Citat:
Ursprungligen postat av
OlikaBroed
Hej!
Som vissa av er märkt har jag blivit sämre på att skriva här i tråden. Detta beror på att mitt allmäntillstånd försämrats och att jag helt enkelt inte orkat. Vill bara säga att jag fortsätter att läsa så mycket jag orkar. I den mån jag kan ska jag fortsätta svara på er frågor men vågar tyvärr inte lova att jag orkar svara på allt längre.
Jag sagt innan men säger igen: När jag väl är borta kommer min fru att låta att intresserade veta detta genom ett meddelande i denna tråd. Hon kommer använda mitt konto som hon alltså har inloggningsuppgifter till.
Allt gott!
Bröd
Bröd!
Tack för ditt inlägg, gör mig oändligt glad att du orkar skriva och uppdatera oss, trots att - som vi förstått - ditt hälsoläge har försämrats och att orken tryter.
Jag hoppas och önskar att smärtorna ej tilltagit alltför mycket, att du kan få ut det allra bästa och mesta tillsammans med din fru och släkten. Att du ej behöver öka smärtstillande alltför mycket så att du får vara "klar i knoppen" om än förmodligen tröttheten har ökat.
Känn ingen press att besvara frågor, många av de frågor som ställs har du redan med stor vänlighet och tålamod besvarat flera gånger.
Som jag skrivit tidigare har du med denna tråd, med dina tankar om stort och smått, din humor och intelligens, dina välskrivna inlägg, hjälpt och tröstat många av oss, däribland mig själv. Tack Bröd ❤
Den dagen kommer när det blir din frus definitiva inlägg vi får läsa, som kommer att göra oss sorgsna och ledsna. Önskar att din sista tid blir fridfull, smärtfri, fylld av ett stort lugn, att du vilar tryggt omgiven av dina nära och kära. 💞💞
Dina ord kommer för alltid finnas kvar här.
Önskar dig och din fru allt väl ❤