Citat:
Ursprungligen postat av
Iditarod
Jeg har forskt finne ut hvem som frst lanserte pstanden om at 09:14-samtalen var til snnen, men jeg har ikke tid til finne ut av dette akkurat n. Men jeg fant dette sitatet fra Minniemus, 26.01.20
"kke meg du spr, men en av de store fordelene med FB framfor norske nettsteder og media er at man faktisk kan f inside information fra kilder som ikke ndvendigvis lar seg verifisere.
S fr man selv ta standpunkt til hva man anser troverdig.
Synes det er synd nr folk som har informasjon fra familien, venner eller lokalmilj blir avvist som lgnere bare fordi de ikke kan oppgi kilde.
Selv har jeg ftt info fra en i familien til AEH om at 9:14 samtalen var med TEH. Og hva det handlet om. Og hvorfor politiet skjermer TEH. Men jeg kan selvsagt ikke g god for det. Det er mulig at den nrmeste familien lyver om det ogs."
Samtalen var vel tema lenge fr denne datoen, og Minniemus var vel ikke den frste til omtale denne telefonsamtalen. Som du ser understreker hun flgende "Men jeg kan selvsagt ikke g god for det."
Det har jo ingenting si om man skriver om man gr god for det eller ikke. Det er jo du selv som til syvende og sist avgjr om du skal tro p det eller ei.
Det eneste du oppnr med s tvil om folks innlegg, er at du dummer deg ut nr informasjonen blir bekreftet, og da er det bare din egen troverdighet og integritet som blir svekket.
Jeg s flere ganger hvordan du angrep Minnimus, og stilte ledende sprsml om at naboen hadde sagt det og det, og omtalte hennes innlegg som kjerringslarv og nabosladder.
Vi har flere insideopplysninger. Samtalen som gikk til kontordamen, samtalen som gikk til snnen, TH har lpt etter en fyr med kniv, AE har vrt utro, AE ble funnet forkommen i gata og kunne ikke gjre rede for seg.
Det skal ikke vre slik at man er ndt til ha vedlagt link hver gang man mtte komme med en pstand om noe. Du fr ta det som det er, og gjre deg opp din egen mening.