Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Nettopp! Dette siste nagler TH til saken enda mer etter min mening. Ingen tvil om at hendelsene 1007 har sammenheng, og er en del av stagingen.
Som jeg tidligere var inne p, som andre ogs nevnte her, er disse to anropene 1006 og 1007 trolig en kode for at alt gr etter planen, du kan legge fra deg telefonen og forlate huset. AE ligger dd i bilen, som blir kjrt fra stedet.
Det tror jeg var grunnen til at de ble slettet, fordi de ikke inngikk i bekymringsplanen til TH.
Jeg tror fortsatt noe skjedde 0906 i sammenheng med den ryggende bilen og avbrutt telefon, og at bevegelsene til telefonen er med p alibi-plottet. Kan de ha avtalt at GM skal vre i huset i 1 time etter ankomst?
Grdsplassen er ganske skjermet. Det ble kanskje vurdert slik at en bil som ankommer, og blir en stund, fr den reiser, er mindre mistenkelig enn bil som slr til raskt? Ref. det at de hadde hatt mye hndtverkere der kort tid fr forsvinningen.
Avtalen kan f.eks ogs ha vrt at signalet med telefonene var til TH, alts at nr han ringer etter 10, under pskudd av at de har avtalt ringes om eventuell hyttetur senere p dagen, og hvis AEH ikke svarer, s har alt gtt etter planen.
Og nr telefonen ringer s legger GM i huset telefonen p det bordet de har blitt instruert i legge telefonen p, men s legger de den p feil side av bordet....
Men TH har jo allerede psttt at de hadde denne avtalen om ringes, s hvorfor anropene 10.06 og 10.07 er slettet da ser jeg ikke behovet for. Han har jo allerede en forklaring p det.
Jeg venter spent p flere detaljer, egentlig.