Citat:
Ursprungligen postat av minipanini
Detta är något som alla i tråden bör vara ödmjuka om. Kanske har SW förhörts igen? Vad vet vi om det..
Precis vad jag tycker.
Känns inte som att det är seriöst när man redan har bestämt sig att JA är oskyldig och det andra alternativet inte är möjligt. Många verkar ha bestämt sig för att det är såhär av "läckt" information och en massa teorier och för att JA är den han är när detta såklart inte utesluter att han faktiskt är skyldig.
Man kan ju inte lita fullt ut på läckt information och teorier helt enkelt och i slutändan kanske man sitter här och försvarar ett praktsvin...
Hela förklaringen med att han vägrar åka till Sverige för förhör osv kan ju vara att han faktiskt är skyldig och inte vill svärta ner hans namn med det.
Jag har alltså ingen åsikt i det hela för jag vet verkligen inte men tycker det är väldigt konstigt att ni kan ha så starka åsikter baserat på det som kommit fram.
Det hela är mycket likt det som hände i en liten by någonstans i Sverige där bara för att gärningsmannen var så populär så var det ju helt omöjligt att han skulle vara skyldig och allt är ju flickans fel. Precis samma sak som nu fast i mindre skala...