Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Mördaren verkar redan i tidig ålder vägrat göra nått.
Ville bara sitta hemma kolla på TV.
Alla är vi väl lite störda på våra egna sätt, jag kan inte sitta framför teven glo på fåniga serier. Vilken enorm waste of time. Samma upplägg på allt dessutom. Dagarna jag varit sjuk senaste 10 åren och inte kunnat arbeta kan man räkna på en hand.
Orättvist med vissa som arbetar och sliter medan andra får bidrag för att sitta hemma fisa framför teven.
Jag har inte varit sjukskriven en enda dag under mitt vuxna arbetsliv 15+ år, men jag fick min diagnos för bara några år sedan, nu när jag har dom verktyg jag behöver så fungerar allt kallas bra.
Orsaken till min utredning var inför en operation och doktorn ville jag skulle träffa en psykolog för jag hade mist en nära anhörig rätt nyligen så det var en "extra åtgärd" som ha ville jag skulle göra innan OP för att kolla att jag var stabil nog för det skulle krävas rätt mycket psykiskt efter den operationen.
Jag har bara mera vila än vanliga på jobbet, men det är inbakat i mitt arbete - som alla som jobbar som mig också har, så jag är inte "annorlunda" på jobbet, jag har bara sängen med mig vart jag än är så att säga, så det sköter sig självt