Citat:
Ursprungligen postat av
Parvaneh
r det verkligen s vanligt att tjejer ser helt annorlunda ut n frn sina bilder p tinder? Har ni liksom gtt p dejter och tyckt att hon sg ut som en helt annan tjej?
Jag var p min frsta dejt igr dr jag blev TOTALT lurad. Allts herregud vilken skillnad det var. Och jag hade nd hittat henne p Facebook innan. Frstr verkligen inte hur hon lyckats med bilderna, som var bara ett par mnader gamla.
Grejen r att vi hade det svinkul och hon r ju st. Men p bilderna var hon snygg, smalare i ansiktet, sg ut att ha ovanligt stora gon(ngot jag r svag fr), strre lppar och bra hy. Knns jtteskumt fr nr vi chattar och under hela dejten utstrlar hon sn himla sjlvskerhet och verkar jordnra. Familjr, jobbar som frskollrare, intelligent, rolig. Hela kret liksom. Fattar verkligen inte hur man ens vgar gra sdr..
Jag vet inte hur jag ska gra nu. Hennes utseende vxte verkligen under kvllen tack vare hennes personlighet och vr kemi. Men det skaver som faaaan det dr.. Hade inte mage att sga som det var nr hon i slutet frgade var jag som du trodde?. Utan jag svarade bara ja men pratade d bara om hennes personlighet. Jag kommer ju dock behva ta upp detta, om jag vljer att fortstta trffa henne.
Jvla skit.. Sa ju mest p skoj hr i trden innan dejten nu terstr det bara att hon r msterfotografen i stvlar.. Tji fick jag 😂