2024-05-02, 15:14
Medlem
IQ60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nafsetar
Fast det räcker ju med att kunna till att Nilen rinner ut i medelhavet för att kunna det. Eller känna till Rhen. Så ja, idiotfråga.
Ja, det var så jag tänkte men att det ska vara en självklarhet att människor vet håller jag inte med om.
Citera
2024-05-02, 16:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Nu var det inte Nogger utan Black som skapade en shitstorm.
Men utan Nogger som rimmar, finns det inget krut till att bli upprörd över tilläget black, för black heter ju annars både Tommy Nilsson och Black N Decker & tomterenen Blacken & hårdrocksgruppen bLACKFACE inGVARS
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-02 kl. 16:54.
Citera
2024-05-02, 16:45
Medlem
IQ60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Men utan Nogger som rimmar på....finns det inget krut till att bli upprörd över tilläget black, för black heter ju annars både Tommy Nilsson och Black N Decker & tomterenen Blacken & hårdrocksgruppen bLACKFACE inGVARS
Jaha? Varför skriver du det till mig? Bättre du framför dina åsikter till de som rasade för ca 20 år sedan
Citera
2024-05-02, 16:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jaha? Varför skriver du det till mig? Bättre du framför dina åsikter till de som rasade för ca 20 år sedan
För att det lät som att du inte begrep att Nogger spelar roll för att det ska kunna kopplas ihop med Black kanske
Citera
2024-05-02, 18:22
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Nu var det inte Nogger utan Black som skapade en shitstorm.

Hade den hetat nougat black hade ingen reagerat
Citera
2024-05-02, 18:33
Medlem
Jerka är så jävla sopig, men vad ska man räkna med från en som tycker vänsterextremisten Riazat är "vettig".. stackars Tom, varför står han inte på sig mer.
Citera
2024-05-03, 07:37
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oledoledoffe
Jerka är så jävla sopig, men vad ska man räkna med från en som tycker vänsterextremisten Riazat är "vettig".. stackars Tom, varför står han inte på sig mer.
Sa de att Tom inte trodde på månlandningen? Är han en plattjordare?
Citera
2024-05-03, 07:39
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weit-weg
Va fan Jerka!
Alla floder rinner mot ekvatorn, ja jävlar mycket skall man höra innan öronen ramlar av
Och trestavigt är tre bokstäver.
Citera
2024-05-03, 09:05
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Och trestavigt är tre bokstäver.
Det var riktigt uselt ja. Extra kul var det när Jerka sa att han inte hade någon utbildning och David Sundin sa att det hade inte han heller men detta var något man lärde sig i grundskolan
Citera
2024-05-03, 10:21
Medlem
Majavas avatar
Har det inte varit många antydningar om att det här är sista säsongen? Exempelvis sa Filip inte "hoppas vi ses nästa säsong" utan "hoppas att det här inte är sista gången vi möter er' till Tom och Jerka, Fredrik skrev på Instagram att han för kanske sista gången någonsin vill ha tips på idiotfrågor, hela All stars-grejen osv.
Citera
2024-05-03, 12:14
Medlem
Crapmagics avatar
Hur tyckte ni att Emma såg ut i svart stor kavaj!, tyckte hon har gjort ett galet färgval!,
Joar har på sig Kim Wildes 80-tals svartröda tröja
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-03 kl. 13:02.
Citera
2024-05-03, 13:28
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur tyckte ni att Emma såg ut i svart stor kavaj!, tyckte hon har gjort ett galet färgval!,
Joar har på sig Kim Wildes 80-tals svartröda tröja

Jag tyckte hon var vackrare än någonsin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in