Citat:
Ursprungligen postat av
The-9
Du tycker det men du har majoriteten som tycker annorlunda. ven de som varit stora fans har vnt sig mot Elmo. Men GIVETVIS r det helt orimligt och br underskas av experter inom psykologi.
Majoriteten av mnniskor r rent generellt kompletta idioter nr det gller det mesta utom kanske en handfull saker som de behrskar. Resterande delen av deras omdme r nerlusat med inkonsekvent resonemang, knslor och rent vanetnk. Har varken ngot emot detta eller ser ner p folk d de vanligtvis r trevliga mnniskor som bara vill ha ett bra liv och komma bra verens med andra. Sen har vi ju den delen som med sin normala eller ngot begrnsade begvning skall sitta p Teslas forum dagarna i nda och bertta fr andra investerare hur ofrmgna de r att avgra om ett fretag r bra eller inte, because reasons.
Nr en vldigt begvad person som frstr hur det mesta fungerar yttrar sig om laddade frgor s kommer det varje gng halvera antalet personer som hller med honom om s gott som 100%. Sker detta tillrckligt mnga gnger s kommer majoriteten av folk som ltt blir butthurt tycka att Elon r ett svin/idiot/lgnare/blabla.
Jag skulle kort sagt bli uppriktigt frvnad om en sdan person var omtyckt av majoriteten mnniskor, och det skulle definitivt inte vara ett bra tecken fr att den personen hade ngon som helst koll p ngonting, d det troligtvis i s fall skulle rra sig om en politiker som brydde sig mer om popularitet n vad som var rtt.
Elon bryr sig inte om att f vanliga mnniskor att m bra, fr hade mnniskor ftt exakt vad de tror de behver s hade vran civilisation varit ver fr lnge sedan.
Och emojis anvnder jag fr att uttrycka vilket humr jag r p. Oftast r jag p ett riktigt bra humr, d jag trnar, ter riktigt, sover s mycket jag behver och har ett liv som r rtt fritt frn stress och bekymmer. S slipper du undra ver detta.