Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Nr jag lste ditt inlgg s slogs jag av hur genomtnkt och sakligt det var, samt tnkte att det garanterat skulle vridas och vndas p av bjrnligan fr att misskreditera det p de mest lngskta stt tnkbara. Man skulle vara naiv om man frvntade sig ngot annat. Det ger inte s mycket saklig dialog att svara dem, s vi kan ju alltid lta bli. Det r ju inte precis som det de sger spelar ngon roll.
det var repliken jag fick d jag kommenterade en del pstenden med detta:
"Cherrypicking s det skriker om det, Tesla har vl om ngon organisation ftt enorma std frn staten. r du medveten om att internet i stora delar faktiskt r ppet i Ryssland, det r inte sprrat p samma stt som i kina. Det r en fin gest som ger publicitet att ppna Starlink ver Ukraina men saknar praktisk betydelse d det inte finns markstationer dr.
Den dan Musk ppnar Starlink ver Kina s r det stort men det kommer aldrig att ske eftersom han inte vill stta sig med CCP. Pengarna styr ven Musk handlande."
om man inte klarar av att argumentera utan svaret blir "dom r ju idioter och fattar ingenting" s faller trovrdigheten till nra noll.