2018-12-07, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
r det inte du som citerade mig 2-3 gnger hromdagen? Vart tog du vgen efter min senaste kommentar? Inte sett ngot frn din sida sen dess frrens nu d du dk upp med nnu en efterbliven kommentar.

Jag lg igr med en hrlig 25 rig blondin, imorgon tnkte jag testa p en riktigt kurvig och "stor" tjej frn makedonien men fr se vad jag vljer tillslut, oavsett behver du inte oroa dig fr den delen

Nej, jag r inte oroad, mera irriterad p din lathet och typ slappa instllning. Tycker bara du kan ta och skrpa dig lite. Fr exempel titta min senaste post. Enligt dig s hade vl inte hon varit vrd att chatta vidare med?
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-12-08 kl. 00:04.
Citera
2018-12-08, 00:04
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Skulle sga att du r den som r totalt hjrndd.
Om du ska f brudarna i sng, eller p dejt. Ska du d bara sitta och klaga p allt dom sger och gr, och serist tro att din gnlliga pensionrsgubbeattityd ska ta dig ngonstans annat n p ignorelist ev unmatch?
Vakna fr fan.
Lr dig svara upp, s kanske du fr en dejt.

Citat:
Huh? Varfr ska jag gra det nr det kommer frn absolut ingenstans mitt i en konversation? Totalt hjrndtt att A. skriva s ht. B. gra det mitt i en konversation om ngot annat. C. bokstavligt talat lgga ver allt ansvar p mig att fra konversationen vidare.

Kroppkakan har en viss pong, ven om hans ton r lite ondig.
Ja, jag hller med om att det r ganska taktlst att dra in ett sg ngot kul mitt i en konversation som flyter p. Men det kan ju finnas anledningar till att man vill byta mne nd. Jag brukar ganska ofta stoppa mitt i fr att ta upp ngot annat, men d r det ju fr att jag har ngot att komma med.
Jag tycker dock det r bttre att anvnda sig av saker framfr att ifrgastta det. T ex kontra med att brja prata om ngot ganska torrt/trkigt, men som man nd finner intressant, fr att driva med henne och hennes nskan.

Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Dvs det r enklare att f henne? Det knns som att om tjej aktivt vljer att skriva till en speciell kille bland mngden s br hon rimligen gilla honom vldigt mycket!
Ja, ser grna skrmdump!

Om du behver frga dig sjlv det s tar du lika lnga stek bakt som hon gjorde framt.
Det behver inte sga s mycket. Finns mnga tjejer som tagit initiativ till att skriva till mig som det sedan nd bara runnit ut i sanden.
Citera
2018-12-08, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Istmmer, det r ju sant i alla kontext, inte bara nr man har med mer eller mindre oknda tjejer p Tinder att gra, men i samhllet i stort.

I unga r var man mer naiv innan man frstod detta sociala spelande, d jag sjlv r lite mer en man av mina ord. Uttalar inga lften som jag inte har som avsikt att hlla. Men mnniskor i allmnhet r inte ngot man kan lita p eller ta fr givet. Kan ju vara allt ifrn vaga uttalanden som att "vi ses" eller "kanske i framtiden", till konkret inplanerade trffar.

I dejtingsammanhang tas ju detta till sin spets och blir mer uppenbart.

Tex har man ftt lra sig att ta fr givet att mnga ljuger rakt upp och ned. Jag hade sjlv en ambition att inte gra det, att freg med gott exempel. Men nr man frsker vara rlig i dejtingvrlden, srskilt i negativa kontext (tex nr man tackar nej till att trffas igen), s blir det uppenbart varfr det ljugs. Detta r fr rligheten helt enkelt sllan tas emot bra av mottagaren. Detta fenomen har man sett mnga exempel p det r nnu vrre i omvnda situationer fr tjejer som dissar killar, som ofta reagerar superstarkt. Drfr r det enklare att ljuga, eller helt enkelt bara sluta svara (ghosta).

Jag tror ocks du ska ge dig p lite ldre tjejer som tidigare sagts.

Det r ocks en sak att trffa ngon oknd frn Tinder, men lite helt annan typ av trygghet som krvs fr att man skulle vilja resa ivg med ngon bara sdr. Tjejer r ju extra utsatta p det viset, och om ngon frsker "locka" med snt s brjar det nog ringa varningsklockor. Lite sugardaddy-vibbar p ditt frslag.

Testa att brja lra knna dem frst istllet. Sen r de nog mer tillmtesgende fr dina frslag.

Tror ni det ocks gller bara en dagsutflykt till Liseberg?

Har i vilket fall matchat med en tjej nu som jag skulle vilja g med p Liseberg ngon dag nr vdret r okej, bara som en kul (engngs)grej. Absolut ingenting med sex i kikaren alls.

r det inte bara att frga i frsta meddelandet om hon har lust med Liseberg ngon dag? Eller hur br det lggas upp? Hon gr i nian btw.
Citera
2018-12-08, 01:18
Medlem
Citat:
Nej, jag r inte oroad, mera irriterad p din lathet och typ slappa instllning. Tycker bara du kan ta och skrpa dig lite. Fr exempel titta min senaste post. Enligt dig s hade vl inte hon varit vrd att chatta vidare med?
Tyvrr kan jag inte kolla p din bild d jag sitter p mobilen och upplsningen r kass.

Skillnaden mellan dig och mig verkar vara att du mste sitta och jaga oskra brudar som behver urskta sig fr att ha sex medans jag kan vara selektiv och ta dom som bjuder upp till dans och r av lite kvalite.
Citera
2018-12-08, 02:02
Medlem
Citat:
Tyvrr kan jag inte kolla p din bild d jag sitter p mobilen och upplsningen r kass.

Skillnaden mellan dig och mig r att du mste sitta och jaga oskra brudar som behver urskta sig fr att ha sex medans jag kan vara selektiv och ta dom som bjuder upp till dans och r av lite kvalite.

Imgur r kass i mobiler, av oknd anledning blir det pixlat. Borde ladda upp p annan sajt egentligen. Vet ej varfr den r s kass vad gller upplsningen. Ett mysterium, d det gr att zooma in alldeles utmrkt med bra upplsning p dator/surfplatta.
Jag frgar om extra bilder i konvon. Fr att kontrollera att hon inte r fet, dvs jag r "selektiv". S sluta sitt och hitta p massa trams som passar din vrldsbild av mig.

Rent generellt sitter jag inte och skriver med varenda "hall lget" brudar, men visst hnder det. Hon sg ju nd helt ok ut, hade hon haft en bra kropp hade det varit en given 7a tminstone.

En annan brud skrev "Hh, s fina gon!". Skulle jag istllet varit Rocky s skulle jag "fyfan, trkig efterbliven brud, nej fan. Skiter i henne". ven fast denna brud rkar vara en av dom snyggare matchningarna, dvs ngon som faktiskt r p ens egen niv utseendemssigt.
Men vill du inte tnka om och prva p brudar som uppenbart r mer intresserade utav dig n dom som inte skriver ngonting alls, s r det din frlust, och jag kan bara beklaga att du inte vljer att se p situationen annorlunda.

Gr vad du vill, men bidra lite till trden nu istllet. Fr att sitta och gnlla hela tiden som en pensionrsgubbe. Vi har hrt din typ av gnll s mnga gnger, rejlt trttsamt. Jag frskte hjlpa anvndaren Henrik hr, och du fortstter vrat brk istllet fr att sga "ja har lst din konvo den var skit" ok, det kan jag ta, att du ev tycker att den r skrp, fine.

Jag kan be om urskt att jag gick ver grnsen och kalla dig taskiga saker, sorry. Till Moderator, jag frsker sluta fred hr, inga varningar, tack. Knner till reglerna, ta brk i PM, bla bla. Orka fortsatt pajkastning).
Citera
2018-12-08, 02:16
Medlem
Citat:
Imgur r kass i mobiler, av oknd anledning blir det pixlat. Borde ladda upp p annan sajt egentligen. Vet ej varfr den r s kass vad gller upplsningen. Ett mysterium, d det gr att zooma in alldeles utmrkt med bra upplsning p dator/surfplatta.
Jag frgar om extra bilder i konvon. Fr att kontrollera att hon inte r fet, dvs jag r "selektiv". S sluta sitt och hitta p massa trams som passar din vrldsbild av mig.

Rent generellt sitter jag inte och skriver med varenda "hall lget" brudar, men visst hnder det. Hon sg ju nd helt ok ut, hade hon haft en bra kropp hade det varit en given 7a tminstone.

En annan brud skrev "Hh, s fina gon!". Skulle jag istllet varit Rocky s skulle jag "fyfan, trkig efterbliven brud, nej fan. Skiter i henne". ven fast denna brud rkar vara en av dom snyggare matchningarna, dvs ngon som faktiskt r p ens egen niv utseendemssigt.
Men vill du inte tnka om och prva p brudar som uppenbart r mer intresserade utav dig n dom som inte skriver ngonting alls, s r det din frlust, och jag kan bara beklaga att du inte vljer att se p situationen annorlunda.

Gr vad du vill, men bidra lite till trden nu istllet. Fr att sitta och gnlla hela tiden som en pensionrsgubbe. Vi har hrt din typ av gnll s mnga gnger, rejlt trttsamt. Jag frskte hjlpa anvndaren Henrik hr, och du fortstter vrat brk istllet fr att sga "ja har lst din konvo den var skit" ok, det kan jag ta, att du ev tycker att den r skrp, fine.

Jag kan be om urskt att jag gick ver grnsen och kalla dig taskiga saker, sorry. Till Moderator, jag frsker sluta fred hr, inga varningar, tack. Knner till reglerna, ta brk i PM, bla bla. Orka fortsatt pajkastning).

Du verkar bara trolla och jag fr ge dig att du r en gnutta rolig.

G nu tillbaka i trden s ser du att detta uppstod av att jag frskte just hjlpa ngon, jag klagade absolut inte utan la en kommentar d en annan kille sa ngot som pminde om denna matchningen i frga som jag d tog upp, det var inte ngot klagoml utan en kommentar som pminde mig om det han skrev om, sen str jag iofs fast vid att tjejer som killar som inleder med ett hej eller dylikt 9/10 r skittrkiga alternativt ddad konversationen tre meningar senare.

Du kan ocks g in p min profil dr du kommer se att jag inte har klagat (frutom p tinders djvulska algoritm) utan enbart frskt uppmuntra och hjlpa andra mnniskor i trden till bttre resultat.
Citera
2018-12-08, 02:44
Medlem
Hur gamla r ni som kommentarer i denna trd och verkar vara sdana framgngsrika tindrare? Och hur gamla r tjejerna ni matchar med?

Ser ni alla vldigt bra ut? Jag brukar f hra att jag ser rtt bra ut, dremot har jag aldrig varit bra p "snacket", det ska erknnas.

Om nu mitt exempel p inledningsfras var s dlig s kanske ni kan hjlpa en stackars medbroder med ex p hur de br se ut istllet. Fattar detta med att ta fasta p nt i tjejens profil, men mnga har ju s trkiga intetsgande profiler! Vad skriver man till nn som bara har trkiga selfies och ingen presentationstext alls, alternativt bara nt i stil med "gillar att umgs med vnner, ta ett glas, g p klubb" och liknande?

Och hur hittar ni samtalsmnen fr att f konversationerna att flda p? De flesta tjejer r ju s frbaskat trkiga och ointressanta att tala med (om vi ska vara rliga) och frvntar sig dessutom att vi killar ska gra hela jobbet med att fra samtalet framt, som flera av er varit inne p.
Citera
2018-12-08, 06:30
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Nej, hon var svinp och gav mig sin Whatsapp men jag har inte skrivit n. Vi missade varann med en dag under mitt frra besk, annars hade jag trffat henne redan d. Nu drjer det nn mnad tills jag ska tillbaka s jag avvaktar med att kontakta henne. Men bra att du vrmt upp henne t mig! 👀

Hade hon snygga brst eller? Tyckte det sg s ut p bilderna. Haha.

Hahaha jaaa hon var s sjukt p! Tydligen fick hon mens samma dag som hon kte ifrn mig, kan mycket vl varit drfr. Kanske ven drfr hennes brst mycket riktigt var bland dom bsta jag nnsin sett 😍 Haha du skulle sett urringningen hon rockade allts.. Jag misstnkte ocks att dom skulle vara bra men nr hon tog av sig jackan tappade jag nd hakan lite.

Inte fr att vara den som r den, meeen det var fan ett tag sen ngon avgudade min kuk och slickfittarskillz s pass mycket. Suga kuk kan hon saaannerligen ocks btw 👏🏼

Jag nskar dig lycka till med att frska sno henne ifrn mig nr hon kommer nsta gng, om jag fortfarande knner fr henne d 😏
Citera
2018-12-08, 06:49
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSC2
Tror ni det ocks gller bara en dagsutflykt till Liseberg?

Har i vilket fall matchat med en tjej nu som jag skulle vilja g med p Liseberg ngon dag nr vdret r okej, bara som en kul (engngs)grej. Absolut ingenting med sex i kikaren alls.

r det inte bara att frga i frsta meddelandet om hon har lust med Liseberg ngon dag? Eller hur br det lggas upp? Hon gr i nian btw.

Men vad r du fr creep?!
Citera
2018-12-08, 06:58
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yehuda
Hur gamla r ni som kommentarer i denna trd och verkar vara sdana framgngsrika tindrare? Och hur gamla r tjejerna ni matchar med?

Ser ni alla vldigt bra ut? Jag brukar f hra att jag ser rtt bra ut, dremot har jag aldrig varit bra p "snacket", det ska erknnas.

Om nu mitt exempel p inledningsfras var s dlig s kanske ni kan hjlpa en stackars medbroder med ex p hur de br se ut istllet. Fattar detta med att ta fasta p nt i tjejens profil, men mnga har ju s trkiga intetsgande profiler! Vad skriver man till nn som bara har trkiga selfies och ingen presentationstext alls, alternativt bara nt i stil med "gillar att umgs med vnner, ta ett glas, g p klubb" och liknande?

Och hur hittar ni samtalsmnen fr att f konversationerna att flda p? De flesta tjejer r ju s frbaskat trkiga och ointressanta att tala med (om vi ska vara rliga) och frvntar sig dessutom att vi killar ska gra hela jobbet med att fra samtalet framt, som flera av er varit inne p.

Jag r mellan 27-31. Haft tinder i tv omgngar under 1,5 r. Betygstter mig sjlv som en 7a, dremot r mitt snack nog en solklar 10a. Ngot jag har med mig sen msn-tiden d det enda jag gjorde som tonring var att chatta upp brudar.

Matchar med allt frn 18 till 45-ringar men dom flesta jag trffat och legat med har varit mellan 23-28.

Jag pmar dig ngra exempel p konvostarters.

Edit: Det gick icke tyvrr, fr ny anvndare. Men om du inte kommer p nt fyndigt/flirtigt/roligt/intressant att skriva utifrn deras bilder/presentation, testa att skriva ngot random bara. Fr tidigt p morgonen fr mig att komma p ett bra exempel nu.. 😅 Eller en rolig historia? Har du hrt den om..?
Senast redigerad av Brottinator 2018-12-08 kl. 07:03.
Citera
2018-12-08, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yehuda

Redan svarat p och givet exempel, men det begravs tyvrr i ovsentligt tugg. 😢 hitta p en historia om brudens liv. Brudar lskar snt. Slnge det inte r fr fnigt.
Citera
2018-12-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Hahaha jaaa hon var s sjukt p! Tydligen fick hon mens samma dag som hon kte ifrn mig, kan mycket vl varit drfr. Kanske ven drfr hennes brst mycket riktigt var bland dom bsta jag nnsin sett 😍 Haha du skulle sett urringningen hon rockade allts.. Jag misstnkte ocks att dom skulle vara bra men nr hon tog av sig jackan tappade jag nd hakan lite.

Inte fr att vara den som r den, meeen det var fan ett tag sen ngon avgudade min kuk och slickfittarskillz s pass mycket. Suga kuk kan hon saaannerligen ocks btw 👏🏼

Jag nskar dig lycka till med att frska sno henne ifrn mig nr hon kommer nsta gng, om jag fortfarande knner fr henne d 😏

Hahahaha!

Well, mitt utgngslge r jvligt drmmigt i alla fall. Oerhrt p! Skulle tippa att hennes sexdrift r through the roof, haha!

Nu r min frhoppning att jag inte kommer vilja trffa henne eftersom jag var p en fantastisk dejt i onsdags och innerligt vill kunna lgga Tinder-horandet bakom mig till frmn fr ngot substantiellt och vrdigt. Har inte ens rrt mina dejtingappar sen dess. Men om jag blir brnd fr typ femte gngen detta halvret d fan ska du f konkurrens!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in