2014-09-06, 19:48
Medlem
Judith-s avatar
Fr mig blir det att fortstta spela 3:an till det kommit mer tillgg till 4an. 3:an r fortfarande sjukt kul nr man har massa Dlc.s till
Senast redigerad av Judith- 2014-09-06 kl. 19:55.
Citera
2014-09-06, 23:35
Medlem
donaukinds avatar
Varfr klagar folk s mycket ver att smbarnen frsvann? Det var ju ltt den smsta delen av hela Sims 3, att bara plocka upp ungen tog ju en halvtimme d tv frldrar stod och stampade i marken medans de bda frskte stoppa ner ungen i spjlsngen tills de helt enkelt bara struntar i det och ungen skiter ner sig. Ha skiten i nn DLC s fjortisar kan gra s att Edward och Bella fr en buggig unge att ta hand om
Citera
2014-09-07, 02:27
Medlem
Tufft, Nu kan man ju gra vrsta Playboy brudarna med tokstora brst och rumpor!
Citera
2014-09-07, 03:48
Bannlyst
undrar litegrann.... s nu kan man inte lngre g utanfr huset, allts ut i staden? lter inte kul...

och vad inge smbarn? vad r det man har d? efter nr det r en bebis s blir det bara en skolunge rtt som det r?
Citera
2014-09-07, 11:36
Medlem
Zartazas avatar
Min Sim vgrar att plocka undan efter sig. Har ett diskstll p kksbnken med kran och hela kret och en papperskorg men det slutar bara med att Simen plockar upp en tallrik, str still i ngon sekund och sedan stller ner det igen.
Skaffade ocks ett hembitrde men den vgrar ju ocks att stda.

Och hur tar man bort alla tips som kommer hela tiden?
Citera
2014-09-07, 11:37
Medlem
Sameshs avatar
r lite smsugen p spelet fastn man lst mycket om hur EA har snlat till det med grejerna (inga barn, pool osv) men vet inte vilken version man ska ta?, verkar som det finns standard, limited och deluxe att vlja mellan, vilken har ni tagit?
Citera
2014-09-07, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
r lite smsugen p spelet fastn man lst mycket om hur EA har snlat till det med grejerna (inga barn, pool osv) men vet inte vilken version man ska ta?, verkar som det finns standard, limited och deluxe att vlja mellan, vilken har ni tagit?

Oftast nr det kommer till deluxe versioner etc. s blir man nstan alltid besviken (iaf jag och mina vnner). Man fr ofta s f grejer.
Citera
2014-09-07, 13:17
Medlem
euns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
dom har allts tagit bort ungar och pooler frn spelet? vad r i s fall bra med att kpa 4an nr man redan ger 3an?
Citera
2014-09-07, 16:01
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Oftast nr det kommer till deluxe versioner etc. s blir man nstan alltid besviken (iaf jag och mina vnner). Man fr ofta s f grejer.

Jo, tyvrr s r det oftast s.

Citat:
Ursprungligen postat av eun
dom har allts tagit bort ungar och pooler frn spelet? vad r i s fall bra med att kpa 4an nr man redan ger 3an?

Jag har inte 3:an, finns tidigare poster som tar upp vad som saknas osv.

Kpte spelet nd nu, men fy fan vad svinigt pris dom tar p Origin, 599:- fr standard edition medans man sjlv kpte det frn codesnstuff fr 389:-, hoppas verkligen att folk anvnder sig av prisjakt eller liknande sida innan dom kper spelet, egentligen borde man fanimej bojkotta EA, vidrigt fretag.
Citera
2014-09-07, 16:13
Medlem
batiktrojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HallKaften
undrar litegrann.... s nu kan man inte lngre g utanfr huset, allts ut i staden? lter inte kul...

och vad inge smbarn? vad r det man har d? efter nr det r en bebis s blir det bara en skolunge rtt som det r?

Ja allts, det finns tv stder. Och i dom tv stderna finns typ fem omrden var. Tre bostadsomrden, ett stadsomrde (med gym, bibliotek, museum och en bar/nattklubb) och en park. Varje gng man ska kolla p kartan och resa ngonstans s kommer laddningsbilden upp (sjukt strande). Pminner lite om sims 1. Du kan liksom inte g hur du vill, som i sims 3.

Smbarn r borta. Du fr en liten bebis, sen nr den vxer upp blir den liksom ett barn direkt.
Citera
2014-09-07, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av batiktroja
Ja allts, det finns tv stder. Och i dom tv stderna finns typ fem omrden var. Tre bostadsomrden, ett stadsomrde (med gym, bibliotek, museum och en bar/nattklubb) och en park. Varje gng man ska kolla p kartan och resa ngonstans s kommer laddningsbilden upp (sjukt strande). Pminner lite om sims 1. Du kan liksom inte g hur du vill, som i sims 3.

Smbarn r borta. Du fr en liten bebis, sen nr den vxer upp blir den liksom ett barn direkt.

Men vad fan... d knns det bara som vi gtt tillbaka till Sims1/2 fast med bttre grafik...

Fattar inte varfr de tagit bort smbarn.. om man tycker det r jobbigt att skaffa barn fr det tar tid, d skaffar man inte barn, det var ju det som var grejen.. istllet tar de bort smbarn helt och hllet
Citera
2014-09-07, 16:34
Medlem
euns avatar
finns det ngot billigare stt n att kpa det genom orgin? och vilken version ska man ha?

ber om urskt ifall dessa frgor har stllts innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in