I ett raderat inlägg för dåligt uppförande (se nedan)
återgav jag ett massagebesök med lyckligt slut och angav det som mitt senaste. Det var fel. Jag har haft två sessioner till efter det. Bägge gick till samma massös.
Besök nr 2 hos den lilla damen: Kommer tillbaka till den nya salongen och den - som jag tror - seriösa massösen. Jag beställer 1 tim thaimassage. Jag brukar boka längre tid, men hon är dyr och inte den bästa massösen jag träffat på. Dock godkänd.
Hon intresserar mig faktiskt. Jag skulle kunna tänka mig att bjuda ut henne en kväll. Hon ser ut att vara fin i kroppen, men ansiktet är alldagligt. Lite smink skulle nog göra susen. Men när hon börjar prata och framförallt när hon ler, så lyser hon upp. Ett mycket vackert leende. Härliga tjocka läppar och fina tänder.
Hon gör en lustig grimasch varje gång hon måste fundera över antingen ett svenskt ord eller ett svar på en fråga. Av erfarenhet vet jag dock att det som är speciellt och charmigt till en början, så småningom kan kännas irriterande.
Hon är färsk som massös, drygt 40 och har ett fd yrke i Thailand som ger en viss respekt. Inget vanligt flöte det här. Även duktig på svenska.
Hon jobbar på och jag har som sagt inställningen att hon inte sysslar med HE. Hade hon gjort det hade jag aldrig tänkt tanken att bjuda ut henne.
Första gången jag var hos henne var hon inte alls rädd att gå nära paketet och komma åt lite. Parat med sin utstrålning gjorde hon mig kåt. Men eftersom hon inte alls gav några egentliga hintar om HE, så tyckte jag att det var pinsamt att ligga där och få stånd i thaibyxorna jag lånat (plus den handduk hon lagt över). Jag drog upp benen lite och hoppades att hon inte skulle märka nåt.
(Tänk så olika man kan reagera, beroende på vilken respekt man känner för massösen och vilka förväntningar man har på det hela)
Den här gången hände samma sak. Jag tände till. Hon stannade plötsligt upp mitt i en fundering med tillhörande grimasch, till synes helt omedveten om att hennes handlov just då vilade lite lätt mot mitt paket. Herregud, naturligtvis blev jag kåt och kände ståndet vara på väg. Ah, hon tog bort handen igen! Lättnad.
Snart flyttade hon sig upp och började massera mina axlar och lite på bröstet. Med henne böjd över mig, nära ansiktet, med håret hängande, började blodet rusa igen. Fan vad hon gör mig kåt! Och ändå utan att vara närgången mot de privata delarna.
Naturligtvis är jag tacksam att funtionerna är intakta, trots att jag inte är någon ungdom. Men så här! Som en tonårsgrabb! Det måste vara nån speciell utstrålning hon har i kombination med den seriösa känslan på hela salongen. Som en tonårig oskuld, till synes helt omedveten om sexualiteten och sin kvinnliga utstrålning. En Lolita-känsla.
Hon frågar om jag inte ska ta oljemassage nästa gång. Ja, kanske det, svarar jag. Den är dock mycket dyrare jämfört med hennes thaimassage. För dyrt. Inte värt pengarna.
Jag pratar med henne efteråt och rekommenderar henne att sänka priset på olja en aning. För hennes egen skull. Jag tar upp den psykologiska aspekten. Det är ju ingen slump att ett pris brukar märkas upp på t ex 199 kr istället för 200 kr. Man vill inte passera gränsen och få en högre siffra. Det känns mycket billigare för kunden, även om det bara skiljer en krona.
Massagen avslutas och jag får en kopp kryddat té. Vi pratar en stund. Jag tror fortfarande att hon är 100% seriös, men jag har haft fel förr. Ett par besök till kan bringa klarhet i frågan. Inget erbjudande så kanske jag bjuder ut henne, vi får se.
Angående raderade inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av
BlueStar
Jaha, det här uppmärksammades visst inte? OT raderat och varningar utdelade p.g.a. ovanstående. Skärp till er nu och ta era personliga vendettor via PM i stället!
/Mod
Ave, högt vördade Blåstjärna. Jag har varit stygg och faller för edra fötter, bannande mig själv.
Att mina inlägg raderades är väl skit samma. Varningen kan jag också ta. Dock kan jag meddela att jag inte hann läsa ett enda av de förmodade svaren innan alltihop raderades (ganska skönt för sinnesfriden faktiskt). Det var ju emellertid tråkigt för skribenten/skribenterna på andra sidan nätet, att smashen därmed s a s bara blev till ett slag i luften och ett slöseri på tid och energi. Shit happens...
Nehepp, då får man ta en kortpromenad med jycken då och sen en nattfilm.
Skruven-är-Lös tror jag den hette. Ja ja, det är förmodligen bara skit det också...