2020-08-07, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Joda det var TH som ringte, jeg har selvsagt ikke video av telefonsamtalen men det er helt opplagt at det var han selv.
Jeg tror ogs det er th selv gitt at han er hettemannen. Sletting har ikke th teknisk kompetanse til. Er bare ingenir.
Citera
2020-08-07, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbanoa
Det er noe med dusje i samme dusjen hun kanskje ble overfalt i, g ned samme trappen hun sannsynligvis ble kastet ned eller hun faldt ned, sitte p samme toalett hun kanskje ble overfalt p, st foran samme speilet der hun kanskje ser morderens ansikt. G hver dag p de gulvene det var slepespor p. G ut balkongdren overfallsmennene kanskje gikk gjennom. Hvis det ikke plager en, er det helt nifst synes jeg. Ikke ti ville hester ftt meg til bo der. Med et uoppklart mord som er skjedd i et meget begrenset tidsrom, hadde jeg ikke sovet der en natt uten bevpnede sikkerhetsvakter ved min side.

Enig. Kunne aldri ha bodd i huset p den mten som TH har gjort.
At han ikke ser selv at dette er avslrende, er jo i og for seg ganske creepy (ekkelt/skremmende).
Citera
2020-08-07, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det er jo ikke noe vanskelig forst ut av informasjonen vi har, at dette er snakk om en kontrollerende, maktsyk, og gjerrig psykopat.
P et 17 mai bilde kan man se at hun har merke etter vold.
Han er svrt gjerrig siden han ikke kan sponse bil til kona, eller leilighet til snnen.
Flere eksempler p veldig truende adferd.
Spiller p samvittighet. Framstr som psykisk utslitt under Kripos-avhret. Mtte liksom kjres av egen sjfr. Men p jobb skulle han, ja ja, ikke noe problem.
Han gikk vel p jobb som vanlig dagen etter at AE forsvant. S dette med at han er s stakkarslig og utslitt, er bare reint skuespill. Disse tre trekkene jeg har nent her, er bare en av flere trekk som man kan finne gjenn p sjekkliste for kriterier for diagnosen psykopati.
Det som er typisk for psyopater som har forsttt at konen skal reise ifra dem, er at de da begynner bli mer trollete og utspekulert enn noen gang tidligere, og noen ganger ender det med dden for det psykopatiske offeret, eller i beste fall forflgelse, plagsom adferd, telefonterror osv som kan vare i mange r.
Man fant skilsmissepapirer som var undertegnet i 2012, alts 6 r fr drapet.
Man fant at hun hadde skt p Facebook og Finn.no etter bolig til leie.
Psykopater m ha et offer som dem kan trykke ned i gjrma hele tiden. De liker se at folk er veldig lei seg, redd eller sint. De tre flelsene. De kan holde p offeret i mange r bare med skuespill der de fremstiller seg som varm og omtenksom, kommer med gaver osv.
Psykopater nekter at et offer skal komme seg helskinnet ut av grepet, og kan til slutt ta livet av vedkommende.
I denne saken tror jeg det er en kombinasjon av penger ogs. Som flere advokater har nevnt, s ville hun hatt krav p flre titalls og kanskje flere hundre millioner.

Det er visst et sentralt punkt dette med at TH er psykopat, og omstendighetene rundt de gjemte skilsmissepapirene som politiet fant. Det ser man p motstanden det fr i gruppen her.
En av de f mulige motiv for drepe henne slik jeg ser det. At han er psykopat.

Vi har endel psykopater som har drept kona. Et eksempel er giftmorderen Terje Vik.
Kona ville skille seg etter mange r med tyrrani, og da forgiftet han henne med Thallium snn at hun skulle bli syk og sengeliggende.
Planen var at han da skulle stelle henne, og p den mten skulle hun fle han som et omsorgsmenneske, og dermed ta han tilbake igjen. Men til slutt dde hun.

Amen! Jeg begriper ikke at enkelte mener det er lse rykter og sladder alt som har kommet fram i media og fra noen som str familien nr. Man er etter mitt syn enten tilbakestende og/eller trollete hvis man ikke ser at TH er en svrt vanskelig person. Om han er drapsmann? Jeg er overbevist, men VET ikke. Jeg synes alle som bare kritiserer politiet her inne og leter med liv og lyst etter TH`s lyse sinn og omgjengelige vesen blir veldig forutsigbare. Det er flott med ulike hypoteser, men kom med konkrete realistiske teorier da vel. INGEN kan i fullt alvor mene at TH virker som en familiekjr, sympatisk mann.
Citera
2020-08-07, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Amen! Jeg begriper ikke at enkelte mener det er lse rykter og sladder alt som har kommet fram i media og fra noen som str familien nr. Man er etter mitt syn enten tilbakestende og/eller trollete hvis man ikke ser at TH er en svrt vanskelig person. Om han er drapsmann? Jeg er overbevist, men VET ikke. Jeg synes alle som bare kritiserer politiet her inne og leter med liv og lyst etter TH`s lyse sinn og omgjengelige vesen blir veldig forutsigbare. Det er flott med ulike hypoteser, men kom med konkrete realistiske teorier da vel. INGEN kan i fullt alvor mene at TH virker som en familiekjr, sympatisk mann.

Ja, jeg vet flere ting som ikke har kommet fram i media som underbygger min teori, noe som vil komme fram i media etterhvert. Bare blikkene som man ser p bilder og videoopptak forteller jo sitt.
Man har jo et knippe folk her som leter etter alle mulig ting som dem kan bruke for p en mte reinvaske TH, uansett hvor usannsynelig de tingene mtte hres ut. F.eks. at noen skulle gtt inn p THs kontor, for s slette de to samtalene (10.06 og 10.08) slik som z-z-z mener, hres veldig tvilsomt ut. Rein Olsenbanden-stil. Mye gr ann i teorien, men ikke i praksis.
Citera
2020-08-07, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog

Helt enig.
Citera
2020-08-07, 19:29
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Jeg tror du har skrevet om dette fr, men husker ikke. Men mener du at klokkeslettene gir en slags beskjed til GM? At kl 10.05 betyr en ting, og 10.04 betyr noe annet?
Mener du da at GM har vrt i huset fra 10 om morgenen til 13.18 p formiddagen?
Pussig er det ihvertfall med de to slettede samtalene. En av de feilene TH har gjort.
Kanskje han fant ut at AE hadde avlyst turen, uten at han visste om det, og fr han hadde ringt politiet, og dermed mtte disse bort, siden grunnlaget for oppringningene skulle vre at de skulle diskutere hytteturen.
Jeg tror MGM kom til adressen med bilen som stoppet utenfor 0856, og hentet den ryggende bilen 0905. I mellomtiden tror jeg TH drepte AE og dro p jobb.

Anropene til AEs telefon tror jeg var forhndsplanlagte beskjeder til MGM ja, lik den oversikten trusselbrevet inneholdt. Hver beskjed til hvert sitt klokkeslett.

1006 og 1007 betd trolig: legg telefonen p bordet. 1113 og 1114 tror jeg var 7 min forsinket, mulig pga hetteturen.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-08-07 kl. 19:56. Anledning: Edit
Citera
2020-08-07, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg tror MGM kom til adressen med bilen som stoppet utenfor 0856, og hentet den ryggende bilen 0905. I mellomtiden tror jeg TH drepte AE og dro p jobb.

Anropene til AEs telefon tror jeg var forhndsplanlagte beskjeder til MGM ja, lik den oversikten trusselbrevet inneholdt. Hver beskjed til hvert sitt klokkeslett.

1006 og 1007 betd trolig: legg telefonen p bordet. 1113 og 1114 tror jeg var 7 min forsinket, mulig pga hetteturen.

Ja, det er jo pussig at to av samtalene slutter p 06 minutter over, og to av samtalene slutter p 18 minutter over. Fr en flelse av at TH har lagt ut masse forvirringer, eller feller om man vil, snn at man skal bli s forvirret at man ikke skal kunne finne ut hva som er feil begtt av GM, osv.
Det kan vre ringesignaler som skal bety noe. kl. 10.06. At det betyr noe spesielt. Ogs ringte han kl. 13.06 s man skal bli forvirret, vet ikke.
Citera
2020-08-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Hvorfor ikke benytte muligheten i avhr? Til fortelle hvordan det var/er. Det gjr deg ikke til drapsmann at du er sjalu, kontrollerende og hevngjerrig, med et halvveis havarert ekteskap og dlig kontakt med egne barn fordi du liker jobbe fremfor vre hjemme.

Hvorfor gidde stille opp til avhr, nr all norsk jus p omrdet sier at det at du nekter uttale deg ikke skal brukes mot deg?

Politihaukene har absolutt ingen velvilje utvise mot TH, det eneste som kan redde deres gode navn rykte er at de knekker ham.
Citera
2020-08-07, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Lindmo kommer til g av lenge fr noen av disse kommer ut av fengsel etter at denne saken er ferdig.

Nei, nei, dette er over fr jul fr hele H-familien.
Citera
2020-08-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Hvorfor gidde stille opp til avhr, nr all norsk jus p omrdet sier at det at du nekter uttale deg ikke skal brukes mot deg?

Politihaukene har absolutt ingen velvilje utvise mot TH, det eneste som kan redde deres gode navn rykte er at de knekker ham.

Jeg snakker om avhr han har vrt i. Der han har fortalt lgn etter lgn om tingenes tilstand. Patetisk.
Citera
2020-08-07, 20:30
Medlem
Citat:
Nei, nei, dette er over fr jul fr hele H-familien.

Dette blir aldri over for familien Hagen.
Citera
2020-08-07, 20:47
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:

Fetad: Nettopp, at han knekker sammen og tilstr.

Nei, de har nok en god sak uten tilstelse og lik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in