2017-12-28, 23:51
Medlem
Om man är YouTube kändis eller känd via Instagram så känner jag att det är irrelevant huruvida man blir outad eller inte. Ger man sig in i det offentliga livet får man leken tåla.

Jag tycker han gör en bra grej, och kan snacka för sig. Jag skiter fullständigt i vart han bor i eller vad han heter. Personer som honom behövs.
Citera
2017-12-28, 23:54
Medlem
Har han verkligen högfungerande autism(Aspberger) eller är det bara strunt från medlemmen som tog upp det här?

Fick aldrig den bilden av honom.

Aspberger och bidrag går ju hand i hand, så det skulle bekräfta även bidragsberoendet.
Citera
2017-12-28, 23:55
Medlem
carminaburanas avatar
Jag älskar mannen, han är vältalig, intelligent, rolig, och nailar alla hans videos. Fantastisk människa.
Citera
2017-12-29, 00:03
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Någon som vet mer om denna Youtubekändis?

Killen har hundratals visningar på alla sina klipp och över 100.000 följare på Facebook.

Ingen verkar dock veta vem han är "privat"
Vet att han är jugge men har han jobb? Vad heter han?

EXPO har inte med det att göra.
Citera
2017-12-29, 00:09
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag älskar mannen, han är vältalig, intelligent, rolig, och nailar alla hans videos. Fantastisk människa.

Samma här

Han har även en kanal med humor, lite skumma filmer men "Angry foreskin".
Citera
2017-12-29, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Jag skiter väl i namnet primärt.
Vill mer veta hur han var i skolan bla.

(FB) Video: "En arg blatte talar om invandring"

Det går inte att känna igen honom från hans videos. Han siter mest hemma i soclägenhetan han fått och kan känna sig trygg i att ingen kommer känna igen honom.
De som ändå gör det, tex jag själv vill inte att han ska outas för då försvinner hela grejen med honom. Den dagen det uppdagas att en lätt förståndshandikappad kille med stora svårigheter att sköta sin hygien kommer ut som Arg Blatte Talar så är det många som kommer bli besvikna.
Just nu är det bidragen som gör att han är paranoid för hans namn ska komma ut. Han har och har alltid haft bidrag oavsett vad han säger.
Han söker klick och innan han blev Arg Blatte Talar försökte han sig på att bli youtubekändis (typ Jockieboy). Han var bloggare under ett annat namn fylld av våldtäktsfantasier från en skruvad tonårshjärna. #Metoo hade inte gillat den så vi får hoppas han raderat den nu.
Citera
2017-12-29, 00:38
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameovereem1
Om han går på bidrag så fuskar han säkert då hans youtubeklipp genererar tusentals klick = mycket pengar.
Nope de ger inte en spänn då youtube inte ger pengar till personer som inte lägger upp enbart roliga videos, spel videos, (underhållning)
Citera
2017-12-29, 00:38
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimxon
+1

Han är ingen kändis, och således bör denna tråden hamna i papperskorgen.
Ehm jo, han är definitivt känd. Sen hur du väljer att definierar "känd" är en annan fråga.
Citera
2017-12-29, 00:39
Medlem
En sak måste jag få skvallra om utan att det är något regelbrott:
Han är LIVRÄDD för barn och djur! Panik när någon släppt ut en hamster på golvet!
Citera
2017-12-29, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Nope de ger inte en spänn då youtube inte ger pengar till personer som inte lägger upp enbart roliga videos, spel videos, (underhållning)

genom att ha en ny video ute varje dag så kan man få in pengar via YT men YT har strypt intäkterna rejält och det är därför man anser att man behöver ett Patreon så man "kompenserar" bortfallet. Det man drar in på nätet syns inte om man inte tar in de pengarna in till ett bankkonto så man kan dra bidrag och samtidigt få in pengar via internet. Känner till många so går på bidrag och drar n pengar så. Känner också till fall där man håller på med svarta pengar och drar bidrag.
Citera
2017-12-29, 00:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valborgsnatten
(FB) Video: "En arg blatte talar om invandring"

Det går inte att känna igen honom från hans videos. Han siter mest hemma i soclägenhetan han fått och kan känna sig trygg i att ingen kommer känna igen honom.
De som ändå gör det, tex jag själv vill inte att han ska outas för då försvinner hela grejen med honom. Den dagen det uppdagas att en lätt förståndshandikappad kille med stora svårigheter att sköta sin hygien kommer ut som Arg Blatte Talar så är det många som kommer bli besvikna.
Just nu är det bidragen som gör att han är paranoid för hans namn ska komma ut. Han har och har alltid haft bidrag oavsett vad han säger.
Han söker klick och innan han blev Arg Blatte Talar försökte han sig på att bli youtubekändis (typ Jockieboy). Han var bloggare under ett annat namn fylld av våldtäktsfantasier från en skruvad tonårshjärna. #Metoo hade inte gillat den så vi får hoppas han raderat den nu.
Intressant, du känner honom alltså?
Citera
2017-12-29, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Intressant, du känner honom alltså?

Ja, och det är inte bara jag som gör det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in