Citat:
Ursprungligen postat av
ASAPROCKY
Tyvrr kan jag inte kolla p din bild d jag sitter p mobilen och upplsningen r kass.
Skillnaden mellan dig och mig r att du mste sitta och jaga oskra brudar som behver urskta sig fr att ha sex medans jag kan vara selektiv och ta dom som bjuder upp till dans och r av lite kvalite.
Imgur r kass i mobiler, av oknd anledning blir det pixlat. Borde ladda upp p annan sajt egentligen. Vet ej varfr den r s kass vad gller upplsningen. Ett mysterium, d det gr att zooma in alldeles utmrkt med bra upplsning p dator/surfplatta.
Jag frgar om extra bilder i konvon. Fr att kontrollera att hon inte r fet, dvs jag r "selektiv". S sluta sitt och hitta p massa trams som passar din vrldsbild av mig.
Rent generellt sitter jag inte och skriver med varenda "hall lget" brudar, men visst hnder det. Hon sg ju nd helt ok ut, hade hon haft en bra kropp hade det varit en given 7a tminstone.
En annan brud skrev "Hh, s fina gon!". Skulle jag istllet varit Rocky s skulle jag "fyfan, trkig efterbliven brud, nej fan. Skiter i henne". ven fast denna brud rkar vara en av dom snyggare matchningarna, dvs ngon som faktiskt r p ens egen niv utseendemssigt.
Men vill du inte tnka om och prva p brudar som uppenbart r mer intresserade utav dig n dom som inte skriver ngonting alls, s r det din frlust, och jag kan bara beklaga att du inte vljer att se p situationen annorlunda.
Gr vad du vill, men bidra lite till trden nu istllet. Fr att sitta och gnlla hela tiden som en pensionrsgubbe. Vi har hrt din typ av gnll s mnga gnger, rejlt trttsamt. Jag frskte hjlpa anvndaren Henrik hr, och du fortstter vrat brk istllet fr att sga "ja har lst din konvo den var skit" ok, det kan jag ta, att du ev tycker att den r skrp, fine.
Jag kan be om urskt att jag gick ver grnsen och kalla dig taskiga saker, sorry. Till Moderator, jag frsker sluta fred hr, inga varningar, tack. Knner till reglerna, ta brk i PM, bla bla. Orka fortsatt pajkastning).