Citat:
Ursprungligen postat av
Legokatt
Har ikke sett noen lignende saker der far sammen med alle barna sine bestemmer seg for drepe sin kone, mor og bestemor til sine barn.
Synes det fortsatt hres ekstremt ut.
Hva mener du er deres samlede motiv? Det de alle enes om slik at de kan utfre dette?
Jeg tror motivet er sammensatt, men ekteskapsproblemene for 25-30 r siden er viktig. Vi vet noe skjedde den gangen, og hvis ryktene om utroskap med mannens bror er sanne, var nok dette et stort svik mot hele familien.
Etter dette kan bitterheten ha blitt s stor at TH har ftt barna til vende seg vekk fra sin mor, og kenavnet som innebar degradering var trolig et ledd i dette. Jeg tror iikke ekteskapet var fryd og gammen fr dette heller, men det gikk fra drlig til verre.
Da hun mot slutten trolig gjorde alvor om ville skilles, og attptil krevde mer penger av TH, inns han og de andre at noe mtte gjres. Han forsto at ektepakten ikke ville holde i en rettssak, og at de mtte selge unna store deler av livsverket for f rd.
Alt dette og sikker mye mer opp gjennom rene, tror jeg har ftt en samlet familie til st bak en slik plan.
Det hres utrolig ut, men hvis man ser p tidslinjene 31.10.18 er dette den mest trolige hypotesen etter min mening.