2020-07-12, 13:47
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Jeg opfatter det, som at det er en ny oplysning, og dette er en bil der holder udfor eller i indkrslen til Sloraveien 4 kl 8:56. Den ryggende bil kl 9:05 er observeret ved gangvejen, som ligger et stykke derfra. Men jeg synes ogs det er lidt forvirrende, s mske tager jeg fejl?
Selvom bilen ikke skulle have noget med sagen at gre, er det meget pfaldende at den holder 20 sek uden for huset lige omkring gerningstidspunktet, og at ingen har meldt sig.

Og omtrent samtidig med andre eventuelt ryggende biler i tidsrommet 08.56 og 09.05.

Er det flere, eller kun en bil?
Citera
2020-07-12, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Og omtrent samtidig med andre eventuelt ryggende biler i tidsrommet 08.56 og 09.05.

Er det flere, eller kun en bil?
Mit gt er, at det er samme bil, men jeg kan ikke huske om vi har fet oplyst farven p den ryggende 9:05 bil. Men naboen s ogs en slvgr bil:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ystisk-snarvei
Citera
2020-07-12, 14:05
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HellYeah-
Merkelig, ikke rart TH nekter avhr. For mange elementer som ikke passer med det han har forklart tidligere.

Det viktigste for politiet n,er skaffe god nok grunn -til kunne kreve at TH stiller til et konfronterende avhr.
Citera
2020-07-12, 14:07
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Det som angivelig er en bil kommer og gr klokken 08.56, iflge TV 2s opplysninger. Den antas vre hvit eller slvfarget. Bilen kjrer mot stedet og er i bildet i omtrent 20 sekunder.
I den over 40 sider lange rapporten fra st politidistrikt fremgr det at videoen kan vise en av to ting:
Bilen kjrer mot stedet, men bruker aldri bremselysene, for det ville syntes.
Bilen rygger mot stedet med avsltte lys.

https://www.tv2.no/a/11538725/
Skal dette forsts sdan, at der kommer en bil til Sloraveien 4, som holder 20 sek. og derefter krer igen?
Finns det ngon mjlighet att det r en random bil som har krt fel och backar upp p gngvgen fr att ka tillbaka till en strre vg?
Citera
2020-07-12, 14:12
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HellYeah-
Hmm, klokken 8.56. Det er fr TH angivelig dro p jobben, alts var han hjemme (!?)

Det kl slettet er presis det samma som da AE avsluttet samtalen med lnnsansvarlig p Futurum den morgenen.
Citera
2020-07-12, 14:12
Medlem
Slettsnokens avatar
At det kom en bil kl 0856 og dro igjen, styrker teorien om at AE skulle drepes kl. 0900 av hennes nrmeste, n har vi TH, sjfr og minst n passasjer p plass. I tillegg kommer den ryggende bilen 0905.

Dagens sttteerklring i Nettavisen viser hvor desperate de er, de kjemper med nebb og klr for sin fars og sin egen eksistens. Dette kommer til bli stygt
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-07-12 kl. 14:16.
Citera
2020-07-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Samme hvordan man ser p det og samme hva som har skjedd s m noe sprekke et eller annet sted.

Noen har prvd fremstille dette som noe annet enn det er, og det er her feilene vil oppst.

Ingen klarer tenke p eller ta hyde for alt.

Enig om det. Ngot stmmer inte - hela tiden.
Men alla teorier r vrda en genomgng.
Senast redigerad av Moschata 2020-07-12 kl. 14:17.
Citera
2020-07-12, 14:17
Medlem
Citat:
Jeg opfatter det, som at det er en ny oplysning, og dette er en bil der holder udfor eller i indkrslen til Sloraveien 4 kl 8:56. Den ryggende bil kl 9:05 er observeret ved gangvejen, som ligger et stykke derfra. Men jeg synes ogs det er lidt forvirrende, s mske tager jeg fejl?
Selvom bilen ikke skulle have noget med sagen at gre, er det meget pfaldende at den holder 20 sek uden for huset lige omkring gerningstidspunktet, og at ingen har meldt sig.

Det handlar om tv olika bilar dr jag lst, i media. Dr var bda bilarna nmnda.
Svrt hitta var jag lste.
Citera
2020-07-12, 14:25
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

Jeg mener begge disse observasjonene er biler som rygger opp gangveien.

Den er synlig fra kameraet som alts gjorde opptakene fra andre siden av L*ngv*nn*t.
Den vanlig innkjrselen til Sl*r*v*i*n er p motsatt side av boligfeltet, og sledes ikke
synlig for det nevnet kameraet.
Citera
2020-07-12, 14:26
Medlem
Citat:
Ja, jeg tnker om han vre blevet hentet af nogen eller have byttet bil? Og gad vide om det er samme bil som bakkede/ryggede op ad gangvejen kl 9:05?

Ja, en mulighet er at denne bilen blir kjrt inn i garasjen og at vedkommende s tar THs bil til Futurum og bli filmet av videokameraet der, mens TH er hjemme og gjr jobben.
Citera
2020-07-12, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
At det kom en bil kl 0856 og dro igjen, styrker teorien om at AE skulle drepes kl. 0900 av hennes nrmeste, n har vi TH, sjfr og minst n passasjer p plass. I tillegg kommer den ryggende bilen 0905.

Dagens sttteerklring i Nettavisen viser hvor desperate de er, de kjemper med nebb og klr for sin fars og sin egen eksistens. Dette kommer til bli stygt

At familien i ettertid hjelper til med dekke over, det kan jeg g med p. Men aldri i verden om alle de tre barna har vrt med faren p et opplegg om drepe mamma. Husk at dette er velfungerende mennesker, med jobb og sosial omgang. Ikke omprogrammerte syrehoder.
Citera
2020-07-12, 14:30
Medlem
Citat:

Jeg gr ut i fra at det er en og samme bil. Er nok ikke like godt hold i all informasjon fra ploitiet i form av lekkasjer. Ikke det samme, og iike troverdig, som offisiell informasjon.

Men for begge observasjoner gjelder det at bilene kan ha rygget, men at dette var vanskelig fastsl pga lys. Man trodde jo en stund ogs at bilen p gangveien kl 0905 var en sykkel,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in