Citat:
Ursprungligen postat av
Nolart
Klart han blev mördad.
Förmodligen med Heart Attack Gun 2.0 Swe Version
https://www.youtube.com/results?sear...rt+attack+gun+
Aschberg har mycket kontakter och väldigt mycket pengar. Då är inget omöjligt.
Jaså det är så klart säger du. Då kanske vi får se några bevis för det och inte bara en massa ogrundade spekulationer? Det stämmer att CIA drömde om hjärtattackspistoler för länge sedan men det finns så vitt jag vet inga bevis för att den någonsin användes eller ens fungerade. Giftet som var tänkt att användas, domsyra eller saxitoxin (som brukar vara orsaken om man blir sjuk av att ha ätit skaldjur) men symptomen som fås är inte särskilt lika en vanlig hjärtattack. I de fall man får i sig dödlig dos så föregås döden av kräkningar, kramper och diarré. Giftet går också att spåra.
Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Granskning Sverige-Johan efterfrågar namn på tilltänkt obducent.
https://www.youtube.com/watch?v=R_2Qsd6Kjzo
Detta tycker jag är av högsta relevans att detta kommer ut vem detta kan vara. Säpos egna rättsläkare?
Vad fan, tror du Säpo har egna rättsläkare din dumme fan?
Skulle obducenten också vara med på konspirationen? Hör du inte hur idiotiskt det är? Det skulle innebära allt för många inblandade och en överhängande risk att ens diaboliska plan avslöjas och sedan är man i en värld av skit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Muhammadjude
Du är en konspirationsteoretiker alltså. fel forum för dig
Nej, du som fantiserar om Mossad är konspirationsteoretikern här.
Citat:
Ursprungligen postat av
sonofnature
E väll rätt lätt att lista ut om han blivit mördad eller ?
Killen va ju journalist , måste ju haft kamera på i lyan sin.
Antagligen övervakningskamera
Eller någon digitalkamera på i hemmet. Kanske någon webb kamera ? Twitch ? Någon chatt med kamera . Mobil kamera ?
Någon kamera måste finnas i hans hem som märkt något.
Jag själv har tillochmed kameror på ofta. Å då jobbar jag inte ens inom media.
[...]
Herre djävlar alltså, tror du alla journalister har övervakningskameror i sina hem???
Mina grannar är journalister och de har då fan inte några automatiska kameror hemma. Kan inte alla idioter bara behålla sina idéer i sitt eget förvirrade huvud?
Citat:
Ursprungligen postat av
Bonfires_Down
Redan? Det där är från 40 år sedan. Givetvis finns det nu metoder för att inducera hjärtinfarkter utan minsta spår.
Givetvis så plockar du fram bevis för det nu.