Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-19, 05:23
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Mycket trist att usa satsningen inte ledde till någonting som belle skriver. Hon var min idol i NCY city. Trodde hon skulle köpa ett mansion på long iceland i NCY

Jävligt illa allt

Belle kommer klara allt hon är ung snygg
inget är försent hela livet väntar Belle nu
Citera
2019-10-19, 08:04
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkove
Belle kommer klara allt hon är ung snygg
inget är försent hela livet väntar Belle nu
Har du ingen skam alls i kroppen
Du fortsätter registrera dig och posta samma gamla skamliga inlägg
Begriper du inte att du blir påkommen? Raffa gjorde exakt samma sak, och delade diagnoser med... "Belle"
Bara du kvar nu som återkommande postar pa exakt detta total-infantila sätt
Citera
2019-10-19, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Varför är belle inte i göteborg? Hon e hemma med sin lillasyster.

Göteborgaren borde ju vara där och stötta?
Eller skickar han bara pengarna direkt för att hjälpa?

Bara han inte ger upp detta han får ju kärlek och värme tillbaks

Syrran Julia är där eftersom Erik är i Stockholm. Hon lyckades få honom att vara kvar eftersom hon mår så dåligt.

Jag är nyfiken på hur socialtjänsten kommer tackla detta med att Isabella inte har sin kock eller sitt team? Eftersom hon inte får vara ensam med barnen. Kommer socialtjänsten betala hemma:hosare? Hon har lyckats dölja det med arbetsförmedlingens betalda anställda i olika projekt.

Hon måste sälja huset och det snabbt.
Citera
2019-10-19, 08:42
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Syrran Julia är där eftersom Erik är i Stockholm. Hon lyckades få honom att vara kvar eftersom hon mår så dåligt.

Jag är nyfiken på hur socialtjänsten kommer tackla detta med att Isabella inte har sin kock eller sitt team? Eftersom hon inte får vara ensam med barnen. Kommer socialtjänsten betala hemma:hosare? Hon har lyckats dölja det med arbetsförmedlingens betalda anställda i olika projekt.

Kom med ett enda bevis på det du säger om att hon inte får vara ensam med barnen. Det där, om något, visar att du bara låtsas vara initierad.
Citera
2019-10-19, 08:46
Medlem
Citat:

Varför skulle hennes syster vara "där" beroende på att Balder Balle skulle vara på besök? Kör de trekant? Barnen har väl en pappa, om det är så du menar. Mår hon så fruktansvärt "dåligt" (vilket hon inte gör, hon är narcissist) så ställer han säkert upp. Han verkar nämligen, till skillnad från Blondinbella, psykiskt frisk.
Citera
2019-10-19, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Kom med ett enda bevis på det du säger om att hon inte får vara ensam med barnen. Det där, om något, visar att du bara låtsas vara initierad.

Jag vet att det är så, hur behöver jag inte berätta. Helt upp till dig och andra läsare att värdera vad jag skriver.
Förövrigt, säg någon gång som Isabella varit ensam med barnen.
Citera
2019-10-19, 08:58
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Varför skulle hennes syster vara "där" beroende på att Balder Balle skulle vara på besök? Kör de trekant? Barnen har väl en pappa, om det är så du menar. Mår hon så fruktansvärt "dåligt" (vilket hon inte gör, hon är narcissist) så ställer han säkert upp. Han verkar nämligen, till skillnad från Blondinbella, psykiskt frisk.
Jag hoppas att Sehlin är tillräckligt psykiskt frisk för att inse att Bella är som hemorrojder, ju fortare man skär bort dem desto bättre blir det.
Citera
2019-10-19, 09:18
Medlem
Erik Selin storköper – blir största ägare i kreditbolaget Hoist Finance ...

https://www.di.se/live/erik-selin-st...kreditbolaget/

... och som största ägare i kreditbolaget kan Selin säkert ge Löwengrip bra lånevillkor.
Citera
2019-10-19, 09:20
Medlem
Citat:
Jag vet att det är så, hur behöver jag inte berätta. Helt upp till dig och andra läsare att värdera vad jag skriver.
Förövrigt, säg någon gång som Isabella varit ensam med barnen.

Det är ingen som misstror dig per se, men det du skriver är svepande och generella saker som vem som helst som läser Blondinbellas blogg kan gissa sig till. Men en fråga då:

Menar du att det är socialtjänsten som skulle ha fattat beslut om att Blondinbella inte får vara ensam med sina barn?

Edit: Jag ska förtydliga mig, för du har ju redan skrivit om socialtjänsten i tidigare inlägg i dag. Att jag skulle vilja ha svar på frågan beror på att jag uppfattar att du inte skriver rent ut att det är ett soc-beslut.
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-10-19 kl. 09:26.
Citera
2019-10-19, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Erik Selin storköper – blir största ägare i kreditbolaget Hoist Finance ...

https://www.di.se/live/erik-selin-st...kreditbolaget/

... och som största ägare i kreditbolaget kan Selin säkert ge Löwengrip bra lånevillkor.

Om Balder Balle ville skulle han väl kunna låna ut pengar privat - till nollränta och en amortering som sker mellan hans ben? Varför skulle han gå omvägen via en bank?
Citera
2019-10-19, 09:26
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Enligt Isabellas omgivning så är Isabella en helt alldaglig lite tonårsaktig medelålders kvinna
Privat så är Isabella tydligen precis så alldaglig som dom oretuscherade bilderna bevisar
Fler och fler i Isabellas närhet berättar mer och mer, dom som skriver i tråden vet helt samstämmigt med dom som bara skickar PM
Isabella kan må fruktansvärt dåligt
Narcisser kan kollapsa och tappa fattningen helt och bli vansinnigt aggressiva
Psykopater kan behålla fattningen och leta svagheter i alla lägen
Nar jag gick igenom historiken så verkade Isabella må speciellt dåligt i April
Rena rama kollapsen
Det var i April som det skrevs om Isabellas virtuella bebis-bloggaren som ICA skulle använda och liknande konstigheter
Speciellt manliga narcisisters masskjutningar kan få serie-mordare att framstå som mors lilla Olle
Senast redigerad av qutm 2019-10-19 kl. 09:49.
Citera
2019-10-19, 09:46
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Håller med, trodde verkligen hon skulle lyckas på andra sidan, och så blev det såhär, vem hade kunnat ana det?

Kämpa vidare Bellis, you go girl!

Ni trodde det ja, du och Luzern!
Det var ni rätt ensamma om i tråden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in