2020-07-27, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Hittat flertalet, men behvs flera fr att ha en rimlig chans att styra upp trffar regelbundet. Det kanske inte kommer som en verraskning, men man konkurrerar med fler nu n ngonsin online, s det gller att frska sticka ut p ngot stt. Alla tnker vl trots allt som du. "Nej, men kan ju inte skriva ngot negativt om tjejer juu, d kanske de blir sura".

HAHA! bra tajming gick precis in i appen "du har ftt 1 like, skaffa tinder gold nu fr att se vilka det r". Men ja igen. Tjejer lser nog inte presentationen, eller godforbid s gillar de den?
Intressant att du tror att tjejer r helt ppna med antalet sexpartner som de haft. Inte som att de inte vet att mn r retroaktivt svartsjuka.

Eh va? Vad r s intressant med att du just ftt en like?
Citera
2020-07-27, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag har aldrig skrivit ngot om att tjejer lser eller inte lser presentationen.

Jag sa bara att jag sjlv skulle tyckt att det du skrev var drygt. Och tydligen r det flera hr inne som reagerat p samma stt.

Citat:
Tror att de flesta vettiga tjejer som inte stmmer in p "det du inte vill ha" ocks kommer vnstersvajpa d du lter som ett drygt och otrevligt svin.

HAHA, "sger emot dig sjlv". Allts antyder du att de lser presentationen? Snlla.
Citera
2020-07-27, 13:17
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Vad du tror r hgst ointressant. Men vill du skriva en ny presentation t mig s r du ju vlkommen. Det r som jag sger. Jag kunde skrivit i presentationen att jag gillar att mrda och vldta barn, tjejerna lser det inte nd. De tittar p bilderna framfrallt, varp mitt matchande r snarlikt som innan. Var och varannan dag fr man en matchning. Ibland stendtt. Ni hr inne r inte p ngotvis representativa fr de tjejer som r i appen. Hr inne skulle de flesta sga att "tjejer gillar snlla killar".
Nr sanningen r att majoriteten av tjejer i appen och IRL fredrar PH WT'n med halva kroppen tckt i tatueringar. Just sayin'.

Kan iaf sga att efter att jag skrev presentationen, s har en matchning som jag skrivit lite med tidigare, blivit intresserad av att ses nu helt pltsligt. Kanske var det "Sker serist" och allt det ni hr i trden sgar som fick henne att vilja ses? Sker serist str trots allt lngst upp, sen kommer listan p allt jag inte vill ha, plus vad jag vill ha.

:

En dmjuk fundering frn en som inte hnger p Tinder

Kan det spela ngon roll ifall du listar vad du vill ha innan du listar vad du inte vill ha? Fr mig som individ r det stor skillnad p vad som kommer frst.
Fr mig som kvinna rent generellt, knns det lite nsvist att brja med det negativa, det man inte vill ha, det knns mera positivt att lista vad man allrahelst nskar frst, fr att bjuda in eller ppna upp.
Och fr att gra det nnu mera tydligt, utan att vara otrevlig, s kan man d nmna vad man inte alls r intresserad av.

ven om du sger att kvinnor inte lser din profil, s finns det skert dom som gr det, och d r det kanske synd att "skrmma" bort dom med att lista vad du inte vill ha frst? Srskilt ifall det r dom kvinnor som har det du vill ha, men dom inte orkar lsa hela om du brjar med vad du inte sker?
Dom profiler jag kollar p BC, dr gr det bort om mannen har vad som verkar vara en stddig attityd, eller skriver i negativa termer om vad han inte vill ha.
Dremot om han listar egenskaper som han nskar, s knns det genast mera inbjudande att lsa hela profilen, och fundera p om man har det han vill ha eller inte.

Men, detta r bara min tanke utifrn den sida jag har erfarenhet av, och kanske bda mn och kvinnor uppfr sig annorlunda om man enbart sker sex, s kanske inte r ngon relevans i min info...
Citera
2020-07-27, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Intressant att du tror att tjejer r helt ppna med antalet sexpartner som de haft. Inte som att de inte vet att mn r retroaktivt svartsjuka.

Eh va? Vad r s intressant med att du just ftt en like?

Ni sger ju att tjejerna skulle svajpa nej utifrn min nya presentation. Jag hvdar att det inte har ngon betydelse. ven om man s klart hoppas att "rtt" presentation faktiskt skulle kunna gra lite skillnad, men betvivlar det starkt. Jag fr dvs likes precis som vanligt, trots min "svin" presentation. Det r pongen.
Citera
2020-07-27, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
En dmjuk fundering frn en som inte hnger p Tinder

Kan det spela ngon roll ifall du listar vad du vill ha innan du listar vad du inte vill ha? Fr mig som individ r det stor skillnad p vad som kommer frst.
Fr mig som kvinna rent generellt, knns det lite nsvist att brja med det negativa, det man inte vill ha, det knns mera positivt att lista vad man allrahelst nskar frst, fr att bjuda in eller ppna upp.
Och fr att gra det nnu mera tydligt, utan att vara otrevlig, s kan man d nmna vad man inte alls r intresserad av.

ven om du sger att kvinnor inte lser din profil, s finns det skert dom som gr det, och d r det kanske synd att "skrmma" bort dom med att lista vad du inte vill ha frst? Srskilt ifall det r dom kvinnor som har det du vill ha, men dom inte orkar lsa hela om du brjar med vad du inte sker?
Dom profiler jag kollar p BC, dr gr det bort om mannen har vad som verkar vara en stddig attityd, eller skriver i negativa termer om vad han inte vill ha.
Dremot om han listar egenskaper som han nskar, s knns det genast mera inbjudande att lsa hela profilen, och fundera p om man har det han vill ha eller inte.

Men, detta r bara min tanke utifrn den sida jag har erfarenhet av, och kanske bda mn och kvinnor uppfr sig annorlunda om man enbart sker sex, s kanske inte r ngon relevans i min info...

Tack fr ett mer serist svar, de andra fjantarna kan ju g och dricka sina kaffelatte och "vara experter p hur man fr brudar". Fr d skulle de ju verkligen hnga hr inne i trden, NOT!
Tror ocks att det positiva ska vara lngst upp. Jag har tv tre posiiva saker innan lngst upp, men kan nog fylla p mer egentligen, risken r dock att de jag "inte" vill ha d identifierar sig med det positiva och struntar i att lsa resten, kanske? Men absolut, helt rtt. Ska ndra om litegrann.
Citera
2020-07-27, 13:22
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Jag har aldrig sagt ngot om att folk lser eller inte lser presentationen. Det sjlvklara svaret dr r sklart: Det r olika.
Citera
2020-07-27, 13:25
Medlem
Citat:
Ni sger ju att tjejerna skulle svajpa nej utifrn min nya presentation. Jag hvdar att det inte har ngon betydelse. ven om man s klart hoppas att "rtt" presentation faktiskt skulle kunna gra lite skillnad, men betvivlar det starkt. Jag fr dvs likes precis som vanligt, trots min "svin" presentation. Det r pongen.
Ls mina inlgg. Jag har inte skrivit att du inte skulle f ngra likes eller fler eller frre likes n frut frn tjejer utifrn din presentation.
Citera
2020-07-27, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag har aldrig sagt ngot om att folk lser eller inte lser presentationen. Det sjlvklara svaret dr r sklart: Det r olika.

Igen, f se en bra presentation d, om det jag gav exempel p r s dligt. Varfr ger du inte exempel p ngot bra? Fr att du inte kan. Sluta vara Off-Topic och hll dig till trden, ffs.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2020-07-27 kl. 13:28.
Citera
2020-07-27, 13:31
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Tack fr ett mer serist svar, de andra fjantar kan ju g och dricka sina kaffelatte och "vara experter p hur man fr brudar". Fr d skulle de ju verkligen hnga hr inne i trden, NOT!
Tror ocks att det positiva ska vara lngst upp. Jag har tv tre posiiva saker innan lngst upp, men kan nog fylla p mer egentligen, risken r dock att de jag "inte" vill ha d identifierar sig med det positiva och struntar i att lsa resten, kanske? Men absolut, helt rtt. Ska ndra om litegrann.

Fr dom syften jag sker kontakt, s r det ju bttre ifall mannen r tydlig med vad han sker, och sen vad han inte sker d det kan gra bilden nnu tydligare. Men indirekt s blir det ju att om man man inte har vad mannen sker, s passar man ju inte in, och br inte skriva till honom.

Enligt anvndare p BC s r kvinnor mera noggranna med att passa in p vad som sks fr att inte vara oartiga och ta upp tid i ondan, och stmmer det, kan det vara klokt att vara tydlig med vad man sker men nd p ett dmjukt stt. Fr lter det arrogant s tror jag inte att ngon svarar, ven om man har det som sks.

Med mitt stt att se p det, ven utan kunskap om just Tinder och den typen av dejting, s tror jag p att du vinner p att ha flera egenskaper du vill ha verst, s att det blir ett positivt intryck frst som ppning.
D tror jag inte att det gr s mycket om du efter det skriver vad du absolut inte vill ha, fr d har man redan bildat sig en gonblicklig uppfattning om dig eller din profil. Min erfarenhet r att man behver f den andre att fastna p kroken, d det finns mnga krokar i sjn med bra bete och det r svrt att f ngon att svlja ens bete, om man fr jmfra med fiske.
Citera
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Sluta fylla trden med meningslst skit.

Vissa tjejer lser presentationer, andra inte. En sdan bio skulle, av de som gr det, fr mnga kunna rendera i ett snabbt vnstersvep.

Du verkar verhuvudtaget inte som en srskilt dmjuk person s det kanske r lge fr sjlvrannsakan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8

Lycka till d att hitta en tjej i hga 20-rsldern som inte tycker att du r dryg och som inte blivit psatt av 20 snubbar.

Jag gav dig exempel p en, men igen kan ju faktiskt inte veta 100% om hon svajpa ja pga bilderna endast eller bilder + presentation.

S jo, nog lste jag vad du skrev allt.
Citera
2020-07-27, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Sluta fylla trden med meningslst skit.

Vissa tjejer lser presentationer, andra inte. En sdan bio skulle, av de som gr det, fr mnga kunna rendera i ett snabbt vnstersvep.

Du verkar verhuvudtaget inte som en srskilt dmjuk person s det kanske r lge fr sjlvrannsakan.

Urskta? Det r ju alla troll som svarar och r "experter" istllet fr att ge konstruktiv kritik. Ge exempel p hur en presentation ska se ut d?! Jvla ntter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in