Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-24, 23:06
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maffewendin
Han har kanske använt båda kontorna?

Blir det något gäng från Forsmark som besöker tingsrätten imorrn?
Citera
2024-01-24, 23:53
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Jodå, det är följande konto som är Peters riktiga:
https://www.facebook.com/peter.plotze.3
Beviset är att han la upp en bild på geeten 18de september 2023, och han skickade exakt samma bild på geeten till mig den 16de september 2023 (Det var förövrigt därför vi började prata om geeten i våra meddelanden nämnda tidigare i tråden). Jag antar att han tog/fick den bilden av någon och var så exalterad över den, så att han både skickade den till mig och la upp den på facebook. Det ska vara ett jäkla sammanträffande om det var ett fake konto som la upp samma bild under samma tid, för jag har inte delat den bilden till någon som skulle kunna ha gjort ett fake konto.

Intressant sida Plötze har. Dissar "botoxjudar" och andra judar, dissar Sverige och världens stöd till Ukraina, hävdar att 9/11 är en påhittad konspiration, hävdat att svenskar förföljde judar, hyllar Putin och kommunisterna i Kina, hyllar nynazister, dissar Ukraina för att vara nazister, etc. En salig rörig och motsägelsefull blandning!
Senast redigerad av peterpanp 2024-01-24 kl. 23:55.
Citera
2024-01-25, 13:15
Medlem
Raskaoverisens avatar
Just nu är rättegången igång enligt vad andra skrivit i tråden
Ska bli intressant vad utgången blir
Hoppas någon på FB är där så vi kan få en rapport
Citera
2024-01-25, 13:18
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
Jodå, det är följande konto som är Peters riktiga:
https://www.facebook.com/peter.plotze.3
Beviset är att han la upp en bild på geeten 18de september 2023, och han skickade exakt samma bild på geeten till mig den 16de september 2023 (Det var förövrigt därför vi började prata om geeten i våra meddelanden nämnda tidigare i tråden). Jag antar att han tog/fick den bilden av någon och var så exalterad över den, så att han både skickade den till mig och la upp den på facebook. Det ska vara ett jäkla sammanträffande om det var ett fake konto som la upp samma bild under samma tid, för jag har inte delat den bilden till någon som skulle kunna ha gjort ett fake konto.

Bilden på Geeten där är något jag funderat en del över sedan den postades i facebook-gruppen. Den ser nästan ut att vara tagen efter att Mörten lämnat Geeten på Rådmansö. Har någon hämtat den på Rådmansö och jobbat vidare med den och skickat bilden till Mörten? Eller har någon hämtat Geeten och skapat ett fakekonto på facebook? Dragninen av slangar ser ut att vara snyggare gjort på bilden än hur den såg ut på Arsenalsgatan och när den lämnades på Rådmansö.
Citera
2024-01-25, 14:11
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottesnarkus
Bilden på Geeten där är något jag funderat en del över sedan den postades i facebook-gruppen. Den ser nästan ut att vara tagen efter att Mörten lämnat Geeten på Rådmansö. Har någon hämtat den på Rådmansö och jobbat vidare med den och skickat bilden till Mörten? Eller har någon hämtat Geeten och skapat ett fakekonto på facebook? Dragninen av slangar ser ut att vara snyggare gjort på bilden än hur den såg ut på Arsenalsgatan och när den lämnades på Rådmansö.

Jag tror att Säpo hämtade den GEETEN på uppdrag av Wallenbergarna…
Citera
2024-01-25, 14:12
Medlem
Satans Geet-hål! Tack vare SL-strul missade jag tiden efter 2 timmars resande! Det var bara att vända om igen. Förjävligt!
Citera
2024-01-25, 14:16
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Satans Geet-hål! Tack vare SL-strul missade jag tiden efter 2 timmars resande! Det var bara att vända om igen. Förjävligt!

Åh nej! Värst är väl att Säpo inte ens drar sig för att sabotera bussarna! Vi får väl se om ”Marknadsassistent” kom fram levande…
Citera
2024-01-25, 14:41
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Åh nej! Värst är väl att Säpo inte ens drar sig för att sabotera bussarna! Vi får väl se om ”Marknadsassistent” kom fram levande…

Ja det är ju inte första gången det händer!
https://ia801406.us.archive.org/33/i...b4atspY%5D.mp4
Citera
2024-01-25, 15:40
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Just nu är rättegången igång enligt vad andra skrivit i tråden
Ska bli intressant vad utgången blir
Hoppas någon på FB är där så vi kan få en rapport

Någon skrev att man kan begära ut ljudfiler från rättegången om man har målnummer tror jag. Det skulle vara kul att kunna lyssna igenom den.

Måste rättegången vara helt avklarad innan man kan göra det, någon som har koll?
Citera
2024-01-25, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Blir det något gäng från Forsmark som besöker tingsrätten imorrn?
Tyvärr så gjorde vi inte det, vi har varit på praktik inne på kraftverket så det kändes lite väll överdrivet att sjukanmäla sig för något sånthär
Citera
2024-01-25, 18:26
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marknadsassistent
Absolut det ska jag, vid förra rättegången som blev inställd var jag den enda åhöraren. Hoppas någon mer kommer på torsdag, det blir ju liksom en avslutning på det vi följt under lång tid. Kanske det sedan går att pusha Prime Crime, Krimofon, Rättegångsappen att begära ut filerna från förhören.

Vi väntar med spänning på en rapport från rättegången! Eller lyckades Säpo hindra dig också från att komma fram?
Citera
2024-01-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Och det var den personutredningen antar jag.

Ja, där sabbade BÅ den chansen att framstå i bättre dager.

Det enda som stod, utöver utlåtandet som jag citerade, är att när kriminalvården i Sollentuna kollade upp BÅ hos kronofogden häromdagen hade han en skuld på ca 137k. Löstes den inte när kåken såldes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in