2020-09-02, 11:56
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
N er det en stund siden vi har snakket om VE, TEH, GHH, RU osv.

Er det noen som vet noe om hvordan det str til med disse gutta om dagen?

PS: Jeg tenker selv, og trenger ingen link eller bekreftet dokumentasjon.

Jeg er nysgjerrig p om det var noen av disses biler som ble ripet opp.

Uansett s fr jeg liksom litt snne Laila-vibber av denne oppripingen av biler.
Citera
2020-09-02, 13:09
Medlem
I tillegg fr jeg litt snne Laila- vibber nr jeg leser brevet fra datteren og zzz sine innlegg...
Senast redigerad av Ptahhotep 2020-09-02 kl. 13:11. Anledning: .
Citera
2020-09-02, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
Interessant at du ppeker dette. I denne trden myldrer det av karakteristikker. Negative, selvflgelig. TH er gjerrig, psykopatisk, hevngjerrig, narssisitisk, voldelig. TH har alle disse egenskapene, og listen er langt fra komplett. Disse karakteristikkene er ikke grepet ut av lse lufta. Nei, de kommer selvsagt fra folk som har inngende kjennskap til TH. Og de kjenner ikke bareTH, det florerer med negative karakteristikker av barna. Det er jo helt opplagt at man kjenner bde TH og barna veldig godt. Det samme gjelder selvflgelig de fleste vitner s langt i saken. Vitnene er troverdige. denne troverdigheten styrkes betraktelig, hvis de kan sette TH eller barna i et drlig lys. Det stilles aldri sprsml ved motivet for vitne, om vitnet kan ha sin egen agenda etc. Og det er selvflgelig ingen grunn til stille sprsml, hvorfor skal man det? Man kjenner jo disse vitnene, p samme mte som man kjenner TH og barna! Man kjenner ogs vitnene som har hatt omgang med TH og AEH gjennom flere tir, vitner som ikke har noe negativt si noe om TH. Disse vitnene kjenner man s godt, at man uten blunke, kan fastsl at disse vitnene pr definisjon har betraktelig lavere troverdighet enn de frstnevnte vitnene.
Snn er det bare!

Det virker som at du har et veldig stort problem med at informasjon som er utenom media kommer ut. Insideinformasjon. Du prver stemple dette som rykter, enda du ikke kan pvise om det er et rykte som har gtt gjennom 10 personer, eller om dette er frstehandsopplysninger.
Du forskte ogs flere ganger angripe Minnimus. Hva er det, er du misunnelig fordi noen har informasjon som du ikke fr tak i? Eller vil du at det skal holdes stille om THs privatliv og alt som kan bygge opp under drapshypotesen/motiv? Jeg skreiv at ekteparet ikke feiret 60 rs dag. Hrte ikke et ord fra deg da om link? Vanligvis s krever du link til alt mulig. Er det noe du vil skal dysses ned, at de ikke feiret 60 rs dag, og rett etterp ble dette skilsmissepapiret undertegnet?
Du skreiv bl.a at p 90 tallet brukte det sitte alkoholikere rundt Langvannet, men at det i dag er mest narkomane og pillemisbrukere. Er det noen som har spurt deg om link til dette?
Citera
2020-09-02, 13:23
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
I tillegg fr jeg litt snne Laila- vibber nr jeg leser brevet fra datteren
Dere er ikke alene, legg til trusselbrevet og vaskebtta...

Edit: Slettet sitat ang. zzz - det vil jeg ikke ha formening om.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-09-02 kl. 13:27.
Citera
2020-09-02, 13:26
Medlem
Farkostens avatar
Citat:

Det har vrt nevnt her inne at TH en gang ramponerte sin egen bil, og anmeldte en forretningsforbindelse for ugjerningen. Kan TH vre synderen som skrev "vr stille" p disse bilene?

Men jeg understreker at dette s vidt jeg husker var en opplysning/pstand jeg kun har sett her inne, og ikke har sett bekreftet fra norsk presse eller hyere hold.
Citera
2020-09-02, 13:31
Medlem
Citat:
Det ble tidlig opplyst her om at 0914 var til snnen, men det ble mtt med massiv motstand, siden det ikke (forelpig) hadde bllitt nevnt i media.

Jeg har forskt finne ut hvem som frst lanserte pstanden om at 09:14-samtalen var til snnen, men jeg har ikke tid til finne ut av dette akkurat n. Men jeg fant dette sitatet fra Minniemus, 26.01.20

"kke meg du spr, men en av de store fordelene med FB framfor norske nettsteder og media er at man faktisk kan f inside information fra kilder som ikke ndvendigvis lar seg verifisere.

S fr man selv ta standpunkt til hva man anser troverdig.

Synes det er synd nr folk som har informasjon fra familien, venner eller lokalmilj blir avvist som lgnere bare fordi de ikke kan oppgi kilde.

Selv har jeg ftt info fra en i familien til AEH om at 9:14 samtalen var med TEH. Og hva det handlet om. Og hvorfor politiet skjermer TEH. Men jeg kan selvsagt ikke g god for det. Det er mulig at den nrmeste familien lyver om det ogs."

Samtalen var vel tema lenge fr denne datoen, og Minniemus var vel ikke den frste til omtale denne telefonsamtalen. Som du ser understreker hun flgende "Men jeg kan selvsagt ikke g god for det."
Citera
2020-09-02, 13:31
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Det har vrt nevnt her inne at TH en gang ramponerte sin egen bil, og anmeldte en forretningsforbindelse for ugjerningen. Kan TH vre synderen som skrev "vr stille" p disse bilene?

Men jeg understreker at dette s vidt jeg husker var en opplysning/pstand jeg kun har sett her inne, og ikke har sett bekreftet fra norsk presse eller hyere hold.
Neppe, riper og vr stille er damete og alt for risikabelt. En mann ville skrevet hold kjeft eller hysj.
Citera
2020-09-02, 13:45
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg har forskt finne ut hvem som frst lanserte pstanden om at 09:14-samtalen var til snnen, men jeg har ikke tid til finne ut av dette akkurat n. Men jeg fant dette sitatet fra Minniemus, 26.01.20

"kke meg du spr, men en av de store fordelene med FB framfor norske nettsteder og media er at man faktisk kan f inside information fra kilder som ikke ndvendigvis lar seg verifisere.

Synes det er synd nr folk som har informasjon fra familien, venner eller lokalmilj blir avvist som lgnere bare fordi de ikke kan oppgi kilde.

Selv har jeg ftt info fra en i familien til AEH om at 9:14 samtalen var med TEH. Og hva det handlet om. Og hvorfor politiet skjermer TEH. Men jeg kan selvsagt ikke g god for det. Det er mulig at den nrmeste familien lyver om det ogs."

Samtalen var vel tema lenge fr denne datoen, og Minniemus var vel ikke den frste til omtale denne telefonsamtalen. Som du ser understreker hun flgende "Men jeg kan selvsagt ikke g god for det."

Men derfor ser du vel poenget mitt?

Den informasjonen som kommer frem, men som man ikke kan henvise til kilder for.

Og som senere viser seg bli bekreftet.

N har jo desverre Minnimus blitt mobbet ut herfra, nettopp fordi hun delte for mye sann informasjon.
Citera
2020-09-02, 13:51
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Neppe, riper og vr stille er damete og alt for risikabelt. En mann ville skrevet hold kjeft eller hysj.

OK. Kan du begrunne hvorfor du slr fast at hold kjeft og hysj er mer karslig enn vr stille?
Eller sier du det bare slik fordi det passer best i familieteorien din at HHB2 tok seg av ripingen?
Citera
2020-09-02, 13:58
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
OK. Kan du begrunne hvorfor du slr fast at hold kjeft og hysj er mer karslig enn vr stille?
Eller sier du det bare slik fordi det passer best i familieteorien din at HHB2 tok seg av ripingen?
Ikke annet enn at hysj er kort og konsist, hold kjeft mer maskulint enn vr stille.

Det ripe opp en bil er ogs lite karslig.
Citera
2020-09-02, 14:39
Bannlyst
Citat:

Det har jo ingenting si om man skriver om man gr god for det eller ikke. Det er jo du selv som til syvende og sist avgjr om du skal tro p det eller ei.
Det eneste du oppnr med s tvil om folks innlegg, er at du dummer deg ut nr informasjonen blir bekreftet, og da er det bare din egen troverdighet og integritet som blir svekket.
Jeg s flere ganger hvordan du angrep Minnimus, og stilte ledende sprsml om at naboen hadde sagt det og det, og omtalte hennes innlegg som kjerringslarv og nabosladder.
Vi har flere insideopplysninger. Samtalen som gikk til kontordamen, samtalen som gikk til snnen, TH har lpt etter en fyr med kniv, AE har vrt utro, AE ble funnet forkommen i gata og kunne ikke gjre rede for seg.
Det skal ikke vre slik at man er ndt til ha vedlagt link hver gang man mtte komme med en pstand om noe. Du fr ta det som det er, og gjre deg opp din egen mening.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-09-02 kl. 14:48.
Citera
2020-09-02, 15:16
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Ikke annet enn at hysj er kort og konsist, hold kjeft mer maskulint enn vr stille.

Det ripe opp en bil er ogs lite karslig.

Ok. Ren synsing fra deg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in