Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-10, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Du glömde ge sidnumret som jag bad om, och du hade alltså fel när du skrev "I FUP står ingenting om griftefridsbrott".
Det här är bara fånerier, du låtsas missförstå vad man skriver.
Citat:
Eller så har vi en man som av en tillfällighet hittar en död, vacker flicka, klär av henne, njuter av åsynen och flyttar kroppen till Martorp där den inte kommer att hittas så länge han är i Sverige. Resten kan du läsa i FUP.
Det var det här smaklösa inlägget jag besvarade, i syfte att tydliggöra att utredningen handlade om MORD.
Så här ser det ut inledningsvis i FUP;
Brott: Mord (utan användning av skjutvapen mot kvinna)
Misstänkt: Nerijus Bilevicius

Har man läst FUP så framgår med tydlighet, för de allra flesta, att Nerijus är mördaren.
Att du har problem med att acceptera och förstå det är inte mitt problem, det är ditt problem.
2016-01-10, 23:52
Medlem
Xenia onatop.

Nu får du ge dej snart.Du är den enda här inne som tror NB är oskyldig och du tjatar bara om hans griftefridsbrott..

Med alla dom bevis mot NB samt att man inte hittat nåt DNA eller spår efter någon annan gärningsman..Borde du oxå inse fakta att det var NB som gjorde det.Det finns inga osynliga människor som begår ett så brutalt mord som detta utan att lämna ett enda spår efter sej,det har ju experterna redan konstaterat..
2016-01-10, 23:55
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag vet inte om hon var tejpad, jag var inte där. Det är sannolikt att han förlustade sig på kroppen, mer sannolikt än mord genom hängning, vilket sker en gång på tusen. Han ville inte att kroppen skulle hittas så länge som han var i Sverige, men han ville att kroppen skulle hittas någon gång.
.. Nu har ju din ursprungliga hänvisning till statistik skitit sig med bred marginal (90% dödas av en närstående) så jag ger inte ett vitten för dina argument på den fronten.

Sen finns följande: bara för att sexualsadistiska mord är ovanliga (tack och lov) och fortsättningsvis mer ovanliga att inte en penetrering sker (NBs avvikande beteende handlar om att iaktta dödskampen när hon hänger naken) så gör inte detta per automatik att ditt argument blir mer trovärdigt.

Nu är du återigen inne på det samma som den hänsynsfulle ynglingen - den som du sa visade hänsyn till familjen så hon skulle dels hittas och dels i ett bra skick där grävlingar inte ätit på henne.
Varför ska NB vara hänsynsfull helt plötsligt om han varit en äcklig nekrofil dess innan?
2016-01-10, 23:57
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelipeVilla
Xenia onatop.

Nu får du ge dej snart.Du är den enda här inne som tror NB är oskyldig och du tjatar bara om hans griftefridsbrott..

Med alla dom bevis mot NB samt att man inte hittat nåt DNA eller spår efter någon annan gärningsman..Borde du oxå inse fakta att det var NB som gjorde det.Det finns inga osynliga människor som begår ett så brutalt mord som detta utan att lämna ett enda spår efter sej,det har ju experterna redan konstaterat..
Jo, "experterna" i tråden har upprepade gånger skrivit att avsaknad av spår är inte bevis.
2016-01-11, 00:00
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
.. Nu har ju din ursprungliga hänvisning till statistik skitit sig med bred marginal (90% dödas av en närstående) så jag ger inte ett vitten för dina argument på den fronten.

Sen finns följande: bara för att sexualsadistiska mord är ovanliga (tack och lov) och fortsättningsvis mer ovanliga att inte en penetrering sker (NBs avvikande beteende handlar om att iaktta dödskampen när hon hänger naken) så gör inte detta per automatik att ditt argument blir mer trovärdigt.

Nu är du återigen inne på det samma som den hänsynsfulle ynglingen - den som du sa visade hänsyn till familjen så hon skulle dels hittas och dels i ett bra skick där grävlingar inte ätit på henne.
Varför ska NB vara hänsynsfull helt plötsligt om han varit en äcklig nekrofil dess innan?
På vilket sätt har min ursprungliga hänvisning skitit sig? Varför skulle inte NB bry sig om kroppen, han dumpade den inte i spenaten?
2016-01-11, 00:00
Medlem
Vilka jävla experter pratar du om??Utredare och forensiker,krimiloger,åklagare.nämndeman alla som är experter inom området har sagt det jag framhåller att det inte finns någon annan GM.

sķulle du nu vara en expert?har du varit på platsen?..Du är bara en idiot som inte vill inse verkligheten. .

NB är mördaren..
2016-01-11, 00:02
Medlem
develis avatar
Citat:
På vilket sätt har min ursprungliga hänvisning skitit sig? Varför skulle inte NB bry sig om kroppen, han dumpade den inte i spenaten?
Din hänvisning till statistik har skitit sig och det stod tydligt vilken jag menade. Varför flyttar nekrofilen henne öht och vad sysslar han med frågade jag.
Varför bryr han sig om kroppen?
2016-01-11, 00:02
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonny33
Undviker du att ta diskussionen om vem som tejpade Lisas huvud för den "lilla" biten passar inte in i din rubbade teori? Vem tejpade hennes huvud medan hon hängde?
NB
2016-01-11, 00:04
Medlem
develis avatar
Citat:
NB
Varför har han tejpat?
2016-01-11, 00:05
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Din hänvisning till statistik. Varför flyttar nekrofilen henne öht och vad sysslar han med frågade jag.
Varför bryr han sig om kroppen?
Min hänvisning till statistik motsäger inte att en närstående eller bekant dödade Lisa. Han ångrar sig och bryr sig. Även om han mördade Lisa så kvarstår frågan, varför flyttade han kroppen?
2016-01-11, 00:07
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Varför har han tejpat?
En del av hans fantasi, fick njutning av det. Vilken annan orsak kan det finnas?
2016-01-11, 00:10
Medlem
Xeniaonatopp.

Du är ju bara löjlig.Finns inte något fall i Sverige eller världen där en person mördar en flicka och sedan plötsligt kommer en annan person och begår griftefridsbrott och flyttar på kroppen.

Din teori är lika troligt som att tomten finns..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in