Citat:
Ursprungligen postat av
MariaMary
Ja, Hanef Bali, Katerina Janouch, Sakine Madon, Tino Sanandaji, Sara Mohammad, Nalin Pekgul med flera. Massor av invandrare jag är tacksam över att bor i Sverige!
Varför är du tacksam över att just dessa invandrare bor i Sverige?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hogdal
Jag kan inte komma på en enda kandidat som skulle kunna få fler kryss än Hanif Bali.
Möjligen överskattar du hur stort genomslag det har på större delen av den tilltänkta väljarkåren att sitta och bräka ur sig plumpa oneliners på twitter. I dagens Sverige och med dagens väljare kanske ändå inte, tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
gonesexuallywrong
Det ligger nära på hans aktuella Facebook skriver han att han gillar män och kvinnor. Hans biologiska pappa är kommunist enligt Amir på twitter.
https://www.facebook.com/virgulese
Då har de ju något gemensamt i.a.f. Hanif och Amir.
Citat:
Ursprungligen postat av
OberynMartell
Jämför drevet när MK blev anmäld mot avslöjandet där Amir visade sig vara åldersfuskare-där är mörkningen.
Nu är det väl inte helt klargjort att Amir är åldersfuskare ännu, även om jag inte direkt skulle bli förvånad ifall så är fallet.
Hur stor relevans just det i så fall har till Karlssons inlägg är en annan fråga.
Karlsson påstod väl som kommentar till bilden, utöver liknelsen med terroristen Akilov, att Polisen tar selfies med invandrare som vistas här illegalt och som borde utvisas.
Oavsett vad som klarläggs framöver så var väl ingen på bilden illegal invandrare vid tillfällen för kommentaren eller fotot.
Det ena behöver inte utesluta det andra och det tål att avvaktas en aning innan man självklart fastslår några fakta för denna historia.