Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
N synes jeg diskusjonen har havnet o.t. noe som sikkert er et ml for TT.
Hva kan vre en plausibel forklaring til THs 8 anrop til pfallende like minutter over timen, hvis han ikke er involvert? Disse tre dobbeltanropene f.eks.?
Anropene 1006 og 1306, 1118 og 1318 kan umulig vre tilfeldige, hva kan forklaringen vre for en uskyldig ektemann?
1. 1006 TH ringer AE - slettes
2. 1007 TH ringer AE - slettes
3. 1113 TH ringer AE
4. 1114 TH ringer AE
5. 1118 TH ringer AE
6. 1306 TH ringer AE
7. 1308 TH ringer AE
8. 1318 TH ringer AE
Jeg har delt mine tanker om dette tidligere. Nr vi i vr familie ringer til hverandre, s ringer vi ofte to ganget.
Si jeg ringer min mor, s ringer det til svareren slr seg inn. Da avsluttet jeg den samtalen og ringer tilbake like etterp.
Jeg gjr selvsagt ikke snt om jeg ringer en kollega, eller mer perifere, men jeg gjr det ofte til de nre. Det er nesten p refleks.
Svarer de ikke fr jeg ikke panikk, prver igjen om en stund. Kan bre neste pause p jobben, eller nr det passer slik.
Jeg kan ogs bli engstelig, srlig for barn eller eldre som ikke svarer, men det veksler litt mellom irritasjon, fornuften som sier at det ikke er noe galt, og litt uro.
Jeg ser ingenting rart med anropene. De er ikke engang regelmessige. Bortsett fra den ene time. Tenker det er tilfeldig.