Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Vad du tror r hgst ointressant. Men vill du skriva en ny presentation t mig s r du ju vlkommen.
Det r som jag sger. Jag kunde skrivit i presentationen att jag gillar att mrda och vldta barn, tjejerna lser det inte nd. De tittar p bilderna framfrallt, varp mitt matchande r snarlikt som innan. Var och varannan dag fr man en matchning. Ibland stendtt. Ni hr inne r inte p ngotvis representativa fr de tjejer som r i appen. Hr inne skulle de flesta sga att "tjejer gillar snlla killar".
Nr sanningen r att majoriteten av tjejer i appen och IRL fredrar PH WT'n med halva kroppen tckt i tatueringar. Just sayin'.
Kan iaf sga att efter att jag skrev presentationen, s har en matchning som jag skrivit lite med tidigare, blivit intresserad av att ses nu helt pltsligt. Kanske var det "Sker serist" och allt det ni hr i trden sgar som fick henne att vilja ses? Sker serist str trots allt lngst upp, sen kommer listan p allt jag inte vill ha, plus vad jag vill ha.
:
En dmjuk fundering frn en som inte hnger p Tinder
Kan det spela ngon roll ifall du listar vad du vill ha innan du listar vad du inte vill ha? Fr mig som individ r det stor skillnad p vad som kommer frst.
Fr mig som kvinna rent generellt, knns det lite nsvist att brja med det negativa, det man inte vill ha, det knns mera positivt att lista vad man allrahelst nskar frst, fr att bjuda in eller ppna upp.
Och fr att gra det nnu mera tydligt, utan att vara otrevlig, s kan man d nmna vad man inte alls r intresserad av.
ven om du sger att kvinnor inte lser din profil, s finns det skert dom som gr det, och d r det kanske synd att "skrmma" bort dom med att lista vad du inte vill ha frst? Srskilt ifall det r dom kvinnor som har det du vill ha, men dom inte orkar lsa hela om du brjar med vad du inte sker?
Dom profiler jag kollar p BC, dr gr det bort om mannen har vad som verkar vara en stddig attityd, eller skriver i negativa termer om vad han inte vill ha.
Dremot om han listar egenskaper som han nskar, s knns det genast mera inbjudande att lsa hela profilen, och fundera p om man har det han vill ha eller inte.
Men, detta r bara min tanke utifrn den sida jag har erfarenhet av, och kanske bda mn och kvinnor uppfr sig annorlunda om man enbart sker sex, s kanske inte r ngon relevans i min info...