2020-07-27, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Min erfarenhet r att 95% av alla som vill ha serist r ppna fr lite ventyr i vntan p den rtte

Ja, s r det. Ppekat hr inne mnga gnger. Vad tjejer sger och skriver r ngot helt annat n vad dom faktiskt gr . Dvs tjejer kan sga jag hatar dig, egentligen betyder det jag lskar dig och vill bara ha just din kuk frevigt. Nej, det dr "sker serist" kan man aldrig ta just serist.
Citera
2020-07-27, 17:30
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Urskta? Det r ju alla troll som svarar och r "experter" istllet fr att ge konstruktiv kritik. Ge exempel p hur en presentation ska se ut d?! Jvla ntter.

Men du Kakelikakan..du kanske ska lyssna p skotittare och Farzan? Det ser rtt drygt ut med folk som listar vad de inte vill ha och den tjejen du vill ha kanske sveper frbi dig fr att du ser negativ och strig ut ven om hon passar in. Kan ju vara s ass.
Citera
2020-07-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Men du Kakelikakan..du kanske ska lyssna p skotittare och Farzan? Det ser rtt drygt ut med folk som listar vad de inte vill ha och den tjejen du vill ha kanske sveper frbi dig fr att du ser negativ och strig ut ven om hon passar in. Kan ju vara s ass.

Jag gr ju det, fast mest i PM om Honeylivoicen lser meddelandena som skrivs hr
Citera
2020-07-27, 18:06
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Jag gr ju det, fast mest i PM om Honeylivoicen lser meddelandena som skrivs hr

Ja Cookie jag vet att du vill ha en massa pm fr det skriver du hela tiden men har du fortfarande kvar den drygstriga profilen s har du ju inte lyssnat p ngon. Vad som r intressant hos en man r ju hur han behandlar alla inte bara den han r intresserad av och det r dr din bio faller.

Lite som att vara ett a-hole mot servitrisen men smra fr dejten. Not so good.
Citera
2020-07-27, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Ja Cookie jag vet att du vill ha en massa pm fr det skriver du hela tiden men har du fortfarande kvar den drygstriga profilen s har du ju inte lyssnat p ngon. Vad som r intressant hos en man r ju hur han behandlar alla inte bara den han r intresserad av och det r dr din bio faller.

Lite som att vara ett a-hole mot servitrisen men smra fr dejten. Not so good.

Ja, men Honey du vet tjejerna p appen r kanske inte lika kloka fina sta gulliga som du Farzan och vriga hr i trden ser du?
Tjejerna fredrar inte kanske de snlla sta killarna, ven om Honeybunny har ftt fr sig s.
Har modifierat presentationen kraftigt, har frvrigt inte postat min "riktiga presentation" hr. Det var ju bara exempel p "ungefr" hur ja skrivit.
Citera
2020-07-27, 18:23
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ja, men Honey du vet tjejerna p appen r kanske inte lika kloka fina sta gulliga som du Farzan och vriga hr i trden ser du?
Tjejerna fredrar inte kanske de snlla sta killarna, ven om Honeybunny har ftt fr sig s.
Har modifierat presentationen kraftigt, har frvrigt inte postat min "riktiga presentation" hr. Det var ju bara exempel p "ungefr" hur ja skrivit.

Fast vill man inte hellre ha dom som gr igng p de snlla killarna istllet fr dom som gr igng p svinen?
Citera
2020-07-27, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Fast vill man inte hellre ha dom som gr igng p de snlla killarna istllet fr dom som gr igng p svinen?
Vet att det dr inte var riktat mot mig. Jag vill bara inflika att min bio r hgst vardaglig och lngt ifrn bde elitistisk, bad boy och skitstvel. Snarare vldigt sansad vardagsprsentation ver vem jag r, min bakgrund och mina intressen.
Citera
2020-07-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare

Varning fr lngt inlgg

Vill och vill. Det r vl klart, men livet r inte s enkelt som att lta som en snll kille s blir tjejerna intresserade av dig, och matchar i massor, varken IRL eller i appen!. Vilka r dessa tjejer? Fr jag har aldrig trffat de, varken IRL eller i dator, appformat. Tjejer vill ha en man som tar fr sig inte r "snll". Snll r fr tjejer, needy och behvande samt trkig, faktiskt. Inget r trkigare n en "snll kille". Det kan nog de flesta tjejer, frutom vra "manstjejer" hr i trden attestera till .

"Jag r den enda som har det hr jobbet" s sa en viss Skotittande herre i trden fr att pminna lsarna om hur en snll kille skall vara, och framstller sig som en topp notch/alfa kille helt omedvetet. Fast du tror att du r "snll kille", och s "sjlvironi", och inbillar dig att det r s en "snllfeministisk dricka latte kille tillvardags" skulle uttryckt sig, Nej du, s gr alfahanar, hela tiden. Alfa skmtar stndigt om sina tillkortakommanden/jobb/livet i allmnhet, IRL. ven fast de "i det tysta signalerar makt och status". Jag r bara otroligt vrdels p att f till det "i text". Aldrig haft talang fr det, s r det. Man kan inte vara bra p allting hr i livet. Jag r vrdels Online.

En tjej som jag var "vn" med sa en gng till mig ngot som har stannat kvar, minns ju inte exakt frsts men ngot i stil med denna konversation

"Varfr tror du egentligen tjejerna hellre kastar sig ver de tatuerade vltrnade killarna framfr er vanliga fina killar?"

Jag titta p henne frgandes. Vad ska man svara?

(Nej, det r inte DixieD ven om det kanske lter snarlikt, haha!!).

"Man vet vad man fr. Med snygga ordentliga killar, r det en gissningslek. Det knns som de alltid spelar charader i kostymer, presentationer, bilar, btar, mm. De kan verka hur trevliga och fina som helst p ytan, upptrder propert, men en "badboy" r som han r. Han r bara sig sjlv. Han bryr sig inte s mycket om oss. Man vill inte ha en drrmatta till man, snlla killar gr bort. "

Vi trffades d jag hade trkigt en utekvll. Hon var aldrig min typ, s jag kan utan att ha ngot att frlora vara mitt helt autentiska jag (Allt annat n "snll", ifall ni undrar). "Ok, allts det dr ser inte bra ut p dig. Du borde ha ngot som passar din lite, vet inte riktigt hur jag ska sga det hr, men strre kropp (hintar att hon r sm fet dvs)". Hon verkligen kmpade fr jag skulle vilja vara med henne. "Om du gr ner 15kg, s skulle du ju bli snygg, d skulle jag vl kunna tnka mig, kanske". Eran kra Kaka i sitt ess. Fr att citera den store artisten, Signed Sealed Delivered

Detta fungerar frsts ven p snygga tjejerna (Har jag ftt hra p omvgar. Eftersom jag sjlv inte trffar de ngonting lngre. knappt). D de ocks r oskra, precis som Honey tror jag det var, eller om det var den andra kvinnan (Frlt till dig) hr i trden var inne p "Tjejer har oskerheter kring sin kropp, det gller ven de snygga". Hur var det nu igen? Man skulle vara Snll, ja just ja. Nej, Sko och Honey. Motsatta hllet d, nr man faktiskt r just den ni fresprkar, utan spel, snlla fina gulliga sta kakan som gr p sin romantiska instinkt?

Nr sta Kakan trycker p stora romantiker ala Honeybunny hjrtat bultar knappen i tinderappen? Rimma bara med tinderappen. Detta r en IRL hndelse frn 10r tillbaka i tiden kanske. kvinnan i frga r s in i helvete st och mysig som person precis det man vill ha, s jag intog filmrollen, dvs. Jag fr ngot totalt jvla psykbryt och blir snll och allt annat n mig sjlv.

Stende p ett kn kyss p handen tittandes i gonen, gulligull och allt har varit s fint och krleksfullt (upplever man sjlv, fr man raggat helt utan taktik och gr p bumbibjrnsknslan). Aldrig varit s romantisk i hela mitt liv, faktiskt. Tjejen utbrister "hhh du r s st!!", och sen vad blev det av detta snlla needy beteende? En facebook vn och hon/tjejerna letar vidare. Vart letar hon?

Bland de andra killarna, tatuerade, vltrnade, hgstatus mnnen "Mannen som str vid grillen och poserar grillchef" (Ni vet vem om ni fljt trden senaste tiden) och signalerar helt klockrena alfa kvaliteer. Frga er sjlva. Vilken man str och skter grillen p festen? Den mesigaste mesen i gnget? Jo, kanske om du r p ngon Stockholmsinnerstadfest, dr vrden r av den ngot udda mnniskotypen "Jag tar den i smyg i tvan och kallar mig hetero",men inte annars, Nej.

Nej, han sitter och vntar p maten p sin plats fint och stilla som en lydig snll kille. Det vet tjejerna mycket vl om. De ser igenom det sociala spelet. Den som hrs och syns mest r ofta den som gr hem, inte den tysta introverta typen i hrnet som knappt sger ett ord p krogen/i appen. Tyvrr, verkligheten r grym. Hur mycket n Sko och Honey vill frmedla sig p snllaste stt

Sen s tror ju jag ocks att om Skon gr bttre n mig p tinder har mer att gra med geografisk-placering samt bildval, snarare n presentationen, men visst kanske det hjlper om man har ngot man lite sknt and subtle kan skryta om i alfainsktsprkskmtande.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2020-07-27 kl. 21:35.
Citera
2020-07-28, 06:26
Medlem
Ni som anvnt er utav Photofeeler fr att f era bilder rankade. r det svenskar eller folk i andra lnder som gett er betyg?
Citera
2020-07-28, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ni som anvnt er utav Photofeeler fr att f era bilder rankade. r det svenskar eller folk i andra lnder som gett er betyg?
Det r folk ver hela vrlden som rankar. Man kan bara stlla in kn och ldersintervall p de man vill ska bedma.

Tnkte skicka PM med lite info men kunde inte, eftersom du hade PM avslaget.
Senast redigerad av Farzan73 2020-07-28 kl. 08:52.
Citera
2020-07-28, 12:11
Medlem
Nu r vl inte Linda Skugge representativ fr personerna p Tinder, men hon har iaf gjort en sammanstllning av Tinder-notiser hon ftt under en helg. Och s undrar en del mn varfr de inte hittar den rtta?

https://bloggar.aftonbladet.se/samti...-push-notiser/

Citat:
Fredag klockan 17.11: Ett riktigt bra hngel r underskattat. Fallskrms-emoji

Fredag klockan 17.45: Du r med p allt, hvdar du. Vill du ses i slutet av nsta vecka? Jag kan frga dig saker och du kan ge enstaviga svar. Kan bli kul. Flirt-emoji

Sndag klockan 06.36: En massa sex och god mat. Tar hand om dig och gr det sknt fr dig.

Sndag klockan 13.11: Jag kan komma ver nu. Bor bara 12 kilometer bort.
Citera
2020-07-28, 12:45
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Nu r vl inte Linda Skugge representativ fr personerna p Tinder, men hon har iaf gjort en sammanstllning av Tinder-notiser hon ftt under en helg. Och s undrar en del mn varfr de inte hittar den rtta?

https://bloggar.aftonbladet.se/samti...-push-notiser/
Mn med mnga alternativ ser kanske inte Skugge som ett frstaval och tar sig d rtten att uttrycka sig som de vill. Ungefr som nr man i semestertider p vg till stranden ser en p privat mark felparkerad Volvo XC90, allts ett brott mot 8 kap. 8 BrB om egenmktigt frfarande.

Det vill sga, om man r stor/framgngsrik s kan man gra vad f-n som helst.
Senast redigerad av lakritc 2020-07-28 kl. 13:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in