Citat:
Ursprungligen postat av
irrljus
Läser i bloggen...
"Ikväll kommer K2s pappa, K2s halvsyster och hennes mamma till oss för att fira lite jul. Kommer bli såå mysigt och K2 som blivit så pappig nu blir säkert extra glad att träffa pappa!"
Det är verkligen jättekul att K2 får träffa sin pappa, men att dra dit pappans fru och deras barn verkar (i mina ögon) lite konstigt och hur kan man som partner vara sugen på att träffa ett barn eller mamman från en otrohet och fira "jul"?
Med tanke på hur Catrin skriver om K2:s pappa i såväl blogg som sociala medier skulle det inte förvåna mig om det var fruns idé att följa med...
Det är "babydaddy" hit och "babydaddy" dit hela jävla tiden från Catrins håll. Prisande inlägg, inlägg i vilka hon skriver att hon och babydaddy är så hiiimla bra kompisar och kan prata om precis aaallt, "me love my babydaddy"-inlägg (på snapchat i lördags), inlägg i vilka hon får det att låta som att hon ska dricka vin med sin kusin och sin babydaddy och gossipa när det i verkligheten var kusinen det skulle drickas vin med och babydaddyn skulle åka hem så fort han lekt klart med sitt barn osv.
Bilden jag får är helt klart att Catrin är jävligt sugen på sin babydaddy. Hade jag varit babydaddy eller babydaddys fru hade jag inte varit helt nöjd med hur Catrin målar upp saker i sin blogg och på sociala medier. Babydaddyn är ju (enligt de källor jag har) i verkligheten ganska oförtjust i Catrin. De är inte ens vänner på fejjan och senast jag kollade följde han henne inte i några sociala medier.
Kanske ville frun åka med för att påminna Catrin om att hon finns? Kanske ville babydaddyn att frun följde med för att påminna Catrin om att frun finns och att babydaddy är lyckligt gift? Kanske hade frun och babydaddyn ett gemensamt snack med Catrin och förklarade att de inte uppskattar vad Catrin håller på med? Nu gissar jag hej vilt här men kan se många anledningar för frun att vilja träffa Catrin.
Tror dock inte att det var någon som såg dagens lilla gathering som ett julfirande, förutom möjligtvis Catrin men tror fan inte ens att hon såg det så. Tror att hon skrev så för att det lät bra. "Babydaddy och jag är SÅÅÅ tighta att vi firar jul tillsammans men eftersom båda har andra planer på julafton fick vi ta det idag istället."
När hon skrev om dagens träff första gången tror jag inte att det var bestämt att frun skulle med. Eller att det var bestämt men att Catrin inte visste om det. Misstänker att tonen i det första inlägget varit annorlunda om hon vetat att frun skulle med.
Citat:
Ursprungligen postat av
sTrughoy
Verkligen!
"Så himla kul att se han skutta omkring och sen leka lite smått med storasyster. Tänk att det endast skiljer 3v mellan dem! Helt sjukt kul! Hoppas de får bra kontakt när de växer upp, och så som det ser ut idag så tror jag absolut på det."
Någonting säger mig att frugan inte tycker det är lika "helt sjukt kul"....
Reagerade på exakt samma sak! Vilken jävla idiot hon är (Catrin alltså). Vem fan skriver en sån sak?! Hon MÅSTE ju fatta att fru babydaddy INTE tycker det är helt sjukt kul att det bara är tre veckor mellan barnen. Eller att babydaddy inte tycker det är så jävla festligt han heller. Visst det var han som gjorde den nuvarande situationen möjlig men tror inte han är särskilt glad över utfallet. En grej att vilja ha otroget sex, en helt annan sak att få ett barn på köpet. Tror att han skulle ge rätt jävla mycket för att kunna backa bandet och skippa just det snedsteget, även om han säkert älskar sin son jättemycket och allt det där.
Skriver Catrin så för att gnida salt i herr och fru babydaddys sår eller är hon bara helt jävla dum i huvudet? Det ena (ond) utesluter givetvis inte det andra (korkad as fuck)...