Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Det kan vi alltids hpe p. I s tilfelle med hjelp fra barna, slik at de slipper leve i troen om at hun er bortfrt. Hun var en familiekjr person med stor omsorg for barn og barnebarn, s hun ville nok ikke gjre dem s vondt. Men jeg tror dessverre at hun er dd.
Barna tror jeg klamrer seg til et hp, men jeg tror heller ikke at AEH lever lenger.
Jeg har vanskelig for tro at politiet kan g ut med at hun etter all sannsynlighet er drept/kvalt i Slora*eien 4 uten belegg for dette.
Atferden til ektemannen TH vil vel kanskje de fleste anse for merkelig. g p jobb 01.11.2018 - som om intet har skjedd, vil vel de frreste vre i stand til. Men TH er som han beskrev seg selv ; iskald dersom AEH skulle ha beskrevet ham og slett ikke en som ville betale noe.
Legger man sammen alle opplysninger, s tyder det p at ekteskapet s fjernt fra var en rosenrd hage.
AEH var nok p svrt mange mter fanget konomisk allerede ut fra ektepakten i 1993, selv om den i dag ville blitt sett p som det glade vanvidd.
Enn vet ingen hva som har skjedd, men sannsynligheten for at hun ble drept i nr 4 er hy. Det politiet har sagt om at dette er et planlagt og svrt godt iscenesatt drap/bortfring er det vel ikke tvil om.
Noen har hevdet at TH m ha blitt preget at en haug med ssken som kom p rekke og rad der mor dde da han var ganske ung. Mange har opplevd miste en av sine foreldre i ung alder bare s det er sagt. S for enhver tenke hva man vil.
At AEH kan ha hatt et lett liv med TH har jeg vanskelig for tro. Dette ut fra hva jeg har lest her. Srskilt viktig er ex-svoger som umiddelbart tenkte og kontaktet politiet med mistanke om konedrap.
Det fjerne gifteringen fra AEH er ogs s uvanlig at mye i denne saken kan linkes til nre relasjoner.
Jeg har null tro p kidnapping.
Noen vet og de vet s veldig mye i denne saken her. Hvordan de klarer " leve videre " er for meg ufattelig.