2023-11-21, 22:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
När Appelqvist & thomsgård säger att sanskrit är ett germanskt språk, måste vara en av de dummaste svaren genom tiderna
Jag tror han tänkte på indoeurpeiska språk även om det är fel också, jag minns inte ens frågan

Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
F-n vad snygg Lina Thomsgård var i dagens program. Strålade på ett sätt som hon inte gjort tidigare. Undrar om hon hade ägglossning under inspelningen. Kvinnor brukar få den där lystern då...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH, jag tog ett par skärmdumpar själv, jag tror att hon snarare var på lys(tr)et, det verkar inte förbättra insidan denna ägglossning

Citat:
Har ni andra i tråden svårt att se skillnad på våldtäkt och ej uttryckt samtycke?
Jag minns att Sam Cook hade ett samtyckesproblem så sent som på 60-talet
när den siste vikingen redan var långt hädangången
"According to the investigation, Cooke was with a woman who claimed he attempted to sexual assault her"
vilket ledde till att han blev knäppt med en puffra, kanske ett rimligt straff för brottet enligt F&F?
Han borde ha varit med i Mexican Standoff, man tar ut tjejerna på golvet och ber dom att släcka 4 stycken eventuella Sam Cook
Har dom fått skjuta några skjutna kändisar än så länge? skjut Rabin, skjut Sitting Bull, skjut Brandon Lee, skjut? kom med flera förslag ni
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-21 kl. 22:16.
Citera
2023-11-21, 22:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej han tittar inte på svensk tv som alla svenska underhållare, men han var bra på det man kunde förvänta sig att han skulle kunna, household names som Shandark etc
Nu sitter kändisarna och bekräftar mina påståenden från igår, ingen kommer undan med att titta på svensk tv anser Filip som anser att han däremot kan sitta i svensk tv så att andra kan kolla på honom
Här hade Hunke Larsson sin chans att komma ut som lite mindre tråkig om han åtm kollade på svensk
tv, men han tog inte chansen att ljuga om det ens! han tittar på Premiere League fotboll

Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Jadu. Du själv verkar inte så jävla begåvad när du idiotförklarar att en person har noll koll på Statskampen samtidigt som du själv skriver om Jean d’Arc som om hon var en sak.
Lyssna på mig nu Saab 9000 (en annan fråga i Under Pressure)

Det var ju så att Staffan Ling inte drog jämt med Ravelli, det var därför man tillsatte Ravelli som domare, Staffan sa att han hade en hatkärleks relation till Thomas, han stod och kokade i ett avsnitt när Ravelli skulle bekräfta det som Staffan just sagt
"Staffan!, det var väldigt jämnt!" jag tror inte han fick nått svar

Citat:
Året som Tomas Ravelli var aktiv i Stadskampen var den genialaste frågan redaktionen kommit på, på år och dar, han tog ju över efter Peppe Eng 1999 har jag för mig.
De ska bli kul att se om jag får rätt (edit: självklart hade jag exakt rätt också, ensam om detta i hela Sverige)

Erik gissar på att Stadskampen kan ha visats 1990

"När du tror Magnus Betner är I falköpings Folkets hus & levererar viktiga sanningar om SD" (anser redaktionen dvs, varför han är inbjuden till Alla mot alla rentav)

Vad heter Romarnas egen domstol?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-21 kl. 22:44.
Citera
2023-11-21, 22:46
Medlem
Citat:
Nu sitter kändisarna och bekräftar mina påståenden från igår, ingen kommer undan med att titta på svensk tv anser Filip som anser att han däremot kan sitta i svensk tv så att andra kan kolla på honom
Här hade Hunke Larsson sin chans att komma ut som lite mindre tråkig om han åtm kollade på svensk
tv, men han tog inte chansen att ljuga om det ens! han tittar på Premiere League fotboll

Lyssna på mig nu Saab 9000 (en annan fråga i Under Pressure)

Det var ju så att Staffan Ling inte drog jämt med Ravelli, det var därför man tillsatte Ravelli som domare, Staffan sa att han hade en hatkärleks relation till Thomas, han stod och kokade i ett avsnitt när Ravelli skulle bekräfta det som Staffan just sagt
"Staffan!, det var väldigt jämnt!" jag tror inte han fick nått svar

"När du tror Magnus Betner är I falköpings Folkets hus & levererar viktiga sanningar om SD" (anser redaktionen dvs, varför han är inbjuden till Alla mot alla rentav)

Vad heter Romarnas egen domstol?
Jaha? Ja, jag har inte sett statskampen så jag är precis lika obildad som alla andra som inte sett skiten. Däremot vet jag när JdA levde.
Men, sätt dig själv och bli pepprad med frågor under 45 sekunder.
Citera
2023-11-21, 22:52
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jaha? Ja, jag har inte sett statskampen så jag är precis lika obildad som alla andra som inte sett skiten. Däremot vet jag när JdA levde.
Men, sätt dig själv och bli pepprad med frågor under 45 sekunder.
Kunde du Jonas Gardells pjäs Queen of fucking everything från 2018 under AA mötet då!? vad jag vill ha sagt! är, kan du veta säkert att Stadskampen är skiten utan att ha sätt det? eller att det Amerikanska frihetskriget (en annan fråga) var skiten utan att ha sätt det?

Ja oavsett hur pepprad jag blir av stress så underlättar det inte om jag inte kan att Stadskampen
bytte domare 1999 etc
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-21 kl. 22:57.
Citera
2023-11-21, 23:13
Medlem
Citat:
Kunde du Jonas Gardells pjäs Queen of fucking everything från 2018 under AA mötet då!? vad jag vill ha sagt! är, kan du veta säkert att Stadskampen är skiten utan att ha sätt det? eller att det Amerikanska frihetskriget (en annan fråga) var skiten utan att ha sätt det?

Ja oavsett hur pepprad jag blir av stress så underlättar det inte om jag inte kan att Stadskampen
bytte domare 1999 etc
Tja. Gardell är precis lika ointressant för mig som stadskampen. Men som historieintresserad visste jag även när både frihets och inbördeskrigen var.
Jag märker en viss röd tråd här. Du fixar Gardell och annat som inte en käft vet om 50 år medan jag garanterat kan massor av saker du inte har en aning om vilket är en självklarhet.
Citera
2023-11-21, 23:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Tja. Gardell är precis lika ointressant för mig som stadskampen. Men som historieintresserad visste jag även när både frihets och inbördeskrigen var.
Jag märker en viss röd tråd här. Du fixar Gardell och annat som inte en käft vet om 50 år medan jag garanterat kan massor av saker du inte har en aning om vilket är en självklarhet.
Vem har sagt att jag fixade Gardell jag försökte lära dig om rätt & fel skit
Citera
2023-11-22, 11:19
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
När Appelqvist & thomsgård säger att sanskrit är ett germanskt språk, måste vara en av de dummaste svaren genom tiderna

Njae, det är ju åtminstone en språk-stam, så i jämförelse med många svar från programmets bottenskrap så håller svaret en viss nivå. Jag tror att de tänkte att det är bättre att svara någonting än att säga pass - det har hänt mer än en gång att vilda gissningar har gått hem.
Citera
2023-11-22, 13:46
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Njae, det är ju åtminstone en språk-stam, så i jämförelse med många svar från programmets bottenskrap så håller svaret en viss nivå. Jag tror att de tänkte att det är bättre att svara någonting än att säga pass - det har hänt mer än en gång att vilda gissningar har gått hem.

Visst thomsgård Appelqvist har varit vassa i år men att kalla hinduernas heliga språk för germanskt är helt uppåt väggarna idiotiskt. Och när de blev rättade fattade varken Filip eller dem hur dumt svaret var, de tyckte att de övertänkt svaret och att det var "för smart och specifikt" helt enkelt
Citera
2023-11-22, 21:17
Medlem
Tyvärr kan jag inte tycka Linnea Henriksson är charmig, löjligt spelad "panik", far upp och ner och är allmänt störig.
Citera
2023-11-22, 21:36
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Tyvärr kan jag inte tycka Linnea Henriksson är charmig, löjligt spelad "panik", far upp och ner och är allmänt störig.

Måste vara världens jobbigaste människa att se på. Kan inte någon dra en hammare rakt i huvudet på henne?

Hur kunde Rickard Olsson veta att dom trodde Vasaloppet var 7 mil? Det ska ju vara ljudisolerat?
Citera
2023-11-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Måste vara världens jobbigaste människa att se på. Kan inte någon dra en hammare rakt i huvudet på henne?

Hur kunde Rickard Olsson veta att dom trodde Vasaloppet var 7 mil? Det ska ju vara ljudisolerat?
Nä det var lite konstigt.
Herregud vad hon skämmer ut sig
Citera
2023-11-22, 22:07
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen

Hon är rätt lik väldigt många andra damer som är med i program som detta, t.ex hon som tävlar i det andra laget idag. Svårt att se hennes unika jobbighet.

Har under dagens avsnitt däremot funderat över han Henriks bögstil i den andra buren. Tycker bögarna verkligen om den? När det är så uppenbart spelat och ogenuint tänker jag att det borde göras bättre och mindre irriterande, typ alla han mött måste ju ha visat tydligt när han hållit på så där att de helst skulle vilja ge honom en smäll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in