Citat:
Ursprungligen postat av
aspect1738
grejen med dessa är att de verkar ha svårt och förstå att JAG fått en ganska klar bild i huvudet om va de är som hänt för jag suttit direkt och snackat med någon som fått allt förklarat till sig innan dom blev tagna av polisen, de får mig och tycka att de faktiskt var en olyckshändelse. jag själv tycker de hade varit en annan sak om dom hade kommit ut med andra historier och liknande om att de va en olyckshändelse EFTER dom blev tagna men i detta fallet så höll dom sig till att de va en olyckshändelse även innan dom blev tagna och det får mig och faktiskt tro det var det, sen ja såklart kan ju inte folk acceptera de här de får man ju leva med men att de skulle varit helt helt orimligt att de va en olyckshändelse är absolut inte omöjligt. På tal om det så är de inte som att jag sitter och försvarar någon heller som dessa säger och oavsätt spelar inte det någon roll för vad spelar de för roll vad folk tycker och tänker på flashback om detta mordet, kommer de göra någon skillnad vad folk tycker här på utredningen? nej, absolut inte. Värst av allt, man börja tro jag var inblandad i detta fallet och va med i gruppen när de JAG endast JAG som gjort så denna tråden faktiskt kommit någon vart. Dessa flashback krigare är väldigt väldigt skumma om jag får säga det själv…
Du får ha din teori av det du har fått berättat, och det är inget fel med det.
Men, om dom nu inte hade för avsikt att döda henne så har dom ju haft en möjlighet att kontakta nån för att hjälpa E om det nu var så att första sticket
/hugget/skärningen var en olyckshändelse.
I stället tar man beslutet att avsluta hennes liv istället.
Sen efter så kan ju verkligheten kommit ikapp dom och att dom blivit medvetna vad dom gjort, och då klickar försvars mekanismen igång och man försöker att snacka bort det.