Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Folk som sprider hat och fördomar om vissa grupper har som intention att få andra att också hata/se ner på/diskriminera/slänga ut/stänga in osv dessa grupper och jag anser att det är bra att det finns lagar som begränsar folks rätt att göra just det.
Du svarade inte på vad jag skrev. Skulle du säga att du är emot förtryck?
Vad skulle du kalla att åka på en rättsprocess, dom och böter för att du reagerat på ett mänskligt sätt i samband som brottsoffer, eller anhörig till bo?
Vad är det här om inte förtryck?
Det är lagligt att diskriminera i väst. Ta den polismannen som avrättades förra sommaren, han hade skrivit och klagat över diskriminering att han nekades utbildningen jag tror det var 5 gånger för att vår förtryckande stat hellre vill ha minoriteter för orsakerna jag redan nämnt.
Sedan kort efter han kommit in så avrättas han, och hans anhöriga får inte en röst att uttrycka sin förtvivlan. För att de är svenskar och pga diskriminering.
Som sagt, Vi har olika utfall i samhället. Staten har en ideologisk förklaring till det, som jag redan nämnt, man tror brottsbenägenhet beror på diskriminering och lösningen är att diskriminera mot svenskar och mer utomeuropeer i poliskåren.
Du behöver rättfärdiga det här. Der är ju uppenbart att du inte är emot diskriminering i sig eller orättvisa i sig.
Isf varför reagerar du inte på sakerna jag nämnt? Varför är enda diskrimineringen som är berör att främmande folk ska ha rätt att komma till t.ex sverige och ha större rättighet (t.ex skyddas genom hmf.) Än svenskar som byggt detta land?
Vad är är rimligt med det?