Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-25, 16:21
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khoyai
Först och främst vill jag tacka er/dig som skapat och underhåller den här fantastiska appen. Jag själv sprang också på den här scannern. Av ren nyfikenhet, finns det någon möjlighet till att ni kommer att kunna utveckla appen så att den till och med kommer att kunna lura den där djävulsmaskinen?

Teoretiskt, kanske. Rent praktiskt då de kommer vara online och kolla upp mot en databas över alla köpta biljetter, nej.
Citera
2014-03-25, 17:03
Medlem
Tydligen går det att slippa läsa av sin biljett med Avläsaren i Spärrarna:

http://www.fairshopping.se/opinions/view/16456
Citera
2014-03-26, 04:56
Medlem
Khoyais avatar
Missstänkte det. Men dem där läsarna verkar inte vara helt klockrena ändå.
Citera
2014-03-26, 07:38
Medlem
Grabbar, som vi i Uppsala vet så gör de väldigt snart helt om sitt biljett-system, nya zoner, och nya priser. Fejkbiljett kommer ju självklart inte fungera då, finns det någon alternativ app eller kan denna uppdateras?
Citera
2014-03-26, 09:42
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sociopath123
Grabbar, som vi i Uppsala vet så gör de väldigt snart helt om sitt biljett-system, nya zoner, och nya priser. Fejkbiljett kommer ju självklart inte fungera då, finns det någon alternativ app eller kan denna uppdateras?

Ett tips: Innan man skriver i en tråd så bör man läsa igenom de senaste veckornas inlägg. Du är inte den första som nämnt den där frågan.
Citera
2014-03-26, 11:18
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sociopath123

Vi flickor då?

Vi har redan förberett inför uppdateringen som sker 1 April hos UL. Vi kommer behöva några riktiga sms-biljetter för att kunna se hur det nya utseendet ser ut, så vill du hjälpa till så köp nya biljetter EFTER den 1:a-april och skicka in via PM till mig eller Olangu
Citera
2014-03-26, 11:57
Medlem
För ett par månader sedan försökte jag fixa fejkbiljett till android 4.4 kitkat men det funkade inte.
När jag skulle "Ge rättighet att skriva SMS" till appen så står det bara "inställningar har stoppats"
Inget sms genereras.

Precis nu fick jag för mig att testa igen, och det är exakt samma problem.. Är det någon som fixat de på 4.4?
Citera
2014-03-26, 12:23
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyy
För ett par månader sedan försökte jag fixa fejkbiljett till android 4.4 kitkat men det funkade inte.
När jag skulle "Ge rättighet att skriva SMS" till appen så står det bara "inställningar har stoppats"
Inget sms genereras.

Precis nu fick jag för mig att testa igen, och det är exakt samma problem.. Är det någon som fixat de på 4.4?

Du har inte läst något i tråden va?

(FB) Fejkbiljett för Android
Citera
2014-03-26, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Du har inte läst något i tråden va?

(FB) Fejkbiljett för Android

Det stämmer bra.
Citera
2014-03-26, 12:26
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyy
Det stämmer bra.

Kan ju ta och börja med det nästa gång istället för att ställa en fråga som besvarats hundratals gånger tidigare.
Citera
2014-03-26, 12:35
Medlem
LindseyVonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Jättebra att du inkluderar mer utförlig information, typ, en bild på en fejkbiljett och den äkta du köpte?
Skickad ett PM fick du inte det?
Citera
2014-03-26, 12:39
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindseyVonn
Skickad ett PM fick du inte det?

Um. Nope?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera