Citat:
Ursprungligen postat av
Nulb
Spamma indikerar att jag har för syfte att störa tråden, samtliga av mina inlägg berör ämnet och en absolut majoritet i diskussion med andra individer i tråden.
Ämnet är intressant därför är jag aktiv i tråden, svårare än så är det inte.
Tillägg: Sen medger jag gladligen att 123 inlägg i en tråd är förbannat mycket... Kan väl egentligen förklaras med att jag spenderade majoriteten av gårdagen på resande fot (tåg) och saknade annan underhållning.
Det är oerhört underligt att du mer eller mindre medger att du faktiskt spammar sönder tråden, har följt tråden från början och ser ett tydligt mönster i dina inlägg, det genomgående i dina inlägg är att du försöker få folk att se dumma ut i sina inlägg, det började med att du idiotförklarar folk, försöker förvränga fakta och i slutet faktiskt framföra dolda hot, väldigt märkligt att du inte har modererats bort.
Vad är det med Robert Aschberg som du så innerligt vurmar för?
Undrar även vad det är med den avlidne du så innerligt hatar?
Robert är ett veritabelt svin som tror att han får/kan bete sig hur han vill, tex när han stormade in på frisörsalongen, och det är endast ett exempel av många.
Men när han sedan själv blir konfronterad så haglar hoten om kartläggning osv.
Du vet om man skapar en skitstorm så skvätter skiten på en själv till slut.
Hela det här fallet är underligt, NEJ det är inte "vanligt" att folk i 30 års åldern dör i hjärtinfarkt som många med dig vill framföra, och timingen är märklig den med, det finns så mycket som är märkligt.