Citat:
Ursprungligen postat av
lillen-68
Hmm?
”Free melak Free raffe Free soso”
De 3 MGM i så fall och hon borde veta säkert!?
R@faella
Mel@k
Raf@ellas mamma Soso
Citat:
Ursprungligen postat av
MagicaDHex
[....SoSo är TT tjejen som är med i chattgruppen högst troligen
Susso Susso är 13-åringens mammans nya nick på FaceB.
"Mitt förslag" är att folk läst namnen på dem båda och blandar ihop dem då de låter lika....]
Citat:
Ursprungligen postat av
HappySadHarry
Jag tror inte du förstod min fråga. Tycker du inte det är i ett konstigt kontext soso nämns? Varför ska hon frias tillsammans med de misstänkta och i så fall från vad? Att stavningen stämmer bättre överens med tjejen i chatgruppen än med mamman är en sak men uttalet är väldigt snarlikt och att folk skriver som det uttalas är inte ovanligt. Så i min värld är det öppet vem som avses, kontexten talar för mamman men stavningen talar för tjejen i chatgruppen.
Jag tror att han 18-åringen med afrikanskt påbrå som sitter och hetsar om "free 1,2 & 3 " - försöker vara "gangsta-wanna-be" och göra mord till något coolt - och därför går emot strömmen och vrålar "Fria mördarna".
Jag tror Soso (tjejen från TT- Sohe*la - *-y) är en av de fyra som primärt var med i mördarplansgruppen.
Jag såg dessutom en kommentar nyss gjord av Lindisen9112:
[b]
25 juli har Soso skrivit i kommentarer på TT
videon där Emili* och M*l*k dansar -
En skriver
"
Vila i fred min fina jag vet att vi inte var bästa
vänner men du betyder fortfarande arande mycket mycket för
alla här"
Soso svarar
Vene (vet inte)[/B]
Detta sista får mig att tro, att Soso är den som kallats hora.. innan misstänkte jag M*y* som var den som delade mycket på TT som också är en av de fyra första i gruppen.
Att så iskallt skriva "jag vet inte".. tycker jag visar ett fortsatt hat..
Så det kanske är Soso som är den som vi många kallat
X innan - alltså den som kallats hora som MGM1 och MGM2 gick till försvar över.
Så det kan vara att Soso = i_i__04= Sohe*la ( *- y) är anstiftaren/beställaren av mordet.. = X= "Horan" (?)
Edit: Ny kommentar från SIXTEN14:
På sosO TT senaste video, är det någon som
kallar henne "chefen" hmmm.
Edit 2: Soheil* stavas det enligt andra
*- a