2018-12-10, 17:09
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Uppdatering: hennes svar var inte det minsta drygt utan milt och mnskligt. Det gr mig glad.
Hur gammal r hon? Kring 20 s tnker jag mig att det ganska skert hade gtt t helvete. Unga mnniskor i den ldern verkar bli upprrda fr ingenting och alltid ha tolkningsfretrde. Ganska skrmmande i vissa fall.
Citera
2018-12-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Hur gammal r hon? Kring 20 s tnker jag mig att det ganska skert hade gtt t helvete. Unga mnniskor i den ldern verkar bli upprrda fr ingenting och alltid ha tolkningsfretrde. Ganska skrmmande i vissa fall.

Hon r 28 r. Jag har ju trffat min beskrda del unga tjejer p Tinder och den senaste jag lg med r nstan halva min lder ... men jag knner verkligen inte att det finns ngon pong att fortstta s. Har haft mitt ldersspann p 1830 men nu blir det till att dra upp den nedre grnsen avsevrt. Om jag nu mktar med att vara kvar i engngsligg-ekorrhjulet. Och det r ytterst tveksamt, mina vnner; jag r nog beredd att ge upp vid det hr laget.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-12-10 kl. 17:31.
Citera
2018-12-10, 17:31
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Imponerande analys. Mot bakgrund av hennes tidigare meddelanden som dissonerar totalt med s lutar ven jag t denna hypotes.

Jag bemtte det meddelandet med att hon hade t helvete fel och att det skett ett missfrstnd som jag ville reda ut. Fick som svar att jag lt vldigt arg vilket fick henne att knna att vi nog inte var kompatibla oavsett intentioner. Mycket skumt. Arg var jag inte. Bara chockad.

Faktum r att hon skrev till mig nu medan jag frfattar det hr meddelandet. Hjrtat bankar, hrt, och jag frbereder mig p en fett dryg och kylig diss.

Uppdatering: hennes svar var inte det minsta drygt utan milt och mnskligt. Det gr mig glad. Dock motsger det hennes frra meddelande till mig. Nu handlar det terigen om att hon inte har kraft att trffa ngon nu. Vilket rimligtvis innebr att hon allts gnar sig t det hon enligt utsago inte vill att ligga runt. Eftersom hon nd r aktiv p Bumble menar jag.

Din sjlvinsikt r sorglig. Du frstr inte hur du framstr varken i skrift eller mten i verkligheten.

Fan, du verkar trasigare n jag trodde. Det tillsammans med att du verkar hyfsat smart gr dig nstan lite lskig. Backtracka dina inlgg de senaste dagarna och frsk frst hur andra uppfattar dig, s ven hr i trden. Ett tips i all vlmening.
Citera
2018-12-10, 17:32
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parvaneh
r det verkligen s vanligt att tjejer ser helt annorlunda ut n frn sina bilder p tinder? Har ni liksom gtt p dejter och tyckt att hon sg ut som en helt annan tjej?

Jag var p min frsta dejt igr dr jag blev TOTALT lurad. Allts herregud vilken skillnad det var. Och jag hade nd hittat henne p Facebook innan. Frstr verkligen inte hur hon lyckats med bilderna, som var bara ett par mnader gamla.

Grejen r att vi hade det svinkul och hon r ju st. Men p bilderna var hon snygg, smalare i ansiktet, sg ut att ha ovanligt stora gon(ngot jag r svag fr), strre lppar och bra hy. Knns jtteskumt fr nr vi chattar och under hela dejten utstrlar hon sn himla sjlvskerhet och verkar jordnra. Familjr, jobbar som frskollrare, intelligent, rolig. Hela kret liksom. Fattar verkligen inte hur man ens vgar gra sdr..

Jag vet inte hur jag ska gra nu. Hennes utseende vxte verkligen under kvllen tack vare hennes personlighet och vr kemi. Men det skaver som faaaan det dr.. Hade inte mage att sga som det var nr hon i slutet frgade var jag som du trodde?. Utan jag svarade bara ja men pratade d bara om hennes personlighet. Jag kommer ju dock behva ta upp detta, om jag vljer att fortstta trffa henne.

Jvla skit.. Sa ju mest p skoj hr i trden innan dejten nu terstr det bara att hon r msterfotografen i stvlar.. Tji fick jag 😂
Citera
2018-12-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Din sjlvinsikt r sorglig. Du frstr inte hur du framstr varken i skrift eller mten i verkligheten.

Fan, du verkar trasigare n jag trodde. Det tillsammans med att du verkar hyfsat smart gr dig nstan lite lskig. Backtracka dina inlgg de senaste dagarna och frsk frst hur andra uppfattar dig, s ven hr i trden. Ett tips i all vlmening.

Trasig, visst, men lskig r jag absolut inte. Men nu r det du som missuppfattat hr dock till fljd av undermlig kommunikation ifrn min sida; jag insg i efterhand att mina ordalag gentemot henne gav fel signaler. Jag avsg frmedla chock och emfas, men inte p ngot stt ilska.
Citera
2018-12-10, 17:40
Medlem
lakritcs avatar
Ngon som varit med om det motsatta, d.v.s. ser mycket bttre ut n p bilderna? Har hnt mig en gng. Fantastiska gon och uppsnofsad utan att det blir onaturligt. Hade faktiskt tnkt swipa vnster, men r s glad att jag inte gjorde det.
Citera
2018-12-10, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Jag var p min frsta dejt igr dr jag blev TOTALT lurad. Allts herregud vilken skillnad det var. Och jag hade nd hittat henne p Facebook innan. Frstr verkligen inte hur hon lyckats med bilderna, som var bara ett par mnader gamla.

Grejen r att vi hade det svinkul och hon r ju st. Men p bilderna var hon snygg, smalare i ansiktet, sg ut att ha ovanligt stora gon(ngot jag r svag fr), strre lppar och bra hy. Knns jtteskumt fr nr vi chattar och under hela dejten utstrlar hon sn himla sjlvskerhet och verkar jordnra. Familjr, jobbar som frskollrare, intelligent, rolig. Hela kret liksom. Fattar verkligen inte hur man ens vgar gra sdr..

Jag vet inte hur jag ska gra nu. Hennes utseende vxte verkligen under kvllen tack vare hennes personlighet och vr kemi. Men det skaver som faaaan det dr.. Hade inte mage att sga som det var nr hon i slutet frgade var jag som du trodde?. Utan jag svarade bara ja men pratade d bara om hennes personlighet. Jag kommer ju dock behva ta upp detta, om jag vljer att fortstta trffa henne.

Jvla skit.. Sa ju mest p skoj hr i trden innan dejten nu terstr det bara att hon r msterfotografen i stvlar.. Tji fick jag 😂

Ehm. Vi har inte delat dejt ytterligare en gng? Um ... Trine? Haha!
Citera
2018-12-10, 17:42
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ehm. Vi har inte delat dejt ytterligare en gng? Um ... Trine? Haha!

Hahaha n inte denna gng! Men ska lgga Trine p minnet, tack 😁
Citera
2018-12-10, 17:52
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Trasig, visst, men lskig r jag absolut inte. Men nu r det du som missuppfattat hr dock till fljd av undermlig kommunikation ifrn min sida; jag insg i efterhand att mina ordalag gentemot henne gav fel signaler. Jag avsg frmedla chock och emfas, men inte p ngot stt ilska.

Jo du beter dig strtlskigttyp bara en horse whisperer eller en tibetansk guru kan hantera dig som du upptrder nu.

Hur ska du kunna bestmma hur andra uppfattar dig? Tror du p fullt allvar att det hjlper att sga att de har fel? Den gemensamma faktorn r att folk fr nog av dig efter vldigt kort tid. Din hysteri och ditt behov av drama frstr ditt liv.

Snllasluta bete dig som en lunatic . Tillslut kommer du ju inte f ngra svar hrinne allsdriv inte fram det pretty please. Sicket sls att du r s bra p att skriva och f till dejter nr det inte leder till mer n plga.

Du borde skriva ett stort tackinlgg till alla hr som r s stdjande och tlmodiga med dig.
Citera
2018-12-10, 17:56
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
hellre lsa snt n sexdagbckerna med meningsls info frn grabbarna grus som iaf jag inte anser tillfr trden ngon strre substans. 🙄 grabbar med en brud i gnget? Jag har massa kul erfarenheter av det. Kanske varit grabbiga brudar frvisso s mansjargongen funka finfint haha vita riddare var vl nd att ta i s blueballsen spricker, men visst har du en pong i det 😁

Knner mig oerhrt trffad hr haha.. Lovar att sluta upp med sexdagbckerna! Skryta p ett anonymt forum r ju totalt verkningslst, jag ville bara dela med mig och ge lite pepp. Men om det tolkas fel s skall jag sluta 😋
Citera
2018-12-10, 18:17
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
...

Slng ivg en bild p pm vetja, blir nyfiken p hur en dam som du ser ut! Kunde inte pma dig pga ny anvndare.
Citera
2018-12-10, 18:20
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Well, snapchat filter brukar frstora gonen, slta hyn och smala till ansiktet. Hon kanske tog alla sina foton p snapchat helt enkelt haha. Lter fr vrigt som en stabil tjej.

N ngra snapchatfilter tror jag faktiskt inte det var, iaf inte ngot jag knner igen. Tror snarare det r nn slags min hon gr haha, fr p Facebook sg dom inte lika stora ut men nd strre n vanliga. Men ah, det var precis vad dom var, vanliga. Och ja, utver det dr verkar hon vldigt stabil.

Citat:
Verkar inte kunna pm heller av samma anledning haha

Rimligt frsts 😋
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här