Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 16:20
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Can Stress Kill You?
Absolutely…Acute stress is the leading cause of sudden death, especially in young healthy people with no evidence of coronary disease. But it can fell people at any age. My grandmother is an example.

Chronic stress causes heart disease. It is a clandestine cause − not fat or cholesterol − of heart attacks and arterial disease. It contributes to high blood pressure (hypertension), a risk factor for cardiovascular problems such as heart failure and sudden cardiac death and heart enlargement.

Long-term depression significantly increases the risk of heart disease. Among other effects, it actually triples the disease producing effect of smoking.

In cardiology, stress is a grim reaper that abruptly ends life by rupturing unstable plaque in a vital vessel or by triggering a lethal disturbance in heart rhythm.

When you get fired up emotionally, you’re putting a torch to your arteries. Medical research has repeatedly documented the danger of anger, chronic stress, and the negative emotional states. Yet these risk factors are rarely addressed by doctors.
https://heartmdinstitute.com/stress-...-to-your-body/

Kan ha varit stress. Vad jag förstår jobba han något extremt.
Citera
2017-12-16, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Expo har ju haft ihjäl folk både direkt och indirekt sedan tidigare. Den stora frågan fram tills obduktionen är färdig, är om Expo har ytterligare ett liv på sina samveten.

Till er konspirationsteoretiker: Aschberg är fortfarande inte jude eller sionist. Mossad har definitivt inte med detta att göra. Kommunister är emot sionismen och judendomen precis lika mycket som ni nazister.

Ska vi vara noggranna vilket iv ska vara kommer en obduktion inte få tyst på alternativa teorier i detta fallet, inte för att obduktionen är styrd av Mossad (vilket den såklart är men då genom proxystyrning från judarna) utan för att det inte finns något som talar för att den blir offentlig
Citera
2017-12-16, 16:23
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Du verkar ha svårt att förstå skriven text. Vilka handikapp har du? Du behöver inte räkna upp alla då vi har ont om tid.
Jag skrev "han dog preliminärt av hjärtstillestånd", svårt att fatta?
Jag gissade att detta var ambulanspersonalens bedömning.
Mina problem att förstå skriven text är inte större än att jag lyckades klara universitetet.
Han dog definitivt av hjärtstilleståndet, vad som orsakade det är en helt annan fråga.
Ambulanspersonalen kan möjligtvis yttrat att en trolig orsak var hjärtinfarkt och talat om tidpunkten för dödsfallet sedan dödsförklarar jag eller någon av mina kollegor honom och en obduktion fastställer dödsorsaken.

Är du en av vänsterns många anhängare som gått "livets hårda skola"?
Med tanke på hur illa du formulerar dig så har du knappast klarat svensk grundskola...
Citera
2017-12-16, 16:24
Medlem
0rganets avatar
Nu är det väldigt tråkigt att hans "vänner" försöker förstöra för BR i hans sista önskan.. Bli begrav direkt efter sin död.. Ringer till polisen för att förhindra en snabb begravning...
Citera
2017-12-16, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Skulle vara intressant och veta hur många av dom 16 personer som var under 34 år gamla och dog av hjärtinfarkt 2016 var regimkritiker och hur många som var sjukligt överviktiga eller tidigare lidit av kända hjärtproblem.

Snitt BMI på de under 46år var BMI28 och 2/3 var rökare.

Det är otroligt ovanligt att få hjärtinfarkt i unga år det är ännu ovanligare att dö knall fall av sin första hjärtinfarkt.
Citera
2017-12-16, 16:30
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hur förklarar du att Ahmed Rami fortfarande lever och har hälsan? Ledningen för NMR? De har ju trots allt rotat i judetunnan bra mycket längre än Bechir.
En intressant fråga är väl hur svensk mainstream media reagerat om random jude med kamera ringt på hemma hos någon i NMR, lagt upp video, och kort efteråt påträffats död?
Citera
2017-12-16, 16:32
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Skulle han vara en av ca 15-20 stycken som oväntat dör i något extremt ovanligt dagen innan han ska publicera något stort på Aschberg så säger det sig själv att risken för brott har skett är sannolik.
Vem har sagt att han skulle publicera något "stort" på Aschberg? Det verkar bara vara en trådsanning som inte har med verkligheten att göra. Rabani skrev som sista inlägg på Facebook.

"Kommer en update ang Aschberg. Han har sett videon och mailat. micket kul som vi säger på SFI!! Den kommer upp senare idag. Sprid ordet på Facebook."

Ingenting om något stort på Aschberg således och det Rabani dragit upp var bara gamma skåpmat.
Citera
2017-12-16, 16:33
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
En intressant fråga är väl hur svensk mainstream media reagerat om random jude med kamera ringt på hemma hos någon i NMR, lagt upp video, och kort efteråt påträffats död?

Det hade blivit ett jävla liv, till en början, eftersom media har nazzenoja.
Citera
2017-12-16, 16:38
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Det har ju talats om att BR hade mer info om Aschberg.
Vad har hänt med den?
Nermalt till pulver och snortas in i en krokig judenäsa.

Skämt åsido undrar jag detsamma. För han jobbade bevisligen inte ensam (kameraman fanns med vid Aschberg-besöket) och vi får hoppas att allt inte är krypterat. Inte omöjligt att det finns något graverande med tanke på Aschbergs tidigare kända affärer.
Citera
2017-12-16, 16:39
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Då var det ju dumt av honom att erkänna för polisen att han hade gjort det...
Fast det är klart, han kanske bara gjorde det för att skydda sina kriminella vänner..
Bachir Rabani tog varken droger eller anabola. Så är det bara.

Ditt övriga yrande tyder mest på något som liknar sinnesförvirring och behöver inte kommenteras.
Citera
2017-12-16, 16:43
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Bachir Rabani tog varken droger eller anabola. Så är det bara.

Så han LJÖG alltså för polisen när han påstod att han rökt gräs i chris, när han blev tagen för ringa?
Han hade inte rökt alls, utan sade bara det för att verka häftig, eller?
Citera
2017-12-16, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Det har ju talats om att BR hade mer info om Aschberg.
Vad har hänt med den?
Som jag förstod det har R.Aschberg sett den 40 minuter långa filmen på youtube och kommenterat den i ett mail som skickats till den nu döde B.R. Det verkar alltså inte vara något avslöjande som B.R skulle komma ut med. Bara uppläsning av ett mail som Aschberg skickat.
Källa: Bechir på VK.
Den enda som vet vad som stod i det mailet är Aschberg B.R och snart polisen.
Sannolikheten att Aschberg ligger bakom döden om han samtidigt har skickat ett mail till dödsoffret känns extremt liten.

Med det sagt är det konstigt att två dött inom hans sfär, travkungen och nu B.R. Jag vill tro att det är slumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in