Citat:
Ursprungligen postat av
Bemp
Ibland kan jag fan önska tillbaka lite vanlig hederlig jävla sedlighet bland kvinnor. Som tjej följer man inte med en snubbe man inte känner in på hans hotellrum. Vad fan tänker hon sig ska försiggå där? En diskussion om olika spikskor? Samma sak i andra metoo-historier. "Vi hamnade hemma hos honom..." O s v. Vad har gjort dagens kvinnor så jävla naiva? Det här ursäktar så klart inte svinigt mansbeteende men vad är det som formar den här oskuldsfulla uppfattningen hos kvinnor? Ska man tro deras egna berättelser har de blivit taffsade på sen barnsben. Blivit kallade hora sedan lågstadiet. Fått parera menande blickar och skamliga förslag mest för jämnan. Sen går de in och sätter sig på sängen i ett främmande jävla hotellrum.
Precis. Klar dissonans.
Citat:
Ursprungligen postat av
ba'loba
I min värld är detta et helt vanligt fyllknull.
Dricka för mycket på eget bevåg och sen följa med någon hem.
Ångra sig när nykter och känner sig skyldig till att ha bedragit pojkvännen.
Så nu går vi ut och berättar och alla gifta män som var med ska nu hudflängas och dömas efter detta!
Det är min gissning också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eroticon6
Att höra om gamla påstådda våldtäkter kommer inte förändra ett piss för vanliga kvinnor bara för att några kändisar, jalvkändisar och offentliga personer anmäler andra offentliga män.
När unga flickor och kvinnor utsätts för bestialiska våldtäkter i nutid så kniper ni käften.
Det här inlägget förtjänar medalj. Det visar hur godtyckligt det är. Tafs och fylleknull blir våldtäkt, medan BO i de riktiga övergreppen lämnas i tysthet.
Citat:
Ursprungligen postat av
HighwayDelight
Jag har en känsla av att detta händer bland sliddjur allt för ofta,
och för att sedan rentvå sig själv, så drar man ihop någon våldtäktshistoria..
Måste vara kul att vara man än en gång i dagens samhälle när det finns så många fucked up och skeva jävla sliddjur utan verklighetsförankring..
En smälljävel hade väl dessutom varit på sin plats.. Ne, detta håller inte..
En massa alkohol inblandat, nej klart det går rätt till allting...
Jag var tillsammans med en kvinna för flera år sedan som blev våldtagen i 16-årsåldern. Hennes åsikt var att många tjejer falskt anklagar killar för våldtäkt. Hennes våldtäkt påverkade henne fortfarande 25 år senare och hon var generellt väldigt försiktig när våldtäkter diskuterades. HON litade absolut inte rakt av på tjejers historier.