2015-03-21, 08:36
Medlem
Vaknade och var sjukt stolt, för att sedan inse att allt var en dröm...

Tillbringade nämligen min natt med Jenna Haze. Vi gjorde massa barnförbjudet - allt från the good old in-out till att proppa i oss diverse narkotika.

Hon förvandlades sakta (utan att jag ens la märke till det, som det alltid är i drömmar, ni vet) till en kk jag hade för några år sen. Det slutade med att vi satt och snackade om gamla minnen... Rolig dröm!
Citera
2015-03-21, 20:37
Medlem
ReVarres avatar
Drömde en klardröm i ett mardrömsscenario där ett mörker / skugga visade sig på golvet och gick emot mig, jag blev LIVRÄDD(!). Vaknade först men somnade snabbt om, och då tvingade jag mig att gå in i skuggan / mörkret. Mina ben löd mig inte och ville inte in men jag mer eller mindre kröp in i den ändå och lyckades. Det kändes som en enorm lättnad.

Någon som kan tyda vad detta kanske betyder? Jag tror det var mitt skuggjag, dvs mitt förtryckta jag, den jag är rädd för att vara. Kan det vara så?
Citera
2015-03-22, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Bara en gissning, kan det vara så att du drömde om det för att de nu håller på och ändra hennes böcker för få dem mer PK?

Kan vara en av många orsaker
Citera
2015-03-23, 23:50
Medlem
Sabians avatar
Att jag svävade fritt omkring på en huvudkudde.
Citera
2015-03-24, 10:16
Jag drömde att jag blev gravid... Jag är en man
Citera
2015-03-24, 11:24
Medlem
Iamthebatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Jag drömde att jag blev gravid... Jag är en man

Det måste ha varit mitt barn, eller hur?

OnT:

Drömde att jag stod och pissade.

Jag vaknade därefter upp med enorm pissnödighet. Med en smärre panik funderade jag på, och kände om madrassen hade blivit utsatt för min dröm, men så var det lyckligtvis inte.
Citera
2015-03-24, 12:43
Medlem
Sabians avatar
Inatt var jag på ett ställe och skulle ha konsert med ett ett band. Vi satt uppe i restaurangen och väntade på band-ölen och maten innan konserten. Det var en sal med högt i tak, fönster med igen dragna gardiner och ett par servitörer som sprang runt. Min polare hade med sig lite utrustning som jag hade glömt. Vilken tur! Dock så tog det väldigt lång tid innan vi fick maten och vi satt och väntade alldeles för länge. Så länge att en annan vän i bandet tog upp en spliff och tände, mitt i restaurangen!

Vi började ana oro då det tog sån lång tid utan att vi fick besked, så jag beslutade mig för att kolla upp vad det är som händer! Jag knallar ner för den smala trappuppgången, till nedervåningen. Där stöter jag på ett par kamrater från min barndom, som jag inte pratat med på säkert 15 år. En av dem berättar att det är vattenläckage och att det inte blir någon konsert. Illa! Jag öppnar en dörr och mycket väl, där är det fullt av vatten. Jag minns att det ser ut som en sån där pool som finns på kärnkraftverk, med klarblått vatten. Rummet/toan var alltså extremt djupt, men litet till bredd och längd. Det var upp till fyra eller fem läckor i huset så det var bara att dra på en gång.

Väl utanför huset, på en halvmörk grändgata, väntar jag på lastbilen som ska komma och ta hand om läckaget. Det är en hyffsat stor lastbil, typ en Amerikansk brandbil. Jag lyckas vinka in dom till fel ställe utanför huset, som för övrigt var skitstort.

Nästa jag minns är att jag står utanför ett kontrollrum/personalhus till ett kärnkraftverk. Jag och någon till gör något med en kontrollpanel utanför. Sedan tittar vi upp mot två gigantiska skorstenar, ni vet såna superbreda man ser ibland på tv. Inne i huset är denna gamla barndomskamrat som jag stötte på i huset med vattenläckan. Jag ser denne genom fönstret bara, då jag står utanför och kikar in genom gardinerna.

Vidare från kärnkraftverket hamnar jag på en gummibåt, eller jag ser snarare två personer åka i en gummibåt/raft, i en livlig fors med ljusbruna halvt vassa stenar som omringar den. Jag tror en koppling min hjärna gör här är till nått område i world of warcraft. Hur som helst så hamnar en av dessa personer utanför båten hela tiden. Han får flera chanser på sig men hamnar alltid utanför. Till och med så han tappar kläderna och blir naken. lol! Härifrån är det mesta suddigt och jag vaknar upp ganska snart.
Citera
2015-03-24, 13:03
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Det måste ha varit mitt barn, eller hur?

OnT:

Drömde att jag stod och pissade.

Jag vaknade därefter upp med enorm pissnödighet. Med en smärre panik funderade jag på, och kände om madrassen hade blivit utsatt för min dröm, men så var det lyckligtvis inte.

Visste att du hade något att göra med det! Nu får du betala för ditt barn i 18 år !
Citera
2015-03-24, 17:45
Medlem
Jag drömde förut att jag hade sovit i det hus där jag bodde som barn. Jag vaknade i drömmen och drömde att jag ropade på min mamma. Till saken hör att hon är död och det var hon i drömmen också. Jag ropade på henne och fick ett svagt "Ja?"

Jag blev mycket rädd och gick upp ur sängen och tände lyset i hallen vilket bara gav ett svagt ljus och i köket där det var normalt ljus. Sedan gick jag ut på toaletten. Till saken hör att vårat badrum låg innanför den med en dörr emellan toaletten och badrummet. Jag såg handtaget till dörren tryckas ner och tog tag i det. Det var väldigt trögt att dra upp dörren. När jag fick upp den någotsånär fladdrade något till inne i badrummet och försvann genom väggen. Jag såg mig i spegeln på toaletten och minns att jag inte såg ut som jag gör riktigt. Sedan skrek jag.

Jag gick ut från badrummet och då helt plötsligt fanns det i hallen några människor som jag var vän med. Jag frågade dem om de någonsin hade upplevt något övernaturligt och en av dem sade att han hade det. En annan stod med huvudet mot toalettdörren och såg mycket trött ut.

Jag drömde också om min bror och om en av Saddam Husseins tortyrfilmer.

Drömde även om Einsteins relativitetsteori.
Citera
2015-03-27, 11:29
Medlem
TovesTrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extuberad
Jag vandrade runt i tomma sjukhuskorridorer och mötte en sjuksköterska som helt oprovocerat högg en gigantisk kanyl i min arm. Blodet forsade ut, jag blev alldeles matt och yr och sjuksköterskan sa "det här kommer aldrig gå att få stopp på" och då förstod jag att jag skulle förblöda
Sjuksköterskan verkade faktiskt uppriktigt ledsen över detta faktum.

Jag vaknade innan jag hann dö och det var synd för jag har aldrig lyckats dö i någon dröm. Vill ju veta hur det känns!
Drömde en gång att jag blev skjuten i bakhuvudet på point-blank range. Kändes jävligt skumt. Gjorde inte alls ont. Allt blev bara varmt och mjukt och rött/svart; typ som om du blandar soja och passerade tomater och rör runt litegrann Det var typ som om hela jag smälte till en varm, mjuk, rödsvart sörja typ. Sedan vaknade jag. Det var både skönt och obehagligt på samma gång. Kanske så det känns att dö på riktigt? skönt o obehagligt dvs
Citera
2015-03-27, 23:50
Medlem
Nicke1234s avatar
Inatt drömde att jag skrev på levande pelikaner i en park. Ja, pelikaner...Dom där stora fåglarna. Någon hade sagt åt mig att jag skulle skriva "PELIKAN" med stora och tydliga bokstäver på fåglarnas sidor, så att alla kunde se att det var pelikaner.
Tror det var nåt slags jobb jag hade fått.
Citera
2015-03-28, 00:36
Medlem
donaukinds avatar
Drömde att jag var gift med Kim Jong-Un och vi var ute och handlade mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in