2020-06-09, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72
Hon vrkar bli mer och mer nmnt i olika samanhang. Skulle inte avskriva henne i frsta taget.
Nr du skriver kjresten menar du han hon har som nuvarande kille eller EX killen?

Precis, dr kan det finnas ngot ... att hon blir omnmnd sdr ..
Hon har ju anledning att reagera p det, dremot inte p telefonavlyssning som mste
anses ing i polisarbete.
Citera
2020-06-09, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Det kan vi alltids hpe p. I s tilfelle med hjelp fra barna, slik at de slipper leve i troen om at hun er bortfrt. Hun var en familiekjr person med stor omsorg for barn og barnebarn, s hun ville nok ikke gjre dem s vondt. Men jeg tror dessverre at hun er dd.

Barna tror jeg klamrer seg til et hp, men jeg tror heller ikke at AEH lever lenger.
Jeg har vanskelig for tro at politiet kan g ut med at hun etter all sannsynlighet er drept/kvalt i Slora*eien 4 uten belegg for dette.
Atferden til ektemannen TH vil vel kanskje de fleste anse for merkelig. g p jobb 01.11.2018 - som om intet har skjedd, vil vel de frreste vre i stand til. Men TH er som han beskrev seg selv ; iskald dersom AEH skulle ha beskrevet ham og slett ikke en som ville betale noe.

Legger man sammen alle opplysninger, s tyder det p at ekteskapet s fjernt fra var en rosenrd hage.
AEH var nok p svrt mange mter fanget konomisk allerede ut fra ektepakten i 1993, selv om den i dag ville blitt sett p som det glade vanvidd.

Enn vet ingen hva som har skjedd, men sannsynligheten for at hun ble drept i nr 4 er hy. Det politiet har sagt om at dette er et planlagt og svrt godt iscenesatt drap/bortfring er det vel ikke tvil om.

Noen har hevdet at TH m ha blitt preget at en haug med ssken som kom p rekke og rad der mor dde da han var ganske ung. Mange har opplevd miste en av sine foreldre i ung alder bare s det er sagt. S for enhver tenke hva man vil.
At AEH kan ha hatt et lett liv med TH har jeg vanskelig for tro. Dette ut fra hva jeg har lest her. Srskilt viktig er ex-svoger som umiddelbart tenkte og kontaktet politiet med mistanke om konedrap.
Det fjerne gifteringen fra AEH er ogs s uvanlig at mye i denne saken kan linkes til nre relasjoner.
Jeg har null tro p kidnapping.
Noen vet og de vet s veldig mye i denne saken her. Hvordan de klarer " leve videre " er for meg ufattelig.
Citera
2020-06-09, 00:54
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Det stemmer. Det str mye om denne vennen, forretningspartneren og "rdgiveren" her :
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-aa-finne-svar
Jeg tror at denne personen er Bj*rnar B*rlaug fra Drbak, ektemannen til den kjente operasangerinnen S*lveig K. Han er styreleder hos TH, og han og kona har aksjer i flere av THs foretak. Jeg tror at det er han som var med p mtet med Green, men jeg kan ikke garantere det 100%.

Takk for link og interessante opplysninger,jeg er ikke helt i hundre p graving i kveld.
Det var ogs skrevet et sted at snnen eller noen hadde bodd i Drbak,men det er jo en annen sak.
Citera
2020-06-09, 00:55
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Takk for link og interessante opplysninger,jeg er ikke helt i hundre p graving i kveld.
Det var ogs skrevet et sted at snnen eller noen hadde bodd i Drbak,men det er jo en annen sak.
Kanskje du blander med at RU har forbindelser til Drbak?
Citera
2020-06-09, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Gitt denne teorien blir kidnapping mest relevant
Det kan godt vre, men pga spor, som politiet sier, kan det tyde p at hun ble kvalt. Kroppen m uansett ut, og det skulle se ut som kidnapping. .
Senast redigerad av Melkebarten 2020-06-09 kl. 01:04.
Citera
2020-06-09, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Barna tror jeg klamrer seg til et hp, men jeg tror heller ikke at AEH lever lenger.
Jeg har vanskelig for tro at politiet kan g ut med at hun etter all sannsynlighet er drept/kvalt i Slora*eien 4 uten belegg for dette.
Atferden til ektemannen TH vil vel kanskje de fleste anse for merkelig. g p jobb 01.11.2018 - som om intet har skjedd, vil vel de frreste vre i stand til. Men TH er som han beskrev seg selv ; iskald dersom AEH skulle ha beskrevet ham og slett ikke en som ville betale noe.

Legger man sammen alle opplysninger, s tyder det p at ekteskapet s fjernt fra var en rosenrd hage.
AEH var nok p svrt mange mter fanget konomisk allerede ut fra ektepakten i 1993, selv om den i dag ville blitt sett p som det glade vanvidd.

Enn vet ingen hva som har skjedd, men sannsynligheten for at hun ble drept i nr 4 er hy. Det politiet har sagt om at dette er et planlagt og svrt godt iscenesatt drap/bortfring er det vel ikke tvil om.

Noen har hevdet at TH m ha blitt preget at en haug med ssken som kom p rekke og rad der mor dde da han var ganske ung. Mange har opplevd miste en av sine foreldre i ung alder bare s det er sagt. S for enhver tenke hva man vil.
At AEH kan ha hatt et lett liv med TH har jeg vanskelig for tro. Dette ut fra hva jeg har lest her. Srskilt viktig er ex-svoger som umiddelbart tenkte og kontaktet politiet med mistanke om konedrap.
Det fjerne gifteringen fra AEH er ogs s uvanlig at mye i denne saken kan linkes til nre relasjoner.
Jeg har null tro p kidnapping.
Noen vet og de vet s veldig mye i denne saken her. Hvordan de klarer " leve videre " er for meg ufattelig.
Fjerning av giftering kan ha en sammenheng med ikke etterlate spor. Jeg tror hun aldri blir funnet.
Senast redigerad av Melkebarten 2020-06-09 kl. 01:03.
Citera
2020-06-09, 01:00
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:

Det kan godt vre jeg har blanda sammen ang. RU her ja. Hva er etternavnet til denne kompisen igjen? fant ikke bokstaven som manglet
Citera
2020-06-09, 01:02
Medlem
Citat:
Jeg tipper den vennen var den samme som ble omtalt som TH s rdgiver,og som ogs var den som hjalp mr Hagen skrive alle E-postene til politiet.
Mulig han skrev p dataen utifra Hagens notater og evnt. la ved vedlegg.
Denne personen husker jeg ikke navnet p,men tror han er meget sentral og den T stoler mest p-det er jo egentlig innlysende at han hadde stor tillit til denne.Regner med at dette er samme person som var med i mte med mr Green.

Han har ikke vrt navngitt alts. Takk for svar
Citera
2020-06-09, 01:15
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Han har ikke vrt navngitt alts. Takk for svar

Vrsegod,nei denne har nok ikke ftt navnet sitt offentliggjort.
Minnimus skriver dette om personen:
eg tror at denne personen er Bj*rnar B*rlaug fra Drbak, ektemannen til den kjente operasangerinnen S*lveig K. Han er styreleder hos TH, og han og kona har aksjer i flere av THs foretak. Jeg tror at det er han som var med p mtet med Green, men jeg kan ikke garantere det 100%.

Obs! Vi fr sprre Mr Green :P
Citera
2020-06-09, 01:18
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Det kan godt vre jeg har blanda sammen ang. RU her ja. Hva er etternavnet til denne kompisen igjen? fant ikke bokstaven som manglet
B*rlaug. *=o
Citera
2020-06-09, 01:19
Medlem
Citat:
Vrsegod,nei denne har nok ikke ftt navnet sitt offentliggjort.
Minnimus skriver dette om personen:
eg tror at denne personen er Bj*rnar B*rlaug fra Drbak, ektemannen til den kjente operasangerinnen S*lveig K. Han er styreleder hos TH, og han og kona har aksjer i flere av THs foretak. Jeg tror at det er han som var med p mtet med Green, men jeg kan ikke garantere det 100%.

Oj. Mye inspirasjon hente fra operaens verden. Kjenner dog ikke igjen hverken T.H eller andre mistenkte fra de f jeg har sett.
Citera
2020-06-09, 01:24
Medlem
Citat:

Denne synske M.Winger, nevnte ikke han Drbak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in