Citat:
Tillägg!
Henry Kissinger var Ingemar Dörfxxx mentor och Ingemar skrev böcker under pseudonym tillsammans med Carl bildxx pressekreterare, Lars Christiansxxx och någon sverigedemokrat som jag glömt namnet på. Lars är hörd i palmeutredningen och vad jag förstår knuten till stay behind. Apropå den där Theutenberg så så har jag lyssnat på alla intervjuer som finns med honom på internet.
Sammanfattning:
Palme var egentligen höger(glöm Kuba, Nicaragua, Sydafrika, Vietnam, löntagarfonder med mera)
Pierre Schori var KGB-agent med kodnamn Valentino
Sverker Åström var KGB-agent med kodnamn Getingen eller Gadden
Rolf Sohlman var KGB-agent med kodnamn Solstickan
Nato har kärnvapenbestyckade missiler i Nordnorge
Jag tror han är sur och snackar skit!
Fritt ur en bordellmammas minne
/Horis
Henry Kissinger var Ingemar Dörfxxx mentor och Ingemar skrev böcker under pseudonym tillsammans med Carl bildxx pressekreterare, Lars Christiansxxx och någon sverigedemokrat som jag glömt namnet på. Lars är hörd i palmeutredningen och vad jag förstår knuten till stay behind. Apropå den där Theutenberg så så har jag lyssnat på alla intervjuer som finns med honom på internet.
Sammanfattning:
Palme var egentligen höger(glöm Kuba, Nicaragua, Sydafrika, Vietnam, löntagarfonder med mera)
Pierre Schori var KGB-agent med kodnamn Valentino
Sverker Åström var KGB-agent med kodnamn Getingen eller Gadden
Rolf Sohlman var KGB-agent med kodnamn Solstickan
Nato har kärnvapenbestyckade missiler i Nordnorge
Jag tror han är sur och snackar skit!
Fritt ur en bordellmammas minne
/Horis
Theutenberg är väldigt smart - men han är ju uppenbarligen en asset för den amerikanska maktstrukturen. Detta är uppenbart om du läser om honom på Wikipedia så framgår det att han fått en utnämning inom Malteserorden. Denna togs över och införlivades i det angloamerikanska etablissemangets round-table groups från och med andra världskriget. En jämförelse med Trilaterala Komissionen är relevant här. Trilateralerna skapades för att erbjuda en kommunikationskanal med den japanska makteliten. Malteserorden fördes in i denna struktur för att koordinera med den italienska / katolska / sydeuropeiska eliten. Malteserorden var en relik från korstågstiden - men hade kvarstått som ett eliforum under påvemaktens beskydd. Fascismens fall innebar ett behov av att framgånsrikt införliva den katolska maktsfären med den anglo-amerikanska. Det är mot den bakgrunden man ska värdera Theutenbergs medlemskap i Malteserorden.
Att Theutenberg är ute och propagerar för att det var KGB som mördade Palme betyder antingen att han har betalt för det. Eller att han har kontakter som får honom att verkligen tro detta på riktigt. En lämplig jämförelse här är Olof Frånstedts självbiografier. Han beskriver där öppet hur han tacksamt tar emot all information han kan från... MI5, CIA och Mossad. Frånstedt är - med rätta! - skeptisk mot vänsterfolk. Detta leder honom till slutsatsen att vänsterfoilkets fiende är hans vänner. Klassiskt felslut.