Citat:
Ursprungligen postat av
har-du-ens-betyg
Tyvärr för mina ögons skull har jag sett Sverigedemokrater hysa kvinnoförakt mot svenska kvinnor p.g.a deras självständighet precis som patriarkala fundamentalister vill dem begränsa deras självständighet till tidiga 1900-talets normer. Sen så uttrycker sig dem mesta tillsammans med andra extremister likt en lynchmobb á KKK.
Fast nu undrade jag inte över dina personliga upplevelser av sverigedemokrater, utan hur du kan skuldbelägga en hel grupp unga människor (fragbite-aktivister kallade du dem). Jag antar att du svarat på det bästa sätt du kan, genom att visa hur du klumpar ihop allt du inte gillar och klistrar negativa etiketter på hela surven.
Har mycket svårt att respektera det.
Citat:
Hat mot ignorans sen så hatade han väl kristendomen också men uttryckte sig aldrig mot kristendomen på ett hatiskt sätt (bara att han var emot).
Och eftersom jag tappat räkningen på hur många gånger jag bett
dig om ett exempel på skillnaden mellan åsikter och hat i sociala medier (dig, inte Voltaire) och du svarat på någon annan fråga du hittat på själv eller bytt ämne, tvingas jag konstatera att du kör med samma ohederliga debattstil som resten av #jagärhär-förespråkarna i tråden.
Kan inte påstå att det varit en givande diskussion, hoppades att du skulle vara annorlunda.