Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Problemet är att jag får SW-vibbar från dig. Du verkar helt besatt av JA och det är inte hälsosamt. Man kan faktiskt stödja JA och Wikileaks utan att tro att JA är gud i mänsklig form. Jag är imponerad av JA men kan sammtidigt kritisera saker jag tycker är mindre bra.
Han är inte gud, han är människa i kött & blod, men han är en modig och rättrådig sådan. Men du gnäller om att WL samarbetar med media, eftersom du hellre vill läsa själv. Go suit yourself för helvete och börja läsa då. De som hellre vill läsa i råform, kan göra det, de som hellre vill läsa i analysform, kan nu också göra det. De senare är nog fler än de förra, då det är jävligt svårt att läsa 1 miljon rapporter med miljontals volymer och tusentals militära akronymer. Så håll käften och börja läsa, din jävla nolla, istället för att gnälla om hur man sköter WL.
Medmindre du är en finansiell, legal, teknisk supporter eller Whistleblower, har du ingenting att säga till om. Take it or leave it. Du har ju noll koll på både det som ges i råform eller på det som presenteras i läsbar form.