Citat:
Ursprungligen postat av
Ringhals3
Skatteverkets svepande formuleringar gällde främst bloggare som inte driver sitt bloggande i bolagsform eller har så små bolag att de inte har revisionsplikt.
Skatteverket har aldrig nämnt Blondinbella.
Men trådsanningen är mycket riktigt att Skatteverket granskar Blondinbella! De har i så fall gjort det väldigt väldigt länge nu och borde rimligen ha gett henne upplysningar vid dethär laget om det begåtts några fel!
Eller som många här tror: Skatteverket borde för länge sedan ha gjort en gryningsräd tillsammans med polisen och släpat henne till häktet i bojor!
Jag önskar att hon granskas och åker dit rejält men jag låter inte min fantasi överdriva sannolikheten att det ska ske!
Har Skatteverket namngett någon influencers, eller vad menar du?
Att Skatteverket
främst inriktar dig på mindre influencers innebär inte att Bellsan, Therése Lindgren, Bianca Ingrosso, Joakim och Jonna Lundell mfl på något sätt är immuna mot Skatteverket och lämnas ifred när mindre namn hårdgranskas.
Det existerar inget "
too big to jail" när det gäller influencerbranschen. Bellsan bedriver ingen samhällsviktig verksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Charta.12
Tvivlar starkt på att Arbetsförmedlingen skulle gå in och finansiera ILs kurser.
Jag tror inte att det blir några starta egetkurser i ILF:s regi.
Så vitt jag vet existerar bara ILF i Bellsans fantasi.