Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Man kan nästan tro det av inläggen.
Jaså, är det att han har runkat som gör honom till skurk?
Lönlöst att diskutera detta med kvinnor. Men jag trodde iofs, att det i första hand är var han runkat, snarare än hur ofta, som är det kritiska. Ja ja, själv tror jag inte att det är något vidare värst spring på stället ifråga, nej han har nog fått vara ganska ifred där.
Då är det andra gången du försöker göra det här till en könskvoterad fråga för att vinna mark - vilket säger mer om dig än om mig och jag repeterar:
Ser du NÅN ANNAN än dig själv av manligt kön som anser att hans
runkande och sprutande på väggar och golv på en arbetsplats är normalt?
Det handlar inte om spring på stället, det handlar inte om x antal runkar. Jag gav dig flertal vinklingar på varför det är
onormalt.
Utöver detta (äckligt, oetiskt, ohygieniskt) ska följande ses
i ett sammanhang:
Han tänder inte på sin fru och får inte stånd om han inte är bakfull.
Han har onanerat i ett fönster som vetter mot cafét. Han visar därmed tecken på hypersexualitet.
Hypersexualitet riskerar leda till att fantasier sätts i bruk och är således ett riskbeteende.
Han har sen mördat en 17 åring i rummet bredvid - dvs sexuellt motiv med sexualsadistiska inslag.
Edit: Den röda tråden mellan onanerandet och mordet finns i de två sista meningarna - forskningen ser ett sammanhang (vetenskap, beprövad erfarenhet och inte gissningar). Han kan även ha runkat vid samma tillfälle - det vet vi däremot inget om.