Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-28, 00:52
  #40609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag hade önskat att Jocke (och gärna Anjo) öppet klev in i tråden för att förklara sin sida av allt.

Men de skulle aldrig våga ta en diskussion där de på riktigt blir ifrågasatta.

Men de ’läser här’ som skuggor, så fegt och vidrigt!


Du kan ju öppet åka och intervjua de båda och ifrågasätta vad du vill.
De kommer med största sannolikhet att ställa upp, framförallt Anjo.
Citera
2024-06-28, 00:53
  #40610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du kan ju öppet åka och intervjua de båda och ifrågasätta vad du vill.
De kommer med största sannolikhet att ställa upp, framförallt Anjo.
Jag väntar gladeligen på att granskningen av dessa med etablerade kommer att rycka tag i det.

Förr eller senare.
Citera
2024-06-28, 00:58
  #40611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Din fråga va helt obetydlig och jag ville göra dig uppmärksam på det.

Med tanke på att den inte var vänd till dig, behöver du inte bry dig.
Citera
2024-06-28, 01:04
  #40612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, men det var Jocke som drog igång drevet mot Linnea, och det var Jocke som sedan försökte topstyra Chrippas liv.

Jo, polisen gjorde anmälan av rutin. I anmälan utgick de ifrån de anklagelser som fanns eftersom de skall ge en bild av vad som eventuellt hänt och varför oro finns för barnet.



Du bör ju fråga Linnea om det istället för att spekulera själv.


Jo, han var i allra högsta grad inblandad i att dra igång detta på nätet och att sedan själv agera på ett sätt som var helt förkastligt.

1) drevet ja, men som jag skrev var ju häktningen av Chrippa den utlösande faktorn och den stod inte Jocke för utan det var Linnea som anmälde honom.
Det var Linnea som tände elden,.sen att den matades på av andra är en annan sak.

2) Ja men det var inte ENBART det utan det stod ju uttryckligen att flickvännen hade uttryckt oro för barnet och då är ju detta något Linnea faktiskt har berättat för polisen...det är ju inte som att se bara hittar på citat för anmälningar 🤦🏼

3) Ni är ju så duktiga på att dra slutsatser om vad Jocke gjort men nu när det gällde någon annan ska man fråga denne 🤣 du hade kunnat låtit bli att ens kommentera den punkten.

4) Jocke var inblandad i drevet ja och det kommer jag inte säga emot men återigen var han inte sen som startade elden, det var vad som skedde mellan Chrippa och Linnea på tavastg och att Chrippa blev hämtad av polis och häktad. Hade detta inte skett hade ju inte drevet startat och sen allt som skett efter detta, oavsätt hur stora saker det varit, är även det andra saker än vad som faktiskt startade det.
Citera
2024-06-28, 01:19
  #40613
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag har inte påstått att Jocke har gjort något på grund av hämnd så kan inte svara på din fråga.

Så du menar att Kräftan är ett offer och det är synd om snubben?

Tänk att allt bottnar sig i att anklagelser om barnmisshandel och andra snuskiga saker kom ur den här stackars killens mun.
Som sen visade sig vara lögn. Är det ett friskt beteende? Han har själv sagt att han varit vittne till våldet mot sitt barn och sen är det också en lögn. Är det en sund förälder tycker du som använder sitt barn på det sättet?
En jävla käftsmäll och tvångsvård skulle passa.
Hade jag varit andra föräldern till barnet så hade jag polisanmält och gjort orosanmälningar tills ögonen blödde, om jag fick veta att äcklet suttit offentligt och sagt att hans tjej säger att han är tänd på barnet och har utnyttjat barnet och det visar sig att han suttit och ljugit ihop det.
Fy fan vad äckligt!

Ser det inte som att Kräftan blivit karaktärsdödad, utan mer att hans snuskiga och sjuka riktiga jag visat sig, och hur pass långt han är kapabel till att gå för att smutskasta vem som helst med falska anklagelser och använder sig gärna av barnet för att manipulera folk.
Olämplig förälder i mina ögon.

Så som svar på din fråga så anser inte jag att olämpliga föräldrar ska ha barn och det värsta i den här cirkusen är inte en uppmaning till att orosanmäla, utan att föräldrarna som är ytterst ansvariga för att se till att barnet vistas i en sund och trygg miljö, är de som medvetet försatt sitt egna barn i en osund miljö med vidriga lögner och äckliga falska anklagelser.
Ingen har blivit karaktärsmördad tack och lov. Dom tas inte seriöst tack och lov.

Jocke har försökt karaktärsmörda människor oberoende om dom gjort fel eller inte. Han drivs av hämnd och avundsjuka.

Linnéa försökte han karaktärsmörda innan Chrippa var frigiven. Inget beror på vad någon annan har gjort och inte gjort. Allt beror på Jockes känslor.

Stöttar du Jocke i valet att sluta anmäla? Du tycker ju att Chrippa måste bort från dottern, har det ändrats eller varför kritiserar du inte Jocke för hans kappvändning?
Citera
2024-06-28, 01:58
  #40614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ingen har blivit karaktärsmördad tack och lov. Dom tas inte seriöst tack och lov.

Jocke har försökt karaktärsmörda människor oberoende om dom gjort fel eller inte. Han drivs av hämnd och avundsjuka.

Linnéa försökte han karaktärsmörda innan Chrippa var frigiven. Inget beror på vad någon annan har gjort och inte gjort. Allt beror på Jockes känslor.

Stöttar du Jocke i valet att sluta anmäla? Du tycker ju att Chrippa måste bort från dottern, har det ändrats eller varför kritiserar du inte Jocke för hans kappvändning?


Kallar du att han vill att barnen ska få ses för kappvändning?
Du kan inte separera saker från varandra märker jag.

Sluta anmäla?
Var det verkligen så han sa?
Citera
2024-06-28, 02:25
  #40615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Han gör väldigt mycket fel väldigt ofta.

Det jag belyser är att ingenting är som sekten försöker få det att verka.

Jocke beskyller Linnea för att ha anklagat Chrippa för våldtäkt, Jocke vill få tittarna att tro att Linnea är en psykopat som har fysiskt och psykiskt misshandlat sin pojkvän, Anjo vill få följarna att tro att Linnea är en sektmedlem, Anjo vill få följarna att tro att Jocke är utsatt för förtal av Chrippa, Danjal sitter hos Anjo och beskyller Cluee för att ha mobbat honom, Jocke beskyller Chrippa för att ensam ha begått skattebrott som han försökt styra honom bort från, Anjo vill få följarna att tro att Julia har delat med sig av överföringar från Chrippas konton och personer här försöker få läsarna att tro att Julia hade fullmakt över Chrippas konton. Ska jag fortsätta?

Ifall Anjo skulle gå ut peka ut någon för förtal skulle du reagera över det uppenbara.

Jag reagerar över det uppenbara som andra inte tycks ha registrerat och därför måste det påpekas.


Vill nog minnas att det var Kräftan som skickade sms om att falskt anklaga för våldtäkt till Jocke.
Det var väl där omkring innan han blev häktad.

Jocke beskyller Linnea för att ha anklagat Chrippa för våldtäkt, Jocke vill få tittarna att tro att Linnea är en psykopat som har fysiskt och psykiskt misshandlat sin pojkvän

Det här var ju spännande att det kommer från dig!

Så L är ingen psykopat och har inte alls misshandlat Kräftan varken psykiskt eller fysiskt, utan det är bara Jocke som försökt få henne att framstå som en lögnare och ett psykfall.

Men Kräftan har ju sagt att han blivit fysiskt och psykiskt misshandlad av henne, men du menar nu på att det inte stämmer...

Vilken tvärvändning du gjorde helt plötsligt att du nu menar att Kräftan inte alls har varit utsatt och därmed har ljugit för alla.
Det var ju bara Jocke som försökte få henne att framstå som en galen flickvän
Citera
2024-06-28, 02:27
  #40616
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är väl inte jättesvårt att se relationen Jocke-Chrippa?

Det sårade barnet bygger upp en helt onaturlig relation, som i detta fall utspelar sig på nätet.

Att situationen med att vilja ta brorsans barn ifrån denne med hjälp av följare? SICK

Ingen diskussion på den!
Oförlåtligt.
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Oj, det där var känsligt. Hade jag skrivit till Chrippa hade jag kunnat förstå att det blev mothugg direkt. Men nu skrev jag ju till dig så chilla lite.

Jag går på Goldenties ord på att Chrippa är ett riktigt as mot Linnéa och då antar jag att han inte är nöjd med henne utan vill visa upp en pokal.
Dra på trissor, du tippar på tå runt dagens 1:06 och fiskar på efter morgondagens.

Du skrev att Chrippa vill ändra på Linnea, dra inte in Goldentie som ursäkt.
Linnea är en kvinna med en stark självkänsla, förminska inte det.

Att du buntar samman mig och Goldentie nu helt plötsligt var nytt och lite intressant. Vi är två enskilda tänkande individer även fast vi alla sitter här.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-06-28 kl. 02:30.
Citera
2024-06-28, 02:32
  #40617
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Kritisera då Jocke för att han ”slutat kämpa för Lillens bästa”.

Det har han garanterat inte gjort
Vi kan lämna det där.

Varför är du så emot att Jocke tar ett vuxet och moget beslut för att att se till barnens bästa att få ses?
Vill du inte att barnen ska få umgås?
Citera
2024-06-28, 02:41
  #40618
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag hade önskat att Jocke (och gärna Anjo) öppet klev in i tråden för att förklara sin sida av allt.

Men de skulle aldrig våga ta en diskussion där de på riktigt blir ifrågasatta.

Men de ’läser här’ som skuggor, så fegt och vidrigt!
Ifall dom gjorde det skulle dom begå mer än ett regelbrott. Chrippa klev iallefall in här och berättade vem han var en gång i tiden. Blev han bannad?

Dom skulle aldrig våga ta en diskussion med någon som inte är funktionsvarierad.

Jocke backade när Olof ville debattera och Anjo när Bawan ville debattera.
Citera
2024-06-28, 02:51
  #40619
Medlem
Är Chrille och hans brud fortfarande i Dubabi ? Samt håller de fortfarande på med onlyfans ?
Citera
2024-06-28, 02:54
  #40620
Medlem
Vet någon vad Chrippa är dömd för ?
Det finns två st FUP på honom
https://www.krimfup.se/search/tomas-christofer-berg

Samt dom eller domar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in