Citat:
Ursprungligen postat av Janeman
Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av Taxus
Om jag inte har fel så har de flesta som medverkat i denna tråd fått samma information, dvs från AA, SW och JA som berättat i media vad som har hänt. Hur kommer det sig då att du förvränger denna information så som det ska passa dig och din agenda?
Mitt enda mål med att delta i debatten är att vi som grupp tillsammans ska komma åt sanningens eldorado. Att jag själv vid enstaka tillfällen kan tyckas presentera information på endera sättet måste delvis handla om att upplevelsen av det jag skriver ligger hos
dig själv som betraktare och att jag - det kan jag villigt erkänna - ibland väljer att presentera information på ett sätt som kan tyckas sätta rekvisit i visst ljus, eller att jag i mitt framlyftande av någon aspekt hos den ena sidan (för att den verkar troligare eller mer förtjänt av ett framlyftande än motsvarande aspekt hos den andra sidan) inte bara tar fasta på det konkreta utan även det abstrakta (om än för vissa av oss tydligt förnimmade).
Det finns ingen agenda, vi styr alla mot samma mål i tråden, det är bara det att vi drar i olika trådar vid olika tillfällen. Ingen av oss är här på uppdrag av någon, tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Taxus
Angående min OT-fråga så vet du mycket väl vad menar så du behöver inte spela dum
Din OT-fråga löd "Har du fått nåt napp på SD fronten?", och jag förstår inte denna fråga eftersom jag inte på något sätt utgett mig för att försöka få någon sorts napp på "SD fronten". Om detta skulle gälla mitt tidigare uttalande om ONS-erfarenheter kan jag försäkra dig om att politik inte hade något med saken att göra för de erfarenheterna.