Citat:
Ursprungligen postat av
MsBulldog
Amen! Jeg begriper ikke at enkelte mener det er lse rykter og sladder alt som har kommet fram i media og fra noen som str familien nr. Man er etter mitt syn enten tilbakestende og/eller trollete hvis man ikke ser at TH er en svrt vanskelig person. Om han er drapsmann? Jeg er overbevist, men VET ikke. Jeg synes alle som bare kritiserer politiet her inne og leter med liv og lyst etter TH`s lyse sinn og omgjengelige vesen blir veldig forutsigbare. Det er flott med ulike hypoteser, men kom med konkrete realistiske teorier da vel. INGEN kan i fullt alvor mene at TH virker som en familiekjr, sympatisk mann.
Ja, jeg vet flere ting som ikke har kommet fram i media som underbygger min teori, noe som vil komme fram i media etterhvert. Bare blikkene som man ser p bilder og videoopptak forteller jo sitt.
Man har jo et knippe folk her som leter etter alle mulig ting som dem kan bruke for p en mte reinvaske TH, uansett hvor usannsynelig de tingene mtte hres ut. F.eks. at noen skulle gtt inn p THs kontor, for s slette de to samtalene (10.06 og 10.08) slik som z-z-z mener, hres veldig tvilsomt ut. Rein Olsenbanden-stil. Mye gr ann i teorien, men ikke i praksis.