2023-12-04, 09:39
Medlem
drinksareonmes avatar
Nu får de f*n släppa hon har blommor i sitt hår videon, småkul första gången nu bara tjatigt.
Citera
2023-12-05, 00:49
Medlem
outback4s avatar
Era obildade töntar Filip & Fredrik
Michel Houellebecq har aldrig vunnit nobelpriset i litteratur. Inte första gången kunskapsluckorna lyser igen hos F&F
Citera
2023-12-05, 06:45
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Era obildade töntar Filip & Fredrik
Michel Houellebecq har aldrig vunnit nobelpriset i litteratur. Inte första gången kunskapsluckorna lyser igen hos F&F
Jo som vanligt skjuter F&F från höften och chansar friskt. Houellebecq har ju i många år nämnts som en av kandidaterna till nobelpriset men som du säger aldrig vunnit. F&F är den typ av personer som för 20 år sedan kunde vara kungar kring ett middagsbord med till synes tvärsäkra uttalanden inom en mängd områden som ingen orkade ifrågasätta. Nu är rätt svar bara en googling bort och någon kan på ett tiotal sekunder plocka upp mobilen och skjuta ner deras chansningar.
Citera
2023-12-05, 14:48
Medlem
peterZiipens avatar
Kul att Filip var på väg att föreslå för Olof att han skulle skicka iväg ett sms till Johan Kücükaslan, där han skulle skriva 'jag tryckte till din syster!' Synd bara att Filip kom på sig själv halvvägs in i meningen och omformulerade sig.
Citera
2023-12-05, 22:44
Medlem
Crapmagics avatar
Om guldlock var antisemit vet vi inte

Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Nu får de f*n släppa hon har blommor i sitt hår videon, småkul första gången nu bara tjatigt.
Min käpphäst får ju bli deras återkommande tjat om Arne Hägerfors Kamerun kommentar, det Arne bevisade för redaktionen genom sin tystnad var han hade vitt mjöl i påsen! och att alla som anklagade Arne var dom riktiga rasisterna, dom lydiga marionetterna i publiken tvingades ställa sig upp & applådera redaktionens hemlighållna värderingar som jag nu redovisar

Ett av dagens ämne var iaf jävligt fyndigt

"Datorväskan ser ut som depression känns"

Ingen i publiken skrattade, jag garvade dock nästan! även om jag inte vet hur depression känns
till skillnad från publiken

Fast nu vill jag slakta dom igen för att dom lagt in Mauris skratt som störningsljud ikväll

Idioterna kör Cornelius deppiga barnlåt till det trötta barnbordet

Hur står det till med Erik Blix mentala skärpa?, han tror att en tarminfektion på bokstaven D skulle kunna vara nått så enkelt som diarré, Erik har botat sina dysenterislängar genom att dricka mycket vatten
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-05 kl. 23:36.
Citera
2023-12-05, 23:09
Medlem
Jennifer är ganska odräglig i frågesporter.
Citera
2023-12-05, 23:27
Medlem
Måste varit första gången i AMA-historien som ett lag ledde (2 poäng dessutom) samt hade sin UP i handen och ändå lyckades torska matchen. Otroligt. Antagligen av akademisk betydelse dock då Jesper och Josefine bör ta Henrik/Linnéa i sista gruppspelsmatchen och på så vi knipa sista slutspelsplatsen.
Citera
2023-12-06, 00:06
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Jennifer är ganska odräglig i frågesporter.

Jädra dryg surpuppa är hon. Torehammar kan ju mer om sport än kuk-lux-klanskan.
Citera
2023-12-06, 00:28
Medlem
Crapmagics avatar
Den antirasistiska applåden till Arnes ära var ganska förnedrande lång, vi tittare fick uppleva den 2 gånger, undra om det gällde publiken också?

Arne har aldrig kommenterat det säger alltså Fredrik och det är därför vi applåderar

https://www.aftonbladet.se/sportblad...tet-ett-pahitt
Nu ifrågasätts Arne Hegerfors mytomspunna ord från VM 1990 av Flashbackanvändare och journalisten Jack Werner.

– Jag tror inte det är ett felaktigt citat, även om jag inte kommer ihåg allt jag sagt under tusen fotbollsmatcher, säger Hegerfors själv.

Arne Hegerfors själv har flera gånger i efterhand pratat om klassikern och hävdat att det hände i just matchen mot England.

– Jag är nog ganska säker på att citatet är rätt, att jag sade det under matchen mellan Kamerun och England och att jag sade det i samband med att de tappade sin 2-0-ledning då England gjorde två mål i snabb takt. Då kom det en bild på bänken då de satt med gamnacke allihopa. Då sade jag det utan att tänka på dubbeltydigheten i det hela, säger Hegerfors till Jack Werner och berättar att han inte själv hörde sin egen felsägning utan fick det berättat för sig i efterhand.
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-06 kl. 01:25.
Citera
2023-12-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nej, nej, nej, nej! Håller med dig i övrigt, men här har du fel, serru! Topp 2 i gruppen! minst. MINST! Finns inget lag som haft så hög snitt-poäng som dom. De bräckade 30-poängsspärren 3-4 gånger under säsongen. Hur många har gjort det? De var dessutom nykomlingar, och bör vara mer varma i kläderna den här säsongen.

Tror du dom löser kvartsfinal eller? Har ju hängt mot fallrepen i två raka matcher nu, å då ska vi även ha med oss deras vinst mot Henkarna med 1(!!) poäng. Att Erik/Jennifer var överskattade och skulle få kämpa för slutspelsplatsen var jag ju inne på, men detta med att några ynka poäng "åt andra hållet" kunnat sluta med 1 vinst på hela säsongen hade jag svårt att se komma.

Är ganska nöjd med min ranking inför säsongen faktiskt;

"Chans till slutsegern;

Erik & Lotta 30%
Johar & Annika 20%
Hanna/Jonathan 10%
Jesper/Josefin 10%
Erik/Jennifer 10%
Olof/Ebba 6%
Bea/Magnus 5%
Ola/Emma 5%
Övriga 4% (förutsatt att det inte kommer nåt riktigt panglag bland ännu icke presenterade lag)"

Hittills är det väl bara ett par vinster fler för Bea/Magnus samt Lina/Kristoffer och ett par förluster fler för Hanna/Jonathan som fallerat i mina tips.

Men mycket återstår... alla kan slå alla i ett slutspel, vi har sett lag med uppskattningsvis 10% vinstchans inför en match vinna förut! Återkommer med ett tips på fredag när kvartsfinalerna är spikade.
Citera
2023-12-06, 18:24
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ingen i publiken skrattade, jag garvade dock nästan! även om jag inte vet hur depression känns
till skillnad från publiken

I Discovery-program lägger dom på skratt och applådljud i efterhand, så man vet fan aldrig när det applåderas och skrattas på riktigt.
Citera
2023-12-06, 19:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
I Discovery-program lägger dom på skratt och applådljud i efterhand, så man vet fan aldrig när det applåderas och skrattas på riktigt.
Vad är poängen med den agendan att styra över vad som är kul och inte enligt en publik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in