Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-22, 22:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Tyvärr kan jag inte tycka Linnea Henriksson är charmig, löjligt spelad "panik", far upp och ner och är allmänt störig.
Detta kommer tyvärr inte fram i programmet då Filip har valt att enbart återge kommentarer från tjejer om hur dom älskar hennes (o)charmiga femininitet
Citera
2023-11-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Hon är rätt lik väldigt många andra damer som är med i program som detta, t.ex hon som tävlar i det andra laget idag. Svårt att se hennes unika jobbighet.

Har under dagens avsnitt däremot funderat över han Henriks bögstil i den andra buren. Tycker bögarna verkligen om den? När det är så uppenbart spelat och ogenuint tänker jag att det borde göras bättre och mindre irriterande, typ alla han mött måste ju ha visat tydligt när han hållit på så där att de helst skulle vilja ge honom en smäll?

Eeeh nä det är knappast nån av dom andra "damerna" i AMA som har sånt beteende, Linnea Wikblad är ingen "dramaqueen", inte i mina ögon iallafall.
Citera
2023-11-22, 23:00
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Måste vara världens jobbigaste människa att se på. Kan inte någon dra en hammare rakt i huvudet på henne?

Hur kunde Rickard Olsson veta att dom trodde Vasaloppet var 7 mil? Det ska ju vara ljudisolerat?
Det tänkte jag också på. Det verkade oerhört konstigt och F&F kommenterade det inte heller. Frågan är om det bara var ett misstag att buren för ”plus ett” inte var ljudisolerad denna gång eller om den aldrig är det och snacket om att man inte skall kunna taktikgissa bara är en bluff.

En förklaring skulle i och för sig kunna vara att F&F nämnde att de trodde att det var 7 mil när alla svar hade redovisats men att detta var bortklippt i programmet. Allt från inspelningen kommer ju inte med utan de gör en hel del klippningar.
Citera
2023-11-22, 23:09
Avstängd
Vad fan gör Linnea Henriksson där? Jobbig kärring som är värdelös. Usch.
Citera
2023-11-22, 23:21
Avstängd
Förövrigt ganska talande att INGEN av pk-idioterna häromdagen kände igen islamisten Yüksel, men är väl viktigare i deras dingding-värld och ett större hot med en SDare i Degerfors som skrivit negerjävel på Facebook..
Citera
2023-11-22, 23:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Hon är rätt lik väldigt många andra damer som är med i program som detta, t.ex hon som tävlar i det andra laget idag. Svårt att se hennes unika jobbighet.

Har under dagens avsnitt däremot funderat över han Henriks bögstil i den andra buren. Tycker bögarna verkligen om den? När det är så uppenbart spelat och ogenuint tänker jag att det borde göras bättre och mindre irriterande, typ alla han mött måste ju ha visat tydligt när han hållit på så där att de helst skulle vilja ge honom en smäll?
Jaså, wikblad gapar väl inte och skriker vid varenda svar, upp och hoppar eller gömmer sig under bordet? Henriksson är en typisk fyraåring som vill ha uppmärksamhet från omgivningen, ser inte likheten alls. Men du är väl sådan som tycker alla "damer" är lika jobbiga oavsett kanske..
Citera
2023-11-22, 23:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Förövrigt ganska talande att INGEN av pk-idioterna häromdagen kände igen islamisten Yüksel, men är väl viktigare i deras dingding-värld och ett större hot med en SDare i Degerfors som skrivit negerjävel på Facebook..
Kul att någon annan än jag kan ta ansvar i tråden!, då kan jag idag överhoppa att skriva om det!

Jag tänkte också på detta om deras aningslöshet över Yuksel, det är inom åsiktskorridoren eftersom
det är Islamism certifierat av F&F redaktionen, och då är det inte Islamofobi längre eftersom en 3-åring kan se igenom det genomgående temat att dom enbart ställer faktafrågor om sådant dom vill propagera emot när det kommer till högerpolitik
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-22 kl. 23:44.
Citera
2023-11-23, 00:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kul att någon annan än jag kan ta ansvar i tråden!, då kan jag idag överhoppa att skriva om det!

Jag tänkte också på detta om deras aningslöshet över Yuksel, det är inom åsiktskorridoren eftersom
det är Islamism certifierat av F&F redaktionen, och då är det inte Islamofobi längre eftersom en 3-åring kan se igenom det genomgående temat att dom enbart ställer faktafrågor om sådant dom vill propagera emot när det kommer till högerpolitik
Ja, det är genomgående.. Rebecca Uvell var ju enligt appelquist "jubelidiot" eller liknande häromveckan, annars brukar de faktiskt inte så direkt recensera politiker och opinionsbildare (även om deras slagsida är uppenbar ändå), kanske pga att många män som tittar på programmet tillhör en grupp som högst troligt röstar just SD, eller åtminstone M. Och kvartal var såklart högerlutande, viktigt att påpeka, och hade inte gjort avslöjanden utan "avslöjanden" om läckberg och deras polare schulman..
Citera
2023-11-23, 15:29
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ungefär som när det var en bild på Derek Chauvin för nån säsong sen och 4/4 kände inte igen alls.
Citera
2023-11-23, 17:04
Medlem
Har det någonsin funnits en sämre deltagare än Henke Larsson? Fantastisk som spelare, men absurt obildad som människa.
Citera
2023-11-23, 17:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Har det någonsin funnits en sämre deltagare än Henke Larsson? Fantastisk som spelare, men absurt obildad som människa.
Han är nog i absoluta botten. Känns faktiskt snäppet sämre än Janne. Sarah Sjöström, Liza Morberg, Svennis och Karin Laserow var inge vidare heller.
Citera
2023-11-23, 17:28
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Han är nog i absoluta botten. Känns faktiskt snäppet sämre än Janne. Sarah Sjöström, Liza Morberg, Svennis och Karin Laserow var inge vidare heller.
Jo väger man in faktorn karisma/humor också förutom rena kunskaper är nog Henke den deltagare som har haft allra minst att bidra med till programmet. Vissa som inte kan mycket kan ju i alla fall bidra till viss del till underhållningen men förutom att Henke inte kan mer än några enstaka frågor per program är han som en död fisk som utstrålar att han inte bryr sig ett smack om hur det går och att han egentligen inte vill vara där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in