2008-01-10, 13:42
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
Det är ganska pinsamt hur uppenbart det bubblar i dig av upphetsning och provokationslusta, en undertryckt sådan som får små punktvis utlopp.

Den Inavlade Mobben i detta fall består ju av de gränslösa borderliner-psykopatiska white trash-tonåringar som terroriserade bygden på sina mopeder. De är inte barn. Vissa av dem har knivhotat en rektor. Andra av dem har hållare för baseballträn på sina moppar.

Det är gränslösa, svaga föräldrar som du, dåliga föräldrar med psykiska problem och svårt för social anpassning, som tjatar om att "de är ju bara barn". Nej, de är inte bara barn. De har terroriserat andra människor alltför länge och alltför gränslöst

Jag hoppas verkligen inte du har barn, för de lär väl vara samma normlösa gränslösa psykopatiska white trash-ungar

Barn föds onda, de ska se till att uppfostra sig själva från födseln och det är bara white trash som har respekt för livet (vilket var vad jag uttryckte, dvs det fetmarkerade) ? Bra, då har vi det utrett.
Citera
2008-01-10, 13:42
Medlem
Lystring alla! Nu har poffe raderat alla kommentarer på youtube vid de filmer som han laddat upp som har med fallet att göra, alla kommentarer som kan påverka honom negativt. Ni som har något som kan komma att användas mot honom spara det för guds skull. Det kan vara pm eller kommentarer här på youtube under filmerna. Den här jäveln ska åka dit!
Citera
2008-01-10, 13:53
Medlem
När kommer det bli åtal mot Poffe för olaga hot, skadegörelse, hemfridsbrott osv? Han kan väl inte slippa detta bara för att han har ett stort ärr på ryggen. Sen borde han åtalas för nedblodning på annans mark
Citera
2008-01-10, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos
Lystring alla! Nu har poffe raderat alla kommentarer på youtube vid de filmer som han laddat upp som har med fallet att göra, alla kommentarer som kan påverka honom negativt. Ni som har något som kan komma att användas mot honom spara det för guds skull. Det kan vara pm eller kommentarer här på youtube under filmerna. Den här jäveln ska åka dit!
Även på Lunarstorm finns/fanns det väl en del material?
Citera
2008-01-10, 14:07
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ah, så du tror inte att det är en större grej, d v s det plockas bort på uppmaning av myndigheterna eller rent utav kanske av youtube själva då det är känsligt material?
Citera
2008-01-10, 14:36
Medlem
molly50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fet&elak
#Han sköt 4 skott. Träffade med alla. Hur menar du egentligen att händelseförloppet skulle ha gått till? Mannen kommer ut med ett hagelgevär. Två eller flera av personerna attackerar honom då (?!), mannen skjuter ett skott som träffar en av de båda "angriparna". Han och en annan fortsätter sin attack. Övriga flyr, annars hade mannen väl varit död vid det här laget av deras tillhyggen?? Mannen skjuter ett skott till. Även det träffar men lyckas inte skrämma bort någon av de båda angriparna#
ja det låter rimligt men ja tror ju inte att gubben igentligen bryr sig i detta läge om någon är död det gäller ju för honnom att skydda sin familj mot beväpnade inkräktare

# (de är ju mordiska mopedister, säkert av jävligt hårt virke!).#
det finns inget som säjer att gubben viste något om detta dom stälde ju moparna en kilometer från huset och sen smög dom sig ned till kåken

Attacken fortsätter och trots att mannen är så väldigt pressad så lyckas han i mörkret ladda om sin hagelbössa (var kom ammunitionen ifrån?!?!) och skjuta två skott till som båda två träffar.
ja antagligen så tog han mad sig ammom när han hämtade bössan och troligtvis laddade han vapnet innan han gick ut där tömde han vapnet mot det hot som han bedömde som störst sen laddar han om vapnet naturligtvis för at oskadligöra dom hoten som finns

# Då slutar attacken? #
troligtvis inte men dom närmaste hoten är ju oskadligorda så han borde nog ladda igen , men om förövarna nu plötsligt får nog det var inte roligt längre utan dom sticker,, då behöver han ju inte använda vapnet

#Hur sannolikt tycker du ovanstående är?#
mycket troligt

#Om dom inte var ofarliga och han inte träffade dem så borde de väl rimligen ha angripit honom redan vid det första skottet? Eller var det först vid det fjärde de insåg att "shit, det här vinner vi inte?.3
det hade dom säkert gort om det inte varit så att det kommit en hagelsvärm farande, nu kom ju ligisterna inte så nära men det finns inget som säger att om dom kommit närmare så hade dom fått böss kolven inslagen i skallen och det var väl ligisternas mål igentligen att komma så nära att dom lyckats av väpna gubben och använda vapnet för att mörda familjen,,

# Det är ju trams.#
tycke ja inte alls det en finn jävel som snott en bössa gorde just det utplånae en hel familj. och det för att dölja en cyckel stöld

#Det är inget svammel. Jag har gamla studiekamrater vid Karlstads tingsrätt, och hade jag valt den banan kunde jag mycket väl ha blivit domare.#
vad fan har detta med saken att göra

#Hans handlande har fram till det första skottet en mycket svag rätt.#
nä det är själv bevarelse drift död eller dödas

# Sen är upphör det juridiska stödet för hans handlade att existera.#
det skulle i och för sig inte förvåna mig det har ju blivit så att rätts sytemet av någon anledning daltar som fan med brottslingar och ligister sammtidgt som man pissar på offret och dess annhöriga,,
men det gör det liksom inte mera rätt för det utan det är en såssning som träffat rätt i polisen och deras arbetsförmåga nu gäller det att se om dessa såssare lyckats med konst stycket att såssa det svenska rätts systemet ,,
och om dom inte frikänner gubben då måste man nog påstå att även rätten blivit såssad ,,

Glöm inte att pappan faktiskt skjöt ett varningskott före skottlossningen också. När det inte lyckades skrämma ungdomarna,så slog det slint för honom.
Citera
2008-01-10, 14:38
Medlem
molly50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Återfallsgäst
Även på Lunarstorm finns/fanns det väl en del material?

Ja,fast jag tror inte att Poffe har sin sida kvar där.Om jag inte minns fel så stängde hanner den när han fick för mycket elaka kommentarer emot sig.
Däremot har några av de andra i gänget sidor där där det har förekommit hätska kommentarer i gästböckerna osv..
Senast redigerad av molly50 2008-01-10 kl. 14:43.
Citera
2008-01-10, 14:40
Medlem
molly50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Ah, så du tror inte att det är en större grej, d v s det plockas bort på uppmaning av myndigheterna eller rent utav kanske av youtube själva då det är känsligt material?

Jag tvivlar på det. Någon har skrivit på YouTube att hans kommentarer och PM där han har hotat folk osv,samlas hejvilt just nu.
Så om han har sett det så har han troligtvis själv skyndat sig att försöka få bort det. Dummare än så lär väl inte ens han vara.
Citera
2008-01-10, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molly50
Ja,fast jag tror inte att Poffe har sin sida kvar där.Om jag inte minns fel så stängde hanner den när han fick för mycket elaka kommentarer emot sig.
Däremot har några av de andra i gänget sidor där där det har förekommit hätska kommentarer i gästböckerna osv..

Du råkar inte ha ett namn eller länk till dessa?

Det roliga med fett-poffe är att när folk skriver "elaka" saker om honom, då stänger han ner sidor, raderar inlägg och gnäller, men var det inte precis det han gjorde mot 19åringen? Dubbelmoral, snacka om att må dåligt.

edit: "jag eller några av mina kompisar kommer inte bli dömda för någoting!", ska vi slå vad?
Senast redigerad av misonbos 2008-01-10 kl. 14:51.
Citera
2008-01-10, 14:49
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Jag tvivlar på det. Någon har skrivit på YouTube att hans kommentarer och PM där han har hotat folk osv,samlas hejvilt just nu.
Så om han har sett det så har han troligtvis själv skyndat sig att försöka få bort det. Dummare än så lär väl inte ens han vara.

"Någon har skrivit på youtube" är väl kanske inte världens säkraste källa och Poffes eventuelle dumhet, eller ej, behöver vi kanske inte heller, bevisligen, gå in på.
Citera
2008-01-10, 14:58
Medlem
ynz nielsens avatar
Citat:

Poffe har skapat en ny lunar, Tomburk__
Citera
2008-01-10, 15:21
Medlem
molly50s avatar
Citat:
Du råkar inte ha ett namn eller länk till dessa?

Det roliga med fett-poffe är att när folk skriver "elaka" saker om honom, då stänger han ner sidor, raderar inlägg och gnäller, men var det inte precis det han gjorde mot 19åringen? Dubbelmoral, snacka om att må dåligt.

edit: "jag eller några av mina kompisar kommer inte bli dömda för någoting!", ska vi slå vad?

J0ppe,det är en av de som var med. Jag vet tyvärr inte de andras nick. Men det lär väl kanske synas i deras gb eller nå´t.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in