2022-01-26, 07:27
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskoega
Tog 3:e dosen igår på morgonen. Tvingade till mig Pfizer fast att sjuksköterskan sa att jag inte hade rätt till det (är runt 35 år så långt ifrån "gränsen").. Var på väg att kliva ur stolen och till slut så gjorde dom ett undantag.

Har redan haft bekräftat covid tidigare och var rätt risig så vill ej råka ut för det igen...

Ont i armen och lederna/kroppen men annars inga biverkningar.. Undrar om moderna ger mer biverkningar men eventuellt bättre skydd?
Du får tillfälligt bättre skydd, men efter 6 veckor får du sämre skydd och sämre immunförsvar än om du inte tagit några sprutor.
2022-01-26, 07:38
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahajhapp
Min mor har precis blivit friskförklarad från cancer och jag vill inte att hon ska ta fler sprutor. Har du någon källa på detta som jag kan visa henne?

Tack på förhand
Sök på bitchute, där finns en professor i immunologi på sjukhus som berättar inför publik ute kring att tumörer sätter riktigt fart efter sprutorna.
Dessa sprutor skiljer sig extremt gällande innehåll. Finns typ 500 olika innehåll i sprutorna. Får hon någon av de riktiga så kommer tumören sprida sig.

Har en med ganska lågt IQ i mitt kontaktnät som var under stabil behandling, sade till honom att inte ta sprutorna. Han dumförklarade mig och tog dem, nu ångrar han sig bittert. Tumören som var under stabil behandling i flera år hittills och tydligt minskande, har nu efter sprutorna börjat metastasera och spridit sig till ryggraden, så han är mest sängliggande nu.
2022-01-26, 07:44
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Skidskytt tackar nej till tredje dos p.g.a osäkerhet kring biverkningar. Vad som avses diskuteras naturligtvis inte som vanligt.
+text
Något jag skulle testat i ditt fall är aspirin om du har okej mage (inga tendenser till magsår), och undersöka ifall det blir bättre på pulsen. Forskning på dig själv så att säga. T ex vid samma tid på dygnet, ta vilopuls, och göra lite lätt ansträngning, t ex gå upp för några trappor, och sedan nästa dag ta aspirin på morgonen och några timmar senare utföra exakt samma moment. Skulle hypotetisera att aspirinet tar bort 15-20bpm.
2022-01-26, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Sök på bitchute, där finns en professor i immunologi på sjukhus som berättar inför publik ute kring att tumörer sätter riktigt fart efter sprutorna.
Dessa sprutor skiljer sig extremt gällande innehåll. Finns typ 500 olika innehåll i sprutorna. Får hon någon av de riktiga så kommer tumören sprida sig.

Har en med ganska lågt IQ i mitt kontaktnät som var under stabil behandling, sade till honom att inte ta sprutorna. Han dumförklarade mig och tog dem, nu ångrar han sig bittert. Tumören som var under stabil behandling i flera år hittills och tydligt minskande, har nu efter sprutorna börjat metastasera och spridit sig till ryggraden, så han är mest sängliggande nu.

Dr Ryan Cole:

https://www.bitchute.com/video/4lCmPVeDRmOX/

https://www.bitchute.com/video/g5FRmdYPP0X8/
2022-01-26, 09:35
Medlem
TheKnowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Har nämnt förut, men har också en i nära krets som fått bältros en period efter vaccin. Sist jag frågade så verkade det inte rapporterat som en potentiell biverkning, trots läkarhjälp. Man börjar ju undra, men man (någon) borde väl kunna se i statistiken om det har skett en markant ökning.
Har också en vän som fick bältros efter andra dosen vaccin.
2022-01-26, 10:09
Medlem
FoxHounds avatar
Efter andra dosen har jag upplevt spasmer, hallucinationer, impotens och ett stort behov av att rätta in mig i leden…
2022-01-26, 10:12
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Du får tillfälligt bättre skydd, men efter 6 veckor får du sämre skydd och sämre immunförsvar än om du inte tagit några sprutor.
Kan du inte länka till några granskade studier som styrker detta påstående?
2022-01-26, 11:26
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKnower
Har också en vän som fick bältros efter andra dosen vaccin.
Bältros är något som är rätt vanligt, var femte svensk får det någon gång. Om man har en annan infektion eller t.ex. får en stark immunreaktion (som av t.ex. vaccin) kan det triggas. Att säkert säga att bältros hör ihop med vaccinen är ju väldigt svårt, men omöjligt är det inte.

Det går att vaccinera sig mot bältros om man ej redan gjort det...
2022-01-26, 15:15
Medlem
[quote=Uncorruptable|78846472]Sök på bitchute, där finns en professor i immunologi på sjukhus som berättar inför publik ute kring att tumörer sätter riktigt fart efter sprutorna.

Har en med ganska lågt IQ i mitt kontaktnät som var under stabil behandling, sade till honom att inte ta sprutorna. Han dumförklarade mig och tog dem, nu ångrar han sig bittert. Tumören som var under stabil behandling i flera år hittills och tydligt minskande, har nu efter sprutorna börjat metastasera och spridit sig till ryggraden, så han är mest sängliggande

Stämmer inte. Mina tumörer har inte växt, eller spridit sig efter att jag har tagit 3 sprutor.
Senast redigerad av BRASIL69 2022-01-26 kl. 15:22.
2022-01-26, 18:45
Medlem
Citat:

Vart tror du de 500 gömda fabrikerna som tillverkar alla olika hemliga substanser finns och vilka tror du jobbar i dem? De måste ju då alla vara en del av konspirationen?
2022-01-26, 20:07
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahajhapp
Min mor har precis blivit friskförklarad från cancer och jag vill inte att hon ska ta fler sprutor. Har du någon källa på detta som jag kan visa henne?

Tack på förhand

Fakta är säkert bra, men alla är inte mottagliga. Du kan ju be henne kolla in siten "Real not Rare":
https://www.realnotrare.com/realstories

Vittnesmål från personer som drabbats av svåra hälsoproblem efter att dom blivit vaxxade. Vill minnas att personen som tog initiativ till siten själv hade drabbats av en allvarlig "adverse reaction".
2022-01-26, 20:19
Medlem
946 000 allvarliga biverkningar eller död av vaccinet i USA

https://odysee.com/@Fingerbob:c/946,...eal-OAN-News:c

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in