Citat:
Jag har tittat väldigt lite, mycket för att det är så obegripligt men mest för att det gör så ont, och har inte sett några tårar men det är uppenbart av det jag sett att de aldrig är långt borta. Hon mår riktigt riktigt dåligt och det är skitjobbigt att se. i nån film så sprutar tårarna rätt ut.
I de andra filmerna så ser det ut som hon har gråtit eller är på väg att totalt brista.
Att komma ut till landet var kanske hennes sätt att bearbeta det, speciellt när hennes vän är i samma situation.
Jag tycker synd om henne.
I de andra filmerna så ser det ut som hon har gråtit eller är på väg att totalt brista.
Att komma ut till landet var kanske hennes sätt att bearbeta det, speciellt när hennes vän är i samma situation.
Jag tycker synd om henne.
Det gör rejält ont i pappanerven att se henne. Hade jag varit yngre och dummare än jag är idag så hade jag varit väldigt sugen på att slita upp henne på en springare och white knighta henne till säkerhet. Man vill hjälpa henne.
Jag vet ännu inte om Lisa agerar utifrån egen narcissism eller är en produkt av i mitt tycke faderns uppenbara narcissism. Hon verkar hård och kall mitt i allt hennes prat om kärlek men det är skitsvårt att avgöra var det kommer från. Om hon växt upp med honom på det sätt som är mycket lätt att föreställa sig har hon även mina sympatier men som mor till ännu ett barn som oombett befinner sig mitt i den här skiten så finns det inget utrymme för att befria henne från eget ansvar i något hänseende. Men det är ännu väl värt att försöka hjälpa båda, frågan är bara om det går.