2018-12-08, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parvaneh
Har lagt in screenshots frn nr killar skrivit till mig senaste dygnen. Gillar humor, komplimanger, och nr de noterar ngot jag skrivit p min bio/beskrivning. Frga grna om du undrar ngt. Hoppas att lnken funkar nu:

https://imgur.com/a/mOA7sQG

PS. Det ska vara ca 30 bilder, tryck p see more nedan fr att se resten.

Den enda som jag tyckte var riktigt bra var meme varningen "nr man matchar med en pangbrud och bor 300mil bort" + gifhelvete, riktigt kul.
Exakt s, r det ju.
Citera
2018-12-08, 14:15
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Har lagt in screenshots frn nr killar skrivit till mig senaste dygnen. Gillar humor, komplimanger, och nr de noterar ngot jag skrivit p min bio/beskrivning. Frga grna om du undrar ngt. Hoppas att lnken funkar nu:

Mendu r ju helt FAB s snllt gjort. Hller med dig om detta ocksplease stay i trden.
Citera
2018-12-08, 14:18
Medlem
lakritcs avatar
Kul fr trden med screenshots frn tjejer!

Har aldrig frsttt mig p killar som upptrder som servila clowner. Kan det verkligen g hem? Tnker att de mste ha en enorm kompensationsfaktor genom utseendet.
Citera
2018-12-08, 14:19
Medlem
R.Bloodworths avatar
S som jag upplever det kan tv exakta meddelanden till en tjej tolkas olika. Skriver en snygg kille ett cheesy-meddelande till en tjej med lite humor och komplimang s r han vrldens trevligaste/staste. Fr man exakt samma meddelande av en kille som r en-tv niver lgre s blir det bara "orka" frn tjejernas sida eller "kan du inte bttre?". Inte att de skriver s, men dem tankarna cirkulerar i huvudet.

S responsen man fr har, i min vrld, bara med utseendet att gra. Tjejer kan swipa hger p killar som de tycker ser rtt ok ut, men de kommer aldrig ge den killen en chans, hur intressanta hans meddelanden n r. Men ngon som ser bra ut kan bara vara hur icke-originell som helst och skriva de mest klyschiga meddelanden o bli ansedd som jttesnll o st.
Senast redigerad av R.Bloodworth 2018-12-08 kl. 14:23.
Citera
2018-12-08, 14:31
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Redan svarat p och givet exempel, men det begravs tyvrr i ovsentligt tugg. 😢 hitta p en historia om brudens liv. Brudar lskar snt. Slnge det inte r fr fnigt.

Hitta p en historia om hennes liv?
Citera
2018-12-08, 14:44
Medlem
snubblens avatar
Citat:

"gifta sig"-skmten gr varmt. De har vl inprogrammerat att det r vad tjejer vill gra och killarna tnker att de kan gra ngon kul grej av det.
Kul att killarna frsker nd. Vem av dem got lucky?
Senast redigerad av snubblen 2018-12-08 kl. 14:50.
Citera
2018-12-08, 14:52
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Kul fr trden med screenshots frn tjejer!

Har aldrig frsttt mig p killar som upptrder som servila clowner. Kan det verkligen g hem? Tnker att de mste ha en enorm kompensationsfaktor genom utseendet.
Det r vl ganska talande att hon knappt svarat p ngon av dem. Helvete vilka skitndiga tryhards.
Citera
2018-12-08, 14:55
Medlem
R.Bloodworths avatar
Lste precis igenom Parvanehs screenshots och kan sga shr; Hade jag skickat 90% av dom meddelanden som frsta meddelande till en tjej s hade det ALDRIG funkat, hade blivit unmatchad direkt och blivit ansedd som sjukt torr, ytlig eller irriterande.
Citera
2018-12-08, 15:16
Medlem
Citat:

Tycker det r en hel del som skter sig rtt bra mste jag sga.

Visste dock inte att "r vi gifta nu"-skmtet var s jvla vanligt frekommande. Jag som trodde jag var frhllandevis originell nr jag inledde s. Det blir inget mer med den saken.
Citera
2018-12-08, 15:21
Medlem
Brottinators avatar
Citat:

Intressant att se! Men dom dr giftermlsskmten knns ju oerhrt trtta. Likas dom som bara verrste dig med komplimanger. Menar du verkligen att det funkar? Knns spontant som att samtalet med dom snabbt skulle d ut..

Hur lnge har du haft tinder? Pratar du vidare ordentligt med nn av dom dr?
Citera
2018-12-08, 15:30
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Hahahaha!

Well, mitt utgngslge r jvligt drmmigt i alla fall. Oerhrt p! Skulle tippa att hennes sexdrift r through the roof, haha!

Nu r min frhoppning att jag inte kommer vilja trffa henne eftersom jag var p en fantastisk dejt i onsdags och innerligt vill kunna lgga Tinder-horandet bakom mig till frmn fr ngot substantiellt och vrdigt. Har inte ens rrt mina dejtingappar sen dess. Men om jag blir brnd fr typ femte gngen detta halvret d fan ska du f konkurrens!

Haha jor det kan man ju lugnt sga att den r! Vi knullade tre gnger under kvllen/natten sen vckte hon mig med en avsugning p morgonen. Toppentjej helt enkelt 😁

Men du fan d nskar jag dig nnu strre lycka till med den tjejen! Jag sjlv r s sjukt peppad p dejten jag ska p imorgon. Nmnde henne i ett tidigare inlgg och surret har bara fortstt uppt sen dess 🙂 S hrlig tjej verkligen! Nu terstr vl bara att hon r msterfotografen i stvlar..
Citera
2018-12-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Intressant att se! Men dom dr giftermlsskmten knns ju oerhrt trtta. Likas dom som bara verrste dig med komplimanger. Menar du verkligen att det funkar? Knns spontant som att samtalet med dom snabbt skulle d ut..

Hur lnge har du haft tinder? Pratar du vidare ordentligt med nn av dom dr?

Att bomba p med komplimanger knns ju som ngot av det vrsta man kan gra. I synnerhet nr det gller ytliga attribut. Dock funderar jag p om jag sjlv kanske gr fel t andra hllet som vldigt sllan kommenterar tjejens utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in